Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä melkein inhoat, mutta et kehtaa myöntää sitä?

Vierailija
03.04.2026 |

Mökkeily

Kirjahyllyt

Saunominen

Muita?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina

Vierailija
102/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki byrokratia ja pakotus hoitaa netissä monimutkaisia asioita. suomessa pitää poistaa turhat verot kuten kiinteistö vero. maaseudun autiotaloista pitää maksaa veroa o tuloilla- 

kelan ja te palveluiden byrokratia on turhaa, pelkkä kela riittäisi. ei tarvita te palveluja ,säästö olisi miljardeja.

pelkkä työilmoitus netti riittää. itse voi hakea. tätä voisi keventää säästö olis miljardeja.

voisi olla pari virkailijaa oikeasti auttamassa työpaikan hakua tämä ei nyt toteudu koska byrokratia. järjettömyys ihmetyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on kyse ihan vaan erilaisista kiinnostuksen kohteista. Itse pyrin pukeutumaan siististi ja ehkä tyylikkäästikin mutta melkoinen vääntö oli saada 11-vuotias poika pistämään koulun joulujuhlaan päälle jotain muuta kuin verkkarit.

Vaatteen ykköstarkoitus on pitää käyttäjänsä lämpimänä ja loppu on enempi vähempi kulttuurista kudelmaa. Jos lapsi haluaa arjessa pitää kulahtaneen näköisiä tai vähän rikkinäisiäkin vaatteita niin pitäköön, mitäs se muille kuuluu. Suht puhtaat niiden kyllä pitää olla ihan jo yleisen viihtyvyyden vuoksi.

Sama poika ei muuten myöskään halua harrastaa mitään ohjattua toimintaa. Pitäisikö pakottaa, että voi sitten itse ajaa paremmalla autolla?

Vierailija
104/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on kyse ihan vaan erilaisista kiinnostuksen kohteista. Itse pyrin pukeutumaan siististi ja ehkä tyylikkäästikin mutta melkoinen vääntö oli saada 11-vuotias poika pistämään koulun joulujuhlaan päälle jotain muuta kuin verkkarit.

Vaatteen ykköstarkoitus on pitää käyttäjänsä lämpimänä ja loppu on enempi vähempi kulttuurista kudelmaa. Jos lapsi haluaa arjessa pitää kulahtaneen näköisiä tai vähän rikkinäisiäkin vaatteita niin pitäköön, mitäs se muille kuuluu. Suht puhtaat niiden kyllä pitää olla ihan jo yleisen viihtyvyyden vuoksi.

Sama poika ei muuten myöskään halua harrastaa mitään ohjattua toimintaa. Pitäisikö pakottaa, että voi sitten itse ajaa paremmalla autolla?

Tämä siis vastauksena viestiin numero 100.

Vierailija
105/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset

Äitisi inhosi aina sinua.

Antoiko adoptioon.

Oot(ko) ruma. Äänekäs ja yksinkertainen kehno ja  ..ttumainen.

Vierailija
106/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vonkaavat miehet,kyläily,kännäävät alkoholisti ihmiset.

Vierailija
107/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Naisten (olen nainen) oksitosiininhuuruista hoivaviettiä + älyttömyyttä + hoivavietin kääntöpuolta, dominoivaa holhoavaa (älyllisesti keskustelukumppaninsa aliarvioivaa) asennetta esim. uusiin työkavereihinsa. En kestä lässytystä enkä typeryyksiä, enkä ota vittuilua vastaan. Olen matemaattinen, looginen, hyvä arvioimaan tilanteita. Olen työttömyyden vuoksi alalle pätkätöihin päätynyt.  

Vierailija
108/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellit... kylmiä, kolkkoja ja jotenkin likaisen tuntuisia vaikka siistejä olisivatkin. 

Risteilylaivat myös.

Vierailija
109/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia ihmisiä. Tai en niitä ihmisiä vaan sitä lihavuutta.

Kohtelen kaikkia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioittavasti, mutta huomattavan ylipainoisten kehojen näkemisestä tulee itselleni fyysisesti paha olo enkä sille mitään voi.

Vierailija
110/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mökeille yökylään meneminen, ihan kamalinta mitä tiedän ja siksi en enää sitä harrasta. Kuljet toisten ateriarytmissä ja kokoajan olo, että on tiellä ja kuitenkin pitäisi auttaa ja olla seuraksi. Siksi en enää lähde yökylään minnekään. Mökit usein myös haisevia ja lakanat ummehtuneita, sängyt huonoja.

Vierailija
111/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset

Äitisi inhosi aina sinua.

Antoiko adoptioon.

Oot(ko) ruma. Äänekäs ja yksinkertainen kehno ja  ..ttumainen.

Sivusta vastaan että, jos sinä olet jonkun äiti, niin eipä käy kateeksi. Kommentistasi päätellen olet itse ruma sekä ulkoa että sisältä.

Vierailija
112/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoon. En kunnioita enkelinaamion taakse jääneitä miehiä ja naisia, jotka perustavat uusperheen. Ja vievät lapselta toisen vanhemman. 

Vierailija
113/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä, kahvia, queenia ja montaa muuta, joita ei ole sopiva sanoa esimerkiksi kaveriporukassa, työporukassa, deittaillessa tai yleisissä tiloissa, koska saat osaksesi yleistä paheksuntaa, uhkauksia ja pahimmillasi joku yrittää käydä päälle. 

Vierailija
114/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhoan ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa/kuulemaansa, mutta haluavat tärkeillä aiheen vierestä. 

Vierailija
115/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS, Kok ja KD, eikä kyllä tee tiukkaakaan myöntää.

Vierailija
116/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen

Alkoholilla läträäminen

Yökyläily, molemmin puolin

Vierailija
117/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakkeja ja ulkomaalaisia tosinsanon sen myös ääneen💪💪🙂

Vierailija
118/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju. Naisten (olen nainen) oksitosiininhuuruista hoivaviettiä + älyttömyyttä + hoivavietin kääntöpuolta, dominoivaa holhoavaa (älyllisesti keskustelukumppaninsa aliarvioivaa) asennetta esim. uusiin työkavereihinsa. En kestä lässytystä enkä typeryyksiä, enkä ota vittuilua vastaan. Olen matemaattinen, looginen, hyvä arvioimaan tilanteita. Olen työttömyyden vuoksi alalle pätkätöihin päätynyt.  

Samaa mieltä tuosta lässytyksestä. Olen vähän alle 30v aikuinen nainen, en uhri tai lapsi jota pitää suojella ja jolle pitää lässyttää. Olen myös itse äiti ja pidän itseäni ihan vastuuntuntoisena ja pärjäävänä ihmisenä, vaikka vanhemman naisen silmiin näyttäisin herkältä lintuselta. Toisten aliarviointi ja pakottaminen johonkin suojeltavan lokeroon on inhottavaa. 

Vierailija
119/119 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly on varsin erikoinen inhokohde, mistä on AP:lle tullut kammo näitä kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän