Miehellä WC:ssä kannellinen roskis? Onko liian "performative male"?
Tapailtu muutama viikko. Eilen ensi kertaa hänen asunnolla. Oli WC:ssä kannellinen roskis. Onko liian "performative male" eli yrittää esittää naisia ymmärtävää liikaa? Tuli jotenkin ick koko asiasta.
N23
Kommentit (28)
Mitä vttua nyt taas? Toivon tän olevan provo. Ellei ole, niin mitä jos vaikka menisit finglishisi kanssa sinne roskikseen aikuistumaan.
Mitä sinne wc roskikseen kerätään? Itse vien tyhjät paperirullat suoraan keittiön roskikseen.
Puhu suomea ja lopeta tuo saatanan sössötys.
Ihan järkevää, jos hän käyttää tamponeja ja terveyssiteitä. Ne alkaa haisemaan...
Voi olla fetisisti, joka sitten nuuhkii niitä käytettyjä kuukautissuojia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne wc roskikseen kerätään? Itse vien tyhjät paperirullat suoraan keittiön roskikseen.
Käytetyt laastarit, partahöylät, hammastahnatuubit, ja tietysti pikkuhousunsuojia jos hänellä on naisvieraita.
Tai sit on vaan nähnyt koko ikänsä vessoissa kannellisia roskiksia, ja on ostanut sellaisen sen kummemmin mitään ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea ja lopeta tuo saatanan sössötys.
"performative male" AP ite ei edes tiedä mitä toi tarkottaa!
hahahhaahahhahahahahahahahahahahahah
tamppoonit jooo
Hänen asunnolleen, ei hänen asunnolle.
En ole edes tiennyt, että joku pitää vessassa kannettomia roskiksia.
Vierailija kirjoitti:
Ne kuuluvat pahvinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Verisiä haisevia siteitä ettei lumihiutaleen tarvitse viedä keittiön roskikseen.
Toivottavasti tuo mies älyää ottaa hatkat ...
Vierailija kirjoitti:
En ole edes tiennyt, että joku pitää vessassa kannettomia roskiksia.
Niin pointti varmaan oli, että tavallisen heteromiehen vessassa ei ole mitään roskista.
Epäilen, että on pitkäaikaisessa suhteessa toisen naisen kanssa, mutta eivät asu yhdessä.
Ei, se on aivan tavallinen perforated dude.
Vierailija kirjoitti:
Tai sit on vaan nähnyt koko ikänsä vessoissa kannellisia roskiksia, ja on ostanut sellaisen sen kummemmin mitään ajattelematta.
Tämä. Kun poikani muutti omaan asuntoonsa, hommasi sinne heti roskiksen vessaan. En tiedä, onko edes kovin monta kertaa käynyt vessassa, jossa ei ole roskista, joten pitää sitä itsestäänselvänä.
Vanha pelimiehen kikka. Tuolla annat itsestäsi kuvan, että välität naisten tarpeista.
Eihän mies tarvitse vessassa erillistä roskista.
jätä se sika