Mitä melkein inhoat, mutta et kehtaa myöntää sitä?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien lasten ulkoasu ja toiminta. Sotkevat vaatteensa, kuolaavat, haisevat usein kakalle mutta myös sellaiselle pahalle mitä en osaa kuvata. Lapselle. Ja jotkut vielä ovat aika estottomia ja haluavat tulla lähelle ja kiehnäävät sylissä (puhun kavereiden lapsista) Ei se lapsen vika ole, ymmärrän että sellaisia lapset on, mutta minua inhottaa, en vain voi sille mitään.
Joissain etnisissä ihmisryhmissä mielestäni muuta väestöä yleisempi tapa huutaa ja keskustella kohtuuttoman isoäänisesti julkisilla paikoilla, pitää puhelinta kaiuttimella.
Se haju on pesemättömyys. Yllättyisit miten monen mielestä lapsia ei tarvitse pestä kuin hädin tuskin kerran viikossa eikä hiuksia kuulemma sampoolla tyyliin koskaan. Itse inhoan noita samoja asioita toisten lapsissa. Omalla lapsella oli aina puhtaat vaihtovaatteet mukana ja vaihdettiin tarvittaessa, on käynyt suihkussa päivittäin pienestä saakka ja hiukset pesty kerran viikossa kunnes esiteininä alkoivat vaatia enemmän.
Lapsilla vika on tietenkin vanhemmissa, mutta on kyllä käsittämättöntä että aikuinen ihminen käy kerran viikossa suihkussa ja haisee aivan kammottavalta. Minulla on tällainen työkaveri, jolla on ilmeisesti vain kolme paitaa joita pitää aina viikon kerrallaan päällä ja hajusta ja hiusten rasvaisuudesta päätellen ei itseään pese juuri koskaan. Emme koskaan käy lounaalla yhdessä, ruokahaluhan siinä menisi.
En melkein inhoa vaan inhoan nykyajan ihmisiä. Saa ta nan tyhmiä minäminä-sössöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien lasten ulkoasu ja toiminta. Sotkevat vaatteensa, kuolaavat, haisevat usein kakalle mutta myös sellaiselle pahalle mitä en osaa kuvata. Lapselle. Ja jotkut vielä ovat aika estottomia ja haluavat tulla lähelle ja kiehnäävät sylissä (puhun kavereiden lapsista) Ei se lapsen vika ole, ymmärrän että sellaisia lapset on, mutta minua inhottaa, en vain voi sille mitään.
Joissain etnisissä ihmisryhmissä mielestäni muuta väestöä yleisempi tapa huutaa ja keskustella kohtuuttoman isoäänisesti julkisilla paikoilla, pitää puhelinta kaiuttimella.
Se haju on pesemättömyys. Yllättyisit miten monen mielestä lapsia ei tarvitse pestä kuin hädin tuskin kerran viikossa eikä hiuksia kuulemma sampoolla tyyliin koskaan. Itse inhoan noita samoja asioita toisten lapsissa. Omalla lapsella oli aina puhtaat vaihtovaatteet mukana ja vaihdettiin tarvittaessa, on käynyt suihkussa päivittäin pienestä saakka ja hiukset pesty kerran viikossa kunnes esiteininä alkoivat vaatia enemmän.
Nykyään haisee monet aikuisetkin, kun vielä ylpeillään sillä miten harvoin siellä suihkussa käydään ja vielä harvemmin niitä hiuksia pestään. Likaiset ja haisevat hiukse on kamalinta mitä tiedän.
Se hetki, kun tajuaa, miten pieniä toisten ihmisten ongelmat ovat 😳
Hienoa. Taidat olla just niitä jotka vähättelee muitten "pieniä" ongelmia kun itsellään on ne kaikista suurimmat ja pahimmat. Oli ne ongelmat sitten isoja tai pieniä, niin ne ovat jokaisen omia ongelmia, eikä niitä pidä vähätellä. Mainitsen tässä vielä sen että, tuo muitten pesemättömyys asia EI ole mulle mikään ongelma, kunhan vaan sen mainitsin.
"KAMALINTA mitä tiedän" 😳
Joo, mutta ei ongelma. Mutta tuosta mun kommentista on näköjään tullut sinulle ongelma. Yritä nyt jatkaa päivääsi niin ettet jää pyörimään tuon ongelmasi ympärille:)
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa kysyttiin mielipiteitä jostain asiasta, ja kun ihmiset niitä kertoivat, tuli haukkumisia, että miksi inhoat sitä ja inhoat tätä.
Minä inhoan sitä, että mielipidettään ei saa sanoa ilman että ollaan vihaisena vastustamassa ja tuomassa omaa kantaansa asiaan. Että oma mielipide on se ainoa oikea.
Johtuu siitä, että ihmiset elävät nykyään niin pienissä piireissä ja nettimaailmassa, että joka asiasta pitää loukkaantua ihan varmuuden vuoksi. Sitten tänne puretaan sitä turhautumista.
Introvertteja, ylisosiaalisia hölöttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Introvertteja, ylisosiaalisia hölöttäjiä.
Siis ekstrovertteja, sorry.
t. Introvertti unelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä miten jotkut eivät yhtään panosta lapsiinsa, mutta samaan aikaan kulkevat itse kalliissa vaatteissa ja ajavat kallilla autolla. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, jos äidillä on monen sadan euron edestä marimekkoa päällä ja vieressä olevalla lapsella viiden lapsen pitämät kuluneet reikäiset rytkyt päällä. Samaan aikaan vanhemmat esittävät jotenkin parempaa ja rikkaampaa, mutta selkeästi perheessä on eri elintaso lapsille ja aikuisille. Yleensä näissä perheissä vanhemmilla on kalliita harrastuksia, mutta lapset saavat harrastaa vaan, jos se ei vaadi vanhemmilta mitään.
Eiköhän se lapsi tullut sillä samalla kalliilla autolla? Ja lapset usein haluavat lempivaatteensa päälleen, joka voi olla vaikka jo puhki mennyt vaate.
Itse en tiedä yhtäkään muotitietoista ja trendikästä lasta, joten miten se perheen rikkaus sitten pitäisi näkyä myös lapsesta? Siten, että on Guccin koulureppu?
Minun ajatusmaailma on että kasvavassa iässä olevalle lapselle ei kannata mitään kalliita merkkivaatteita ostaa, kun mahtuvat pienen hetken ja ovat jo pieniä. Ja minulla ei ole mitään mielenkiintoa jälleenmyydä niitä lasten vaatteita, kaikki menee vaatekeräyksiin. Ja lapset eivät itse vaatteiden hinnasta ja merkistä välitä.
Ohis, mutta en tiedä yhtään lasta, joka kasvaisi parissa kuukaudessa ulos kaikista vaatteista, niin kuin täällä palstalla usein väitetään. Eikä minusta ensimmäisessä viestissä ollut kyse niinkään kalliista lastenvaatteista kuin siitä, että vanhemmat pukeutuu viimeisen päälle ja lapsi näyttää vieressä lähinnä siltä, että vaatteet on kaivettu roskiksesta.
Omilla lapsilla on ollut vaatteita hm-keskihintaiset merkit tasoa. Halvoillakin vaatteilla saa nättejä yhdistelmiä lapsille, mutta ei silti voi olla likaisia ja rikkinäisiä.
Inhoan sitä, että hyvin usein kannattaa olla hiljaa vaan porukassa, koska niin moni inttää vastaan toisen sanomisia ja tietää itse kaiken paremmin. Ihmisiä tavatessani yritän olla melko hiljaa vaan ja antaa muiden puhua.
Huonokäytöksisiä, riekkuvia kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä miten jotkut eivät yhtään panosta lapsiinsa, mutta samaan aikaan kulkevat itse kalliissa vaatteissa ja ajavat kallilla autolla. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, jos äidillä on monen sadan euron edestä marimekkoa päällä ja vieressä olevalla lapsella viiden lapsen pitämät kuluneet reikäiset rytkyt päällä. Samaan aikaan vanhemmat esittävät jotenkin parempaa ja rikkaampaa, mutta selkeästi perheessä on eri elintaso lapsille ja aikuisille. Yleensä näissä perheissä vanhemmilla on kalliita harrastuksia, mutta lapset saavat harrastaa vaan, jos se ei vaadi vanhemmilta mitään.
Eiköhän se lapsi tullut sillä samalla kalliilla autolla? Ja lapset usein haluavat lempivaatteensa päälleen, joka voi olla vaikka jo puhki mennyt vaate.
Itse en tiedä yhtäkään muotitietoista ja trendikästä lasta, joten miten se perheen rikkaus sitten pitäisi näkyä myös lapsesta? Siten, että on Guccin koulureppu?
Taisi osua ja upota, kun piti ymmärtää tahallaan väärin. Kukaan ei puhunut Guccista yhtään mitään.
Kyllähän se pistää silmään, jos lapsella on selkeästi kuluneet ja muiden käyttämät vaatteet aina päällä. Siis aina ja harvoin edes täysin ehjät. Ei sillon ole kyse mistään lempivaatteista. Sitä lasta tuskin lohduttaa perheen kallis auto, jos on aina selkeästi huonommissa vaatteissa kuin luokkakaverit. Eikä puhuta edes mistään kalliista vaatteista vaan ehjistä ja ajanmukaisista.
"Taisi osua ja upota, kun piti ymmärtää tahallaan väärin. Kukaan ei puhunut Guccista yhtään mitään.
Kyllähän se pistää silmään, jos lapsella on selkeästi kuluneet ja muiden käyttämät vaatteet aina päällä. Siis aina ja harvoin edes täysin ehjät. Ei sillon ole kyse mistään lempivaatteista. Sitä lasta tuskin lohduttaa perheen kallis auto, jos on aina selkeästi huonommissa vaatteissa kuin luokkakaverit. Eikä puhuta edes mistään kalliista vaatteista vaan ehjistä ja ajanmukaisista."
Tämä on ilmentymä siitä, että perheenjäsenet perheen sisällä elää eri elintasoa. Sitä kutsutaan toisinaan myös taloudelliseksi väkivallaksi. Sitä esiintyy myös lapsettomissa perheissä. Toisinaan jopa räikeillä tavoilla. Kyse lienee lasten kohdalla usein uusioperheestä, jossa varakkaampi osapuoli ei ole lasten oma vanhempi. Kokonaisuudessaan kyse on pääsääntöisesti varakkaamman osapuolen luonnevikaisuudesta.
Huonosti koulutettuja, louskuttavia rakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat eläkeläisukot jotka kyttää naisia ja kuvittelevat saavansa seksiä nuoremmilla naisilta.Sellaiset 70-85 ukot,yöks
Kukaan tuon ikäinen ei kuvittele saavansa seksiä keltään.
Haisevia, likaavia ja roskaavia tupakoitsijoita.
Vierailija kirjoitti:
Homojen ja lesbojen seksiä. Mun mielestä se on tosi iljettävää. Pahaa tekee. Homot ja lesbot ihmisinä ok, kuten heterotkin.
En kehtais ikinä kenellekään kertoa tätä mielipidettäni.
Oon fiksu ja myönteinen ihminen, mut tuo iljettää.
Miksi ihmeen sinun edes pitää miettiä ihmisten välistä seksiä? Mietitkö myös esim. heteronaapureiden toimia? Mielestäni olet melko erikoinen ihminen kun muiden seksielämä noin mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua ja upota, kun piti ymmärtää tahallaan väärin. Kukaan ei puhunut Guccista yhtään mitään.
Kyllähän se pistää silmään, jos lapsella on selkeästi kuluneet ja muiden käyttämät vaatteet aina päällä. Siis aina ja harvoin edes täysin ehjät. Ei sillon ole kyse mistään lempivaatteista. Sitä lasta tuskin lohduttaa perheen kallis auto, jos on aina selkeästi huonommissa vaatteissa kuin luokkakaverit. Eikä puhuta edes mistään kalliista vaatteista vaan ehjistä ja ajanmukaisista.
"Taisi osua ja upota, kun piti ymmärtää tahallaan väärin. Kukaan ei puhunut Guccista yhtään mitään.
Kyllähän se pistää silmään, jos lapsella on selkeästi kuluneet ja muiden käyttämät vaatteet aina päällä. Siis aina ja harvoin edes täysin ehjät. Ei sillon ole kyse mistään lempivaatteista. Sitä lasta tuskin lohduttaa perheen kallis auto, jos on aina selkeästi huonommissa vaatteissa kuin luokkakaverit. Eikä puhuta edes mistään kalliista vaatteista vaan ehjistä ja ajanmukaisista."
Tämä on ilmentymä siitä, että perheenjäsenet perheen sisällä elää eri elintasoa. Sitä kutsutaan toisinaan myös taloudelliseksi väkivallaksi. Sitä esiintyy myös lapsettomissa perheissä. Toisinaan jopa räikeillä tavoilla. Kyse lienee lasten kohdalla usein uusioperheestä, jossa varakkaampi osapuoli ei ole lasten oma vanhempi. Kokonaisuudessaan kyse on pääsääntöisesti varakkaamman osapuolen luonnevikaisuudesta.
Tiedän tällaisen perheen, mutta vanhemmat ovat kyllä molemmat lasten vanhempia. Taloudellista väkivaltaa, mutta tässä tapauksessa myös täydellistä välinpitämättömyyttä. Vaikea keksiä syytä miksi ovat edes lapset tehneet. DI ja arkkitehti. Vanhemmilla kalliit vaatteet, golfaavat ja käyvät kahdestaan lomilla. Lapset vain ovat olemassa. Ei harrastuksia, ilmaiseksi sukulaisilta saadut vaatteet eivätkä pääse koskaan lomille mukaan. Lapset jo 13- ja 10-vuotiaita.
Lapsista ja koirista en pidä yhtään, mutta pakko sietää kun minun ikäisillä naisilla jompia kumpia aina on tai pahimmillaan kumpiakin. Rehellisellä mielipiteellä treffit loppuu siihen ja saa ikävän ihmisen leiman. m35
Ihmiset jotka eivät päivitä tietojaan. Maailma on täynnä tietoa joka on helposti saatavilla, toki lähteitä pitää osata käyttää. Esimerkkinä anoppi, "on ennenkin.." vihaan tuota aloitusta. Tieto lisääntyy mutta ei viitsitä opiskella ja mennään niillä nykyään jopa haitallisiksi tiedetyillä toimintatavoilla.
Otsikossa kysyttiin mielipiteitä jostain asiasta, ja kun ihmiset niitä kertoivat, tuli haukkumisia, että miksi inhoat sitä ja inhoat tätä.
Minä inhoan sitä, että mielipidettään ei saa sanoa ilman että ollaan vihaisena vastustamassa ja tuomassa omaa kantaansa asiaan. Että oma mielipide on se ainoa oikea.