Kusisin selitys miksi et mene mökillesi pääsiäiseksi?
Kommentit (37)
Jos jostain kumman syystä mökin esim. perisin, niin myisin sen samantien pois. En ole mökki ihminen, enkä mene toisten mökeille edes kutsusta. Sitäpaitsi....sinne ei ruokarobotit kuljeta.
Myin pois, en tykännyt käydä perintömökillä. Mökki on tylsä. Ostin tilalle pienen villan Kreikasta, jossa käyn 3-5 kertaa vuodessa, väliajat tahkoo mulle rahaa Airbnbnä.
Vierailija kirjoitti:
Myin pois, en tykännyt käydä perintömökillä. Mökki on tylsä. Ostin tilalle pienen villan Kreikasta, jossa käyn 3-5 kertaa vuodessa, väliajat tahkoo mulle rahaa Airbnbnä.
Olen kateellinen, Villa Kreikassa.
Minkälainen ääliö menee johonkin mökille? Työleirille vapaapäivänä, masokismi huipussaan.
Kusen sun sukkaas, koska olen täällä mökillä jo.
Mökki on saaressa ja järvessä heikko jää. Onko kusinen vai paskainen syy?💩
Kävin siellä äsken ja tulin pois tänään. Kylmää oli.
Lähdetään vasta huomenna. Maa on vielä vähän jäässä, mutta kyllä se rosvopaisti on pääsiäisenä tehtävä.
Koska olen parhaillaan Italiassa kuukauden reissulla. Tänään +16 varjossa, kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen, Villa Kreikassa.
Ei ole oikeasti mitenkään hieno, mutta intiimi ja hyvällä paikalla, vaikka pieni onkin. Mutta ei tartte tehdä mitään, kuten mökillä piti. Tuun, asetun taloksi ja relaan.
Kävin eilen mökillä laskemassa veneen veteen. Pistin paikkoja kuntoon muutenkin. Kävin laskemassa kalaverkot samalla ja nostin ne tänään aamulla. Joku hylje oli käynyt verkoissani koska oli auton kokoinen reikä eikä sellainen reikä synny itsestään. Verkoissa oli muutama siika ja norsseja 60 kpl.
Mä oon ollut täällä kohta viikon. Pääsiäiseksi tullaan kotiin ja laitetaan uuniin lammas ja valkosipuliperunat.
Inhoan mökkeilyä. Reissaan matkailuautolla
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen mökillä laskemassa veneen veteen. Pistin paikkoja kuntoon muutenkin. Kävin laskemassa kalaverkot samalla ja nostin ne tänään aamulla. Joku hylje oli käynyt verkoissani koska oli auton kokoinen reikä eikä sellainen reikä synny itsestään. Verkoissa oli muutama siika ja norsseja 60 kpl.
Onneksi ei hukkunut siihen
Piti paistaa jauheliha enkä ehtinyt junaan. Vähän harmittaa ku oli liput ja kaikki. Mutta joskus näin. Tulipahan syötyä ainakin.
Minulla ei ole mökkiä. Jätin sen eksälle kun erottiin.