Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-käyttäytymisestä

Vierailija
08.01.2026 |

Henkilöllä x on synttäripäivä. 

Häntä onnittelee y ihmistä, joukossa minä.

Miksi joku onnittelijoista täppää tykkäyksen minun kirjoittamaani onnitteluun?  

Tarkoittaako se että onpa kiva kun sinäkin, joka muuten olet paske, olet onnittelut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vahingossa. 

Vierailija
2/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, pikkaisen erikoisesti oletat tuon tarkoituksen :D Vahinkoklikkaus tai jos se tykkääjä on tuttu niin esim huomannut tuosta sinun onnitteluista syntymäpäivän, tykännyt siksi että kiva kun muistutit. Vaikea nähdä jotain negatiivista tarkoitusta tuolle. Ja etenkin jos on iäkkäämpi niin ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat tunteet, jotkut eivät.

Vierailija
4/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet oppinut ajattelemaan noin negatiivisesti? 

Vierailija
5/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sulkea koko tili jos noin paljon joudut käyttämään aikaa tuollaisen miettimiseen. 

Vierailija
6/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi itse tykätä noin tarkoittaen sitä, että samaa mieltä. Sen sijaan, että kirjoitan itse onnittelun tai samat sanat.

Vierailija
7/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä

Vierailija
8/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossahan noita tulee kun kännykällä rullaa ruutua ja painaa epähuomiossa vähän liian pitkään jotain kohtaa 

Vierailija
9/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen vahinkoklikkaaja. On vielä paha tapa nukahtaa kännykkä kädessä.

Vierailija
10/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi skipata Facebook, jos tuo aiheuttaa päänvaivaa ja mielipahaa. 

Vierailija
11/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella ollessa klikkailen vähän mitän sattuu, kun en aina näe kunnolla pienestä ruudusta. Yleensä olenkin vain tietokoneella netissä, kuten nytkin. 

Vierailija
12/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli aika hauska. Oletan, että hauska ap halusi ollakin. Sellainen sarkastinen esimerkki somekansan ongelmista, eikös? 

Vierailija
13/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli aika hauska. Oletan, että hauska ap halusi ollakin. Sellainen sarkastinen esimerkki somekansan ongelmista, eikös? 

Ap:n aloituksesta huokui todella huono itsetunto ja itsesääli. Kaukana hauskasta. 

Vierailija
14/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa näyttää muille, että katoskaa, näin minöä tallon sen Titta-Marjaanan varpaille kun minä tykkään hänen kommenttinsa päälle, hah! Tämä on stereotyyppinen narsistin voimatyökalu jolla hän näyttää muille tilassa olijoille kuka jyrää auransa avulla muut arvottomammat ihmiset tieltään ja nostaa omaa arvoaan, hän ikään kuin sai 4 tykkäystä tykkäämällä sinunkin kommentistasi.

Vierailija
15/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkotykkäykset kuulostaa ymmärrettävältä.

Vierailija
16/16 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei, pikkaisen erikoisesti oletat tuon tarkoituksen :D Vahinkoklikkaus tai jos se tykkääjä on tuttu niin esim huomannut tuosta sinun onnitteluista syntymäpäivän, tykännyt siksi että kiva kun muistutit. Vaikea nähdä jotain negatiivista tarkoitusta tuolle. Ja etenkin jos on iäkkäämpi niin ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.

Mun anoppi tekee tuota mun kommenteille ja onnitteluille. Sillä hän kannustaa olemaan reippaampi ja sosiaalisempi. Hänen mielestään nimittäin olen tunnerajoittuneesta perheestä ja tunnerajoittunut itse. On sanonut tämän mulle ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi