Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan oikeasti kohtuuton vai onko tää äijä vaan aivan naurettavan pihi ja toksinen?

Vierailija
02.04.2026 |

Ollaan asuttu avoliitossa nyt vajaa vuosi ja mulla alkaa olla ihan todella mitta täynnä tän touhua. Haluaisin vähän muiden mielipiteitä, kun tuntuu etten jaksa tätä jatkuvaa vääntämistä ja mun rajojen polkemista.

​Taustaksi siis, mä teen tällä hetkellä töitä vaan kahtena päivänä viikossa yhden lifestyle-putiikin somettajana. Totesin jo pari vuotta sitten, että mun mielenterveys ja hermosto ei yksinkertaisesti kestä mitään normaalia 8-16 oravanpyörää. Tarvitsen paljon aikaa palautumiselle, pilatekselle ja ihan vaan omalle healing journeylle. Mun mies taas on asiantuntijana jossain IT-firmassa ja tienaa vissiin jotain reilusti päälle kuus tonnia kuussa, eli rahaa pitäisi kyllä olla.

Ongelmat alkoi melkein heti kun muutettiin yhteen. Tää sankari ihan oikeasti oletti, että me aletaan laittamaan kaikki asumiskulut ja ruokaostokset puoliksi! Siis anteeksi mitä? 50/50 -suhteet on mulle ihan suurin mahdollinen yök ja kertoo suoraan kaiken maskuliinisen provider-energian puutteesta. Mä yritin vääntää sille nätisti rautalangasta, että mun omat pienet tulot menee puhtaasti mun itseni ylläpitämiseen. Mulla menee helposti satoja euroja kuussa kynsiin, ripsiin, ihonhoitoon ja esteettisiin juttuihin ihan vaan siksi, että pysyn freessinä ja oon edustava hänen rinnallaan. Mun pelkkä läsnäolo ja se feminiininen energia mitä tuon tähän kotiin pitäisi olla ihan riittävä panostus, mut silti toi kehtaa ulista jostain sähkölaskuista. Kuinka pihi voi ihminen olla?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣😂😂🤣🤣

Vierailija
42/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Siis huh huh, aivan uskomatonta luettavaa. Heti kun joku uskaltaa ihan oikeasti asettaa rajoja ja vaatia elämältä edes sitä aivan minimiä, niin täällä on lauma katkeria pick me -tyttöjä huutamassa trollia ja väittämässä mua "karvaperseiseksi mieheksi" :D Kertoo aika paljon teidän omasta sisäistetystä naisvihasta ja huonosta itsetunnosta. Ja tiedoksi sille yhdelle: mun mies on oikeasti tosi hyvännäköinen ja arvostettu asiantuntija, se vaan oireilee nyt tolla ihmeen toksisella kontrolloinnilla.

Säälin teitä ihan aidosti, jos olette oikeasti valmiita passaamaan jotain perusjamppaa illat pitkät omien 37,5h työviikkojenne päälle, siivoatte niiden jäljet ja kaiken lisäksi maksatte vielä puoliksi prisman kuitit. Ei ihme että suomalaiset miehet on tottuneet pääsemään niin säälittävän vähällä effortilla, kun te olette täällä kilpaa polkemassa omia standardejanne ihan maanrakoon. Mulla ei todellakaan ole tarvetta miellyttää ketään oman hyvinvointini kustannuksella.

Meillä nimittäin tilanne äsken eskaloitui ihan huolella. Ilmoitin sille, että tarvitsen nyt ihan fyysistä tilaa prosessoida tota sen henkistä pettämistä (se työkaverin kuvan tykkäys siis) ja tän suhteen sairasta dynamiikkaa. Ehdotin mun mielestä tosi rakentavasti, että se voisi kerrankin osoittaa aitoa katumusta ja kustantaa mulle viikonlopuksi huoneen marbellasta, jotta saadaan vähän happea tähän tilanteeseen ja mä saan rauhassa säädellä mun hermostoa.

Ja arvatkaa mitä? Se alkoi huutaa! Sanoi mua joksikin helvetin hyväksikäyttäjäksi ja uhkasi perua mun elixian kortin, koska se menee sen tililtä!! Kaiken huipuksi se ilmoitti, että joutuu muka perumaan meidän loppukevään balin joogaretriitin (jonka HÄN siis oli jo aikoja sitten luvannut maksaa mun myöhäiseksi synttärilahjaksi), koska sen autosta meni eilen joku ihmeen vaihdelaatikko rikki ja korjaus maksaa tuhansia. Siis ihan oikeasti, se asettaa jonkun saastuttavan peltilehmän mun mentaalisen hyvinvoinnin edelle! Mä olin jo ehtinyt buukata ja maksaa sinne retriitille sadan euron yksityisen sound healing -session mun OMALTA tililtä, jota en varmaan edes saa enää peruttua.

Siinä kohtaa kun se yritti alkaa vääntämään siitä, miten mun pitäisi muka alkaa osallistumaan sähkölaskuihin sen autoremontin takia, mä aloin ihan oikeasti täristä. Toi on jo ihan puhdasta taloudellista väkivaltaa. Oon niin kiitollinen mun terapeutille, että oon oppinut tunnistamaan nää narsismin red flagit.

Pakkasin samantien mun Dysonin Airwrapin ja pari muuta juttua ja odotan nyt kyytiä bff kaverin luo punavuoreen. Te muut voitte jatkaa sitä teidän makaronilaatikon tekemistä ja plussapisteiden keräämistä, mä en aio enää pienentää itseäni kenenkään epävarman miehen takia. 💅🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on taas tää makaronilaatikko tyyppi....

Vierailija
44/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä selkeä provo mutta surullisinta on että tämmöisiä naisia on oikeastikin ja ihan suomessa. Juuri ilmoitin yhdelle naiselle että meidän ei kannata jatkaa tapailua kun hänen ajatusmaailma oli juuri tämmöinen

No tottakai sellaisia on. On jopa naisia, joilla ei ole ollenkaan raajoja tai jotka äänestivät Trumpia. Ja ainakin yksi nainen (vaiko kaksi naista?), jolla on kaksi päätä. Sellaisia miehiäkin on, jotka tykkäävät olla naisen lompakolla. 

Oikeesti luulet että trumppaa äänestävä nainen on harvinaisuus? Mitä minä olen politiikkaa seurannut niin kyllä trumppia naisetkin äänesti. Eihän se olis presidentiksi päässyt jos naisten äänet olisi ollut jotain harvinaisuuksia hänelle. Varmasti joo miehet keskimääräisesti enemmän äänesti mutta kyllä naisiltakin hän sai ison osan äänistään. 

Ihmetyttää miehet jotka näkee maailman näin sukupuolittuneesti että naiset ovat joku monoliitti.

No katsoin netistä tämän faktan kun alkoi kiinnostaan:

"Naisista noin 44–45 % äänesti Donald Trumpia" (2024 vaalit)

Eli eli ei ollenkaan harvinaista naiselle äänestää trumppia.

Vierailija
45/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rölli, mutta jos kenellekään tulee pieneen mieleenkään puhua epäironisesti jostain providereista ja feminiinisestä energiasta, niin suosittelen lopettamaan välittömästi nettivideoiden katselun ja menemään ulos koskettamaan ruohoa. Ruohon koskettamista tulee jatkaa niin kauan, kunnes ei pysty puhumaan noista asioista vakavalla naamalla.

Vierailija
46/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä selkeä provo mutta surullisinta on että tämmöisiä naisia on oikeastikin ja ihan suomessa. Juuri ilmoitin yhdelle naiselle että meidän ei kannata jatkaa tapailua kun hänen ajatusmaailma oli juuri tämmöinen

No tottakai sellaisia on. On jopa naisia, joilla ei ole ollenkaan raajoja tai jotka äänestivät Trumpia. Ja ainakin yksi nainen (vaiko kaksi naista?), jolla on kaksi päätä. Sellaisia miehiäkin on, jotka tykkäävät olla naisen lompakolla. 

Oikeesti luulet että trumppaa äänestävä nainen on harvinaisuus? Mitä minä olen politiikkaa seurannut niin kyllä trumppia naisetkin äänesti. Eihän se olis presidentiksi päässyt jos naisten äänet olisi ollut jotain harvinaisuuksia hänelle. Varmasti joo miehet keskimääräisesti enemmän äänesti mutta kyllä naisiltakin hän sai ison osan äänistään. 

Ihmetyttää miehet jotka näkee maailman näin sukupuolittuneesti että naiset ovat joku monoliitti.

On se maapallon mittakaavassa huomattavasti harvinaisempaa kuin nainen, joka olettaa miehen elättävän perheen.

Vierailija
47/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kirjoittanut jo useamman kymmentä kirjaa ja saanut edes jotain tuloja, jos pystyisit keskittämään energiaasi muuhun kuin huomionhakuisuuteen. 

Tämä on totta.

Tälllä henkilöllä on selkeästi aikaa ja mielikuvitusta. Hänen kannattaisi kirjoittaa kirja, tai edes sarjakuva. 

Vierailija
48/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat Ap sieltä Punavuoresta käsin rustattua parempia tarinoita. 

Vierailija
49/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kirjoittanut jo useamman kymmentä kirjaa ja saanut edes jotain tuloja, jos pystyisit keskittämään energiaasi muuhun kuin huomionhakuisuuteen. 

Kukaan ei tuollaista paskaa jaksa lukea kirjan verran. 

Ei sen tarvi olla juuri tuollaista paskaa.

Vierailija
50/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisen provider-energian?

No voihan lompakkoloinen asian noinkin vääntää...

Vierailija
51/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen provo tällä kertaa.

Et vähemmän ilmiselvää keksinyt, ap.

Vierailija
52/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoittanut henkilökohtaisena loukkauksena, että anteeksi siittä. Ilmeisesti sinut kuvattiin tässä osuvasti kun noin loukkaannuit ja triggeröidyit kommentistani

Vierailija
53/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tyypillinen somettaja-akka: minun rahat ovat minun rahojani, sinun rahat ovat meidän rahoja.

MENE TÖIHIN!

Vierailija
54/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on kirjoittanut karvaperseinen mies.

mutta silti tosi osuva kuvaus tyypillisestä suomimammasta

Vierailija
55/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkiksi että jos haluat elättäjämiehen jolle riittää sun osuudeksi nätiltä näyttäminen, niin ilmoita jo etsintävaiheessa nämä vaatimukset. Suomesta ei ehkä vapaana olevaa halukasta löydy, joten katsele maailmalta. Itselläni on mies joka maksaa mielellään kaiken, mutta teen toki kotityöt ja ruuan valmiiksi kun hän tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin. 

Vierailija
56/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa siis olet vain loinen toisen kodissa.

Vierailija
57/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fuengirola.fi/podcast/kaksoiselamaa-9-vaarinymmarretty-trump-ja…
Selännekin äänesti Trumpia.

Vierailija
58/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO TÄÄLLÄ ON PAHEMPAA

Naisystävä on rahoitusalalla, ja tienaa hirveesti. Ite olin saksan reissulla junaonnettomuudessa, ja nyt on pitkä saikku sen takia. Pitäisi kuulemma silti munkin tehdä jotain.

Siitäkin huolimatta, että molemnat jalat murtui. Hän sanoo, että eihän sitä jaloilla tehdä. 

Pyysin kyytiä äitini hautajaisiin, niin hän olisi halunnut siitä kyytimaksun. Onneksi velipoika tuli hakemaan.

Hän on myös laskenut hinnan kotitöille, jota en ole voinut tehdä. Nyt olen kuulemma velkaa näistä. Sain mahtavat bonukset aiemmasta työstä, sieltä saksasta juuri. Niin nyt pitäisi antaa puolet hänelle.

Otan pitkät huomenna, kun hän on töissä. Tutut tulee päivällä auttamaan, en ole kertonut tätä.

Sopii hyvin ottaa pitkät, kun on pitkäperjantai.

Mahtaa raivo revetä, kun hänelle selviää mitä yksinhuoltajaäidiltäni jäi minulle, ainoalle lapselle. Oli itse perinyt omat vanhempansa. En onneksi koskaan

maininnut tästä.

Nyt voi noita-akka ottaa luutansa, ja mennä viettämään pääsiäistä, kiäh kiäh

Vierailija
59/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO TÄÄLLÄ ON PAHEMPAA

Naisystävä on rahoitusalalla, ja tienaa hirveesti. Ite olin saksan reissulla junaonnettomuudessa, ja nyt on pitkä saikku sen takia. Pitäisi kuulemma silti munkin tehdä jotain.

Siitäkin huolimatta, että molemnat jalat murtui. Hän sanoo, että eihän sitä jaloilla tehdä. 

Pyysin kyytiä äitini hautajaisiin, niin hän olisi halunnut siitä kyytimaksun. Onneksi velipoika tuli hakemaan.

Hän on myös laskenut hinnan kotitöille, jota en ole voinut tehdä. Nyt olen kuulemma velkaa näistä. Sain mahtavat bonukset aiemmasta työstä, sieltä saksasta juuri. Niin nyt pitäisi antaa puolet hänelle.

Otan pitkät huomenna, kun hän on töissä. Tutut tulee päivällä auttamaan, en ole kertonut tätä.

Sopii hyvin ottaa pitkät, kun on pitkäperjantai.

Mahtaa raivo revetä, kun hänelle selviää mitä yksinhuoltajaäidiltäni jäi minulle, ainoalle lapselle. Oli itse perinyt omat vanhempansa. En onneksi koskaan

maininnut tästä.

Nyt voi noita-akka ottaa luutansa, ja mennä viettämään pääsiäistä, kiäh kiäh

Velipoika tuli hakemaan äitinne hautajaisiin mutta olit ainoa lapsi?

Vierailija
60/61 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ja sitten se ystävän muuttotarina...yrittäisit edes ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi