Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh. Hermot menee, purkoon koira sitten tuota kauhukakakaraa!

Vierailija
07.05.2007 |

3,5-vuotias on ihan taukoamatta (yhtään liiottelematta) koiran kimpussa. Könyää päällä, vetää hännästä, korvista, jaloista, tunkee käsiään sen suuhun jne jne jne. Mä oon miljoona kertaa asiasta sanonu, komentanu ja tehny vaikka mitä mutta tuo prkleen herhiläinen ei usko. Kohta tuo koira puree sitä, ja se on ihan oikein :(

MITÄ tuolle voi tehdä??? Koiraa ei voi laittaa mihinkään eristyksiin kun tuo riiviö pääsee joka paikkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten paljon siihen sattui, yritä siis hyvällä, jos kerran olet jo pahalla koittanut. Inhimillistä koira, sano, että se itkee melkein, kun siihen sattuu jne.

Vierailija
2/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koirallekkaan reilua että joutuu kestämään moista ja ehkä puremaan, jota yrittää varmaan välttää viimeiseen asti. Jos lapsi on tottelematon, niin varaudut pitämään sitä sylkyssä napakasti n. tunnin, ja selität että pääsee pois vasta kun osaa/lupaa olla koskematta koiraan! Kyllä se näin paksupäisemmällekin menee perille kun äipältä löytyy vaan kärsivällisyyttä viedä homma kunnolla loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alka viimein mennä perille, että kun koira on omalla sängyllään, siihen ei mennä. Eikä heitellä leluja lähelle. Rangaistuksena saattaa tulla luunappi jos riittävän pitkään joutuu kieltämään ilman vaikutusta...

(joo ja nyt odottelen ensimmäistä konahtajaa tuosta luunapista - mielestäni se on kuitenkin parempi vaihtoehto ja vähäisempi vaara kuin ison palveluskoiran purukalusto)

Vierailija
4/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on lapset 1. sijalla

Nähtävästi teillä ei osata kouluttaa koiraa eikä lasta. :(

Vierailija
5/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa missä arvojärjestyksessä siinäkin perheessä ne ovat?+ AIvan, koirat nro. 1 ja sitten vasta lapset. Kuula kalloon vaan kaikille rakeille.

Vierailija
6/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko teki niin " kun lapset (2,5v kaksoset) eivät totelleet" . Ajoivat taaperokärryillä koiran päälle yms. Eräänä päivänä koira sitten nappasi toista naamasta kiinni ja kaupanpäälle vielä ravisteli. Otsasta kuoriutui iho nenää pitkin roikkumaan ja leuan alta lävisti hampaat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä