Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on vanhin näyttelijätähti-mies jota pidät edelleen hyvin vetävänä seksuaalisesti?

Vierailija
02.04.2026 |

Kuinka paljon sinulla ja tähdellä on ikäeroa?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa on cillian murphy ja se johtuu hänen korkeasta moraalistaan eli monogamisuudestaan ja sitoutuneisuudestaan nuoruuden vaimoonsa, joka ei ole edes erityisen kaunis. Tietysti hän on myös komea. Valtaosa viehättävistäkin miehistä on kuitenkin rappiolla ja polygamisia, mikä tekee heistä rumia.

Vierailija
42/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark Rylance. Nuo silmät, tuo ääni... aaaaahhhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät keskimäärin herätä minussa mitään seksuaalista himoa, elleivät ole jostain syystä tunkeneet esim. uniini ensin ja siellä on ollut jotakin romantiikkaa, mihin aika harva yksilö pystyy. Joku random mies ei voisi vähempää kiinnostaa eikä herätä mitään reaktioita, korkeintaan stressin jos joutuu itse saalistusvietin kohteeksi.

Vierailija
44/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp

George Clooney

Brad Pitt

Vierailija
45/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät keskimäärin herätä minussa mitään seksuaalista himoa, elleivät ole jostain syystä tunkeneet esim. uniini ensin ja siellä on ollut jotakin romantiikkaa, mihin aika harva yksilö pystyy. Joku random mies ei voisi vähempää kiinnostaa eikä herätä mitään reaktioita, korkeintaan stressin jos joutuu itse saalistusvietin kohteeksi.

..ja tätähaän tässä nimenomaan kysyttiin.

Olet varmaan todella hauskaa seuraa.

Vierailija
46/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint Eastwood ja Sean Connery ja nyt vanhemmiten John Travolta, josta en nuorempana niin välittänyt.

Vierailija
47/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierce Brosnan

Vierailija
48/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold Swarzenegger. 🥰  Itse olen 44v.

Vierailija
49/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clint Eastwood ja Sean Connery ja nyt vanhemmiten John Travolta, josta en nuorempana niin välittänyt.

Sean Connery on kuollut.

Vierailija
50/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa👴🏻

Kyllä.

Vierailija
51/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mads Mikkelsen on kyllä sellainen, että varmaan kehdosta hautaan hyvännäköinen ja karismaattinen.

Niin, koska hänellä on alkuihmisen terve ja poikkeuksellinen purukalusto ja luusto. Normaali nykyaikainen mies on täysin resessoitunut ja lösähtänyt kasvonpiirteiltään jo teini-iässä.

Vastaavaa tervettä luustorakennetta tapaa nykyaikana enää lähinnä jossain pienissä afrikkalaisissa metsästäjäheimoissa jotka syövät paljon sitkeitä ja kovia ruokia ja ovat fyysisesti aktiivisia.

En osaa tuosta sanoa, eikä Mads Mikkelsen ole edes silleen "minun makuuni", mutta tunnistan kyllä hyvännäköisen ja karismaattisen ihmisen.

Moni ihan tosissaan hyvännäköinen menettää sen vanhetessaan, jo aika nuorenakin. Esim. Lauri Tilkanen oli parikymppisenä todella upean näköinen, mutta jo alle nelikymppisenä aika tavis. Samoin Alain Delon oli nuorena upea, mutta muuttui vanhetessaan tavikseksi. Ei se silti tee heistä alunperin mitenkään kasvonpiirteiltään lössähtäneitä, vaan olivat enempi sellaisia kuin iso osa hyvännäköisistä, eli se hyvännäköisyys ajoittuu lähinnä ikävuosiin 15-25 ja jatkuu vielä 25-35 jos pitää itsestään huolta. Sen jälkeen tuurista kiinni, sillä hyväkuntoisenkin ihmisen naama voi valahtaa (kuten Tilkasella).

Vierailija
52/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Aho

Vierailija
53/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sean Connery on kuollut.

Voi ei!

Vierailija
54/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Pakarisen ruumis.

Vierailija
55/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta luonnollisesta, jo aika nuorena alkavasta valahtamisprosessista johtuenhan nykyään osa ihmisistä -varsinkin naiset- tekevät kaikenlaisia toimenpiteitä, että saisivat säilyttää sen nuoruuden hyvännäköisyytensä mahdollisimman pitkään. Hollywoodissa tehdään jo alle nelikymppisille alakasvojen kohotuksia, esim. Ryan Goslingille ilmeisesti tehtiin jo alle 40v. 

Tom Hardy myös tuollainen, että oli nuorena todella nams :D Ja sitten nykyään aika perus ukkeli. Mutta se on elämää se. "Jännä" nähdä missä vaiheessa itsellä alkaa naama säkittään ja miten hyvin kestän sen sitten.

Vierailija
56/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mel Gibson.

Vierailija
57/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ja tätähaän tässä nimenomaan kysyttiin.

Olet varmaan todella hauskaa seuraa.

Ei voisi vähempää kiinnostaa, olenko minä jonkun mielestä hauskaa seuraa vai en. Minulle sopii hyvin se että lähes kaikki miehet (99,99 prosenttia kaikista maailman miehistä) pitää minua tylsänä. 

-eri

Vierailija
58/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain mies ap, mielesi myös nainen? 

Vierailija
59/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy Little Britain sarjasta.

Vierailija
60/68 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Suchet. Todella hurmaava, älykäs ja huumorintajuinen mies. Näin hänet noin 10 vuotta sitten Lontoossa jonkun teatterin lavalla. Olen aika ylpeä, että sain nähdä hänet livenä. Teki mieli kirkua kuin fanityttö. "Hei, tää on se Hercule Poirot!" 

David Suchet on AINA ja IKUISESTI paras Hercule Poirot, mutta kyllä hän osaa muutakin tehdä. Pirun hyvin veti roolinsa lavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan