Kuka on vanhin näyttelijätähti-mies jota pidät edelleen hyvin vetävänä seksuaalisesti?
Kommentit (68)
Ola Rapace. Mulle se on aina nuori ja skarppi, kuten roolissaan poliisina. En tiedä millainen on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen on kyllä sellainen, että varmaan kehdosta hautaan hyvännäköinen ja karismaattinen.
Niin, koska hänellä on alkuihmisen terve ja poikkeuksellinen purukalusto ja luusto. Normaali nykyaikainen mies on täysin resessoitunut ja lösähtänyt kasvonpiirteiltään jo teini-iässä.
Vastaavaa tervettä luustorakennetta tapaa nykyaikana enää lähinnä jossain pienissä afrikkalaisissa metsästäjäheimoissa jotka syövät paljon sitkeitä ja kovia ruokia ja ovat fyysisesti aktiivisia.
Ns korkeat poskipäät, estää ettei naama valahda.
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craig
Joo tää.
Vierailija kirjoitti:
Ola Rapace. Mulle se on aina nuori ja skarppi, kuten roolissaan poliisina. En tiedä millainen on nyt.
Jep! On vaan parantunut vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät keskimäärin herätä minussa mitään seksuaalista himoa, elleivät ole jostain syystä tunkeneet esim. uniini ensin ja siellä on ollut jotakin romantiikkaa, mihin aika harva yksilö pystyy. Joku random mies ei voisi vähempää kiinnostaa eikä herätä mitään reaktioita, korkeintaan stressin jos joutuu itse saalistusvietin kohteeksi.
Suurin osa naisista on kuten sinä. Ihmiskunta olisikin kuollut jo aikoja sitten jos miehet eivät pitäisi ja himoitsisi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen on kyllä sellainen, että varmaan kehdosta hautaan hyvännäköinen ja karismaattinen.
Niin, koska hänellä on alkuihmisen terve ja poikkeuksellinen purukalusto ja luusto. Normaali nykyaikainen mies on täysin resessoitunut ja lösähtänyt kasvonpiirteiltään jo teini-iässä.
Vastaavaa tervettä luustorakennetta tapaa nykyaikana enää lähinnä jossain pienissä afrikkalaisissa metsästäjäheimoissa jotka syövät paljon sitkeitä ja kovia ruokia ja ovat fyysisesti aktiivisia.
En osaa tuosta sanoa, eikä Mads Mikkelsen ole edes silleen "minun makuuni", mutta tunnistan kyllä hyvännäköisen ja karismaattisen ihmisen.
Moni ihan tosissaan hyvännäköinen menettää sen vanhetessaan, jo aika nuorenakin. Esim. Lauri Tilkanen oli parikymppisenä todella upean näköinen, mutta jo alle nelikymppisenä aika tavis. Samoin Alain Delon oli nuorena upea, mutta muuttui vanhetessaan tavikseksi. Ei se silti tee heistä alunperin mitenkään kasvonpiirteiltään lössähtäneitä, vaan olivat enempi sellaisia kuin iso osa hyvännäköisistä, eli se hyvännäköisyys ajoittuu lähinnä ikävuosiin 15-25 ja jatkuu vielä 25-35 jos pitää itsestään huolta. Sen jälkeen tuurista kiinni, sillä hyväkuntoisenkin ihmisen naama voi valahtaa (kuten Tilkasella).
Sairasta että naiset pitävät 15 vuotiaista poikaa viehättävänä seksuaalisesti. Eihän tuossa iässä ole miehuudesta tietoakaan.
Daniel Craig