Eestiläiset naiset ovat paljon kauniimpia ja hyväkuntoisempia kuin suomalaiset!
Kommentit (164)
Itäeurooppalaiset ja venäläiset naiset ovat kauniita. He ovat hoikkia ja naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat venäläiset miehet rais kailivat niitä sen 100+ vuotta. Suomessa on vain sisäsiittoisia emakoita.
Entäs te miehet itse? Jotain eri rotuako? 😂😂😂😂
Tässä ketjussa puhutaan nyt naisista. Pysy aiheessa ja tee ketju miehistä ihan itse jos haluat.
Onhan virolaiset miehetkin eri maata kuin suomalaiset. Onneksi Rain Koolia saamme usein nähdä televisiosta ja ennen kaikkea kuunnella, television miehekkäin ääni.
Näitä on työpaikalla useampi. Kauneus lienee katsojan silmässä mutta keskimäärin aika lailla seinästä revästyjä, tanakoita tappijalkoja näyttävät olevan. Niin naiset kuin miehetkin.
Varmaan löytyy myös hoikkia ja laitettuja, kauniiksi luettavia naisia. Mutta niin löytyy kaikkialta ja myös tästä maasta.
Tästä on jo aikaa, kun kävin Virossa mutta ero oli selvä. Aivan tavallisetkin naiset pukeutuivat naisellisesti ja olivat paljon hoikempia suomalaisiin verrattuna. Sitten kerran sain kutsun osallistua virolaisten johonkin kesätapahtumaan, jossa paljon virolaisia ja sama ero sielläkin. Naiset näyttivät hyviltä, kuin Suomessa muutama vuosikymmen aikaisemmin. Varsinkin sellainen naapurintyttömäinen luonnollinen kauneus ja viehätysvoima oli selkeä. Harkitsin silloin jopa, että tuleva vaimo voisi hyvinkin olla virolainen.
Vierailija kirjoitti:
Komeat venäläiset miehet rais kailivat niitä sen 100+ vuotta. Suomessa on vain sisäsiittoisia emakoita.
Sisäsiittoisuusko se onkin, mikä aiheuttaa sinussa tällaista ulosantia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi mun ei tartte olla sellainen 😎
Turha sitten itkeä kun mies vaihtaa huolitellun naisen luo. Telaketjufeministi kun on harvan miehen unelmanainen.
Naiset voivat olla onnellisia yksinkin. Emme tarvitse miestä. Etenkään jotain, joka haluaa pyntätyn edustusvaimon.
Suomalaisen naisen tyhmyys näkyy tuossa, ettei edes ymmärretä, mitä pieni ehostautuminen on. Onneksi on kuitenkin sellaisiakin, jotka ymmärtävät ja sellaisia minulla on ollut ennen nykyistä ulkomaalaista vaimoani. Vaimo ei lähtisi ilman peiliin katsomista ja esim. hiusten harjaamista viemään edes roskapussia. Kauppareissuillekin aina kevyt ehostus ja hitunen meikkiä.
Oletko itse samanlainen? Aina hiukset mintissä, parta ojennuksessa, siistit, tyylikkäät ja puhtaat vaatteet ja kengät, hyvä tuoksu? Turha naiselta vaatia jotain, jos itse ei ole samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten itkeä kun mies vaihtaa huolitellun naisen luo. Telaketjufeministi kun on harvan miehen unelmanainen.
Naiset voivat olla onnellisia yksinkin. Emme tarvitse miestä. Etenkään jotain, joka haluaa pyntätyn edustusvaimon.
Suomalaisen naisen tyhmyys näkyy tuossa, ettei edes ymmärretä, mitä pieni ehostautuminen on. Onneksi on kuitenkin sellaisiakin, jotka ymmärtävät ja sellaisia minulla on ollut ennen nykyistä ulkomaalaista vaimoani. Vaimo ei lähtisi ilman peiliin katsomista ja esim. hiusten harjaamista viemään edes roskapussia. Kauppareissuillekin aina kevyt ehostus ja hitunen meikkiä.
Oletko itse samanlainen? Aina hiukset mintissä, parta ojennuksessa, siistit, tyylikkäät ja puhtaat vaatteet ja kengät, hyvä tuoksu? Turha naiselta vaatia jotain, jos itse ei ole samanlainen.
Tottakai olen. Olisi häpeä näyttää itse epäsiistiltä kauniin vaimon rinnalla.
Suomalaiset naiset tatuoituja ja shokkivärit hiuksissa. Kireitä trikoopöksyjä pidetään tyylikkäinä. Hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo aikaa, kun kävin Virossa mutta ero oli selvä. Aivan tavallisetkin naiset pukeutuivat naisellisesti ja olivat paljon hoikempia suomalaisiin verrattuna. Sitten kerran sain kutsun osallistua virolaisten johonkin kesätapahtumaan, jossa paljon virolaisia ja sama ero sielläkin. Naiset näyttivät hyviltä, kuin Suomessa muutama vuosikymmen aikaisemmin. Varsinkin sellainen naapurintyttömäinen luonnollinen kauneus ja viehätysvoima oli selkeä. Harkitsin silloin jopa, että tuleva vaimo voisi hyvinkin olla virolainen.
Aijaa, olin just Tallinnassa ja ihan tavallisia olivat suurinosa. Eli taidat puhua tapasi mukaan p*skaa.
Tallinna oli aikoinaan keskeinen Hansakaupunki. Tavaraa ja ihmisiä tuli ja meni. Maailmalta jos tarttui nainen matkaan niin harvemmin oli sieltä rumimmasta päästä. Eestiläisillä naisilla on hyvät geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä ole koskaan "vaatinut" yhdeltäkään naiseltani mitään, vaan valinnut naisia, joilla itsensä huolitteleminen on luontaista. Lisäksi tietysti he ovat olleet kauniita ihan saunapuhtainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eesti naiset heräävät sängystä aikaisemmin kuin mies jotta voivat ehostaa naamansa miestä miellyttäväksi.
Miten niin? Olen virolainen ja tulin seuraamaan keskustelua ja tämä kommentti on täyttä harhaa. Ihan tavallisia olemme :D
Ei kannatakaan ottaa vakavasti. ;) Ap on katkera suomipoika, joka on nähnyt naisia vain kuvissa. Hän avautuu täällä säännöllisesti surkeudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset tatuoituja ja shokkivärit hiuksissa. Kireitä trikoopöksyjä pidetään tyylikkäinä. Hyi kamala.
Eikä minkäänlaisia käytöstapoja, kuten huomaa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tallinna oli aikoinaan keskeinen Hansakaupunki. Tavaraa ja ihmisiä tuli ja meni. Maailmalta jos tarttui nainen matkaan niin harvemmin oli sieltä rumimmasta päästä. Eestiläisillä naisilla on hyvät geenit.
Miehillä myös, koska miehillä ja naisilla on samat vanhemmat ja esivanhemmat.
Lähes yhtä ylipainoisia ovat kuin suomalaisetkin. Nuoret vielä hieman hoikempia, mutta perässä tulevat kovaa kyytiä. Vielä 20 vuotta sitten tilanne oli täysin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen. Olisi häpeä näyttää itse epäsiistiltä kauniin vaimon rinnalla.
Ei sulla mitään vaimoa ole, katkera incel olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noh, siellä avuna on ollut, että pitää olla mahdollisimman kaunis, jotta saa rikkaan miehen. Suomalaiset miehet ovat köyhiä ja naisen pitää itse tienata rahansa, ei siinä tarvitse itseään ulkonäöllisesti myydä ukolle.
Suomalaiset miehet eivät ole köyhiä vaan meidät pakkoverotetaan köyhiksi ja ne rahat jaetaan valtion toimesta naisille ja erinäisille vähemmistöryhmille.
No painu sitten h*lvettiin täältä. V*ttuako siinä kitiset kuin mikäkin penikka. Tee elämällesi jotain. Vai pitääkö sekin taas muiden tehdä sun puolesta? Luuseri.
Mitä näin miehenä voisi/pitäisi tehdä, kun n. 11 000€ kk-tuloista jää käteen vain n. 6000€. 5000€ menee muille.
Kerro, oi viisas matami, miten laillisesti saan pitää itse enemmän omista tienesteistäni?
Ulkomaille muutto ei ole ratkaisu. Voisiko ne muut muutttaa ennemmin?
Mun kaveri seurusteli eestiläisen naisen kanssa. Seurustelu loppui, kun nainen halusi muuttaa miehen kanssa yhteen, tiettyy kahden teininsä kanssa ja vaati, että miehen pitää maksaa kaikki. Koska hän on sen tason nainen, jolle pitää maksaa, oli peruste.
Jotenkin suomalaiset naiset kuulostaa paremmilta. Kaikkea ei saa anteeksi ulkonäöllään.
Mitä se sun paskapersettä kaivelee niin kamalsti muiden kuontalo? Ole onnellinen sen ulkkis akkasi kanssa ja lopeta täällä länkyttäminen.