Eestiläiset naiset ovat paljon kauniimpia ja hyväkuntoisempia kuin suomalaiset!
Kommentit (164)
Ihan samanlaisia pönäköitä mammoja niistä tulee keski-iässä kuin suomalaisistakin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia pönäköitä mammoja niistä tulee keski-iässä kuin suomalaisistakin naisista.
Totta. Luokkalaiseni virolainen tyttö oli todella kaunis kuin nukke. Nyt keski-ikäisenä olen häneen muutamaan kertaan törmännyt ja ihan samanlainen tantta hän on kuin muutkin.
Suomalaisnaiset kauhistuu siron näköisistä naisista.
Täh? Olen tälläkin viikolla törmännyt moneen siroon ja hoikkaan suomalais naiseen. Ap ei vaan katkeruudeltaan nää niitä, kun asenne on pska.
Ota Aasialainen, on siro, suloinen, kiltti, empaattinen ja aina hymyilevä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Aasialaiset naiset ne vasta temperamenttisia ovatkin. Kotona ja töissä. Kokemusta on. Niille ei v*ttuilla tai tulee kengästä päähän.
Eesti naiset heräävät sängystä aikaisemmin kuin mies jotta voivat ehostaa naamansa miestä miellyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota kiinalainen leski!
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä ja tanakoita yleensä ovat sekä vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Komeat venäläiset miehet rais kailivat niitä sen 100+ vuotta. Suomessa on vain sisäsiittoisia emakoita.
Entäs te miehet itse? Jotain eri rotuako? 😂😂😂😂
Eivät huoli läßkejä suomalaisukkoja
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi mun ei tartte olla sellainen 😎
Turha sitten itkeä kun mies vaihtaa huolitellun naisen luo. Telaketjufeministi kun on harvan miehen unelmanainen.
Vierailija kirjoitti:
Eesti naiset heräävät sängystä aikaisemmin kuin mies jotta voivat ehostaa naamansa miestä miellyttäväksi.
Miten niin? Olen virolainen ja tulin seuraamaan keskustelua ja tämä kommentti on täyttä harhaa. Ihan tavallisia olemme :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Olen virolainen ja tulin seuraamaan keskustelua ja tämä kommentti on täyttä harhaa. Ihan tavallisia olemme :D
Virolaiset ovat kaalimaan vartijoiden jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
noh, siellä avuna on ollut, että pitää olla mahdollisimman kaunis, jotta saa rikkaan miehen. Suomalaiset miehet ovat köyhiä ja naisen pitää itse tienata rahansa, ei siinä tarvitse itseään ulkonäöllisesti myydä ukolle.
Suomalaiset miehet eivät ole köyhiä vaan meidät pakkoverotetaan köyhiksi ja ne rahat jaetaan valtion toimesta naisille ja erinäisille vähemmistöryhmille.
Taas yksi 10 vuotiaan tasolle jäänyt avautuu, mistä tämä trump ilmiö kertoo?
Virossa nainen saa olla nainen ja nainen saa siellä käyttää rahaa (miehenkin rahoja) myös itsensä hoitamiseen ja ulkoiseen kuosiinsa. Suomessa arvostetaan sitä, että nainen on kova työihminen, tuo rahaa perheen talouteen, hoitaa huushollin ja lapset ja on vaatimaton oman ulkonäkönsä ja omien tarpeidensa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi mun ei tartte olla sellainen 😎
Turha sitten itkeä kun mies vaihtaa huolitellun naisen luo. Telaketjufeministi kun on harvan miehen unelmanainen.
Ei vaihda 😎
Ja kiltimpiä