HS: Elisa tekee uuteen pääkonttoriinsa rukoushuoneen, kysyi neuvoa imaamilta
Elisalta korostetaan, että rukoushuone on kaikkia varten, mutta kuinkas monta kertaa päivässä työpaikkanne harras kristitty poistuu työpäivän aikana rukoilemaan? 😁
Kommentit (362)
järkyttävää paskaa. Näin se uskonto ujutetaan jopa työpaikalle joka pitäisi olla neutraali kaikesta tästä.
Vierailija kirjoitti:
Kansanvaihdos etenee kivaa vauhtia. Toivottavasti suomiakat tykkää elää islamin oppien mukaan.
N24
Joo ne on yleensä ollut vanhempia naisia, jotka kuvittelevat olevansa hyviä ihmisiä äänestäessään vihervasemmistoa ja intoillessaan aina kaikista eksoottisista.
Kerran näin Helsingin keskustassa kun mustat miehet tappeli ja yksi sellainen eläkeikäinen kääpiöakka ryntäsi roikkumaan niiden käsivarsissa. Miehet käyttäytyivät kuin akka olisi ollut ilmaa ja muuten vaan lopettivat tappelemisen kun huutaessaan tajusivat väärinkäsityksensä, ja ai että akan naama loisti kun se kuvitteli lopettaneensa tappelun. Vaikka se oli niille miehille kuin ilmaa. Hävetti nähdä se.
Tyypillisesti sellaiset vanhemmat naiset eivät ole edes matkailleet Kanariansaaria kauempana eikä ne tiedä kulttuureista mitään. Niillä on vaan päähänpinttymä että hyvä kristitty haalii kaikkia "pakolaisia" Eurooppaan. Vaikka Eurooppa on maksanut kehitysapua niin että noilla mantereilla on mahdollisuus elää.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas sentään.. Nokialla oli toimitaloissa tuollaisia jo 2000-luvulla.
Ei ollut. Olin nolialaa töissä kymmenisen vuotta, ei siellä mitään rukoushuoneita ollut.
Kaveri on töissä Elisalla ja häneltä kuulin ensi vuoden uusien liittymäpakettien nimet.
Kun tarvitset yhteyden joka toimii kriittisellä hetkellä: Ak*ar kab*om XL -liittymä, 1000 mt! Vain 29,90 €/kk!
Suurille perheille kertarysäyksellä: Im*ami MEGA -liittymä, 1500 mt! 39,90 €/kk! Kattaa koko mo*keijan!
Minä olen peruskristitty, kävisin mielelläni työtauolla hiljentymässä jos se olisi mahdollista. Koska muslimien elämään kuuluvat rukoushetket, on asiallista että on varattu niihin tilat. Miksi se häiritsee muita? Oman työpaikkani muslimit hoitavat työasiansa moitteetta, ei muutaman minuutin poistuminen haittaa. Kuten kaikissa uskonnoissa, toiset noudattavat hengellisiä tapoja kun taas toisten elämässä niillä ei ole juuri sijaa. Jokainen tietää parhaiten omat menettelytapansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen peruskristitty, kävisin mielelläni työtauolla hiljentymässä jos se olisi mahdollista. Koska muslimien elämään kuuluvat rukoushetket, on asiallista että on varattu niihin tilat. Miksi se häiritsee muita? Oman työpaikkani muslimit hoitavat työasiansa moitteetta, ei muutaman minuutin poistuminen haittaa. Kuten kaikissa uskonnoissa, toiset noudattavat hengellisiä tapoja kun taas toisten elämässä niillä ei ole juuri sijaa. Jokainen tietää parhaiten omat menettelytapansa.
Toivottavasti muslimit rikastaa koko saastaisen sukusi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas sentään.. Nokialla oli toimitaloissa tuollaisia jo 2000-luvulla.
Ei ollut. Olin nolialaa töissä kymmenisen vuotta, ei siellä mitään rukoushuoneita ollut.
Ei todellakaan ollut, olin siellä töissä vuosikymmenien ajan.
kyllä,,,minänyt,,,vaiham! Teliaanm,,,kele
Maassa maan tavalla, Elisa mainostaa olevansa ainoa suomalainen alan yritys, joku rukoustila ei edusta suomea, suomalaisuutta.Sellaista ei pidä missään tapauksessa rakentaa työpaikoille sen nyt pitäisi tajuta jokaisen.Elisa korotti minun liittymähintaa joten ajattelin vaihtaa operaattoria, nyt vaihdan aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se "isänmaallinen" persu siellä mölisee?
Sehän on tullut aika selväksi, että teille on tärkeää, että muuttajia on ensinnäkin todella paljon, ja että he ovat huonosti integroituneita ja tekevät paljon rikoksia. Muuten persuilulta katoaa pohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se "isänmaallinen" persu siellä mölisee?
Sehän on tullut aika selväksi, että teille on tärkeää, että muuttajia on ensinnäkin todella paljon, ja että he ovat huonosti integroituneita ja tekevät paljon rikoksia. Muuten persuilulta katoaa pohja.
Niinhän ne tekevätkin.
Kiitos vihervassut!
Ville Tavio pitää rukoushetkiä ministerinkabinetissaan, mutta kuinkas monta kertaa päivässä työpaikkanne harras kristitty poistuu työpäivän aikana rukoilemaan? 😁
Koko perheen liittymät vaihdettu. Taitaa Telian työntekijöillä pitää kiirettä uusien sopimusten kirjoittamisen kanssa.
Go woke, go broke.
Vierailija kirjoitti:
Ville Tavio pitää rukoushetkiä ministerinkabinetissaan, mutta kuinkas monta kertaa päivässä työpaikkanne harras kristitty poistuu työpäivän aikana rukoilemaan? 😁
Onkohan Ville edes kristitty, kun pitää poistua rukoilemaan kabinettiin?
Toi nyt on ihan naurettavaa!
Jos mulla olisi Elisan liittymä, niin vaihtaisin pois äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ville edes kristitty, kun pitää poistua rukoilemaan kabinettiin?
Onko sillä joku oma rukoushuone eduskunnassa? Mahtaa mattokin olla ostettu verorahoilla?
Uskonnollinen sitoutumattomuus ei siis koske islamia? Voitaisiinko siis koulujen uskonnonopetus vaihtaa "islamiin" ja alkaa laulamaan Suvivirttä arabiaksi niin niillä olisi suoja eikä tarvitse välittää neutraaliudesta ja muusta?
Vierailija kirjoitti:
Elisan konserniasioiden johtaja oli X:ssä kommentoinut näin:
"Kiitos kommentista. Kyse on kaikille avoimesta tilasta uskontoon tai maailmankatsomukseen katsomatta, mitä luonnollisesti voi käyttää esimerkiksi rukoiluun. Elisan, kuten monen muunkin suuren yrityksen, henkilöstöön kuuluu ihmisiä monista eri taustoista ja uskonnoista. Siksi on tärkeää, että toimitiloja suunnitellessa otetaan huomioon kaikkien työntekijöiden tarpeet noudattaa niitä käytäntöjä, jotka ovat heille tärkeitä."
Työpaikoilla on jo olemassa kaikille avoimia tiloja uskontoon tai maailmankatsomukseen katsomatta: niitä kutsutaan taukohuoneiksi. Hän ei millään saanut kakistettua, että kyse on rukoushuoneesta, vaan käytti termiä "tila, jota voi käyttää esimerkiksi rukoiluun". Ja se on rakennettu nimenomaan muslimeja varten, koska ei minkään muun uskontokunnan edustajien tarvitse rukoilla kesken työpäivän.
Ja varsinkin jos imaamilta on neuvoa kysytty niin onhan se muslimeille.
Tuossa huoneessa on vähän sama periaate, kuin ton-ton-ton-kakussa, joka sopii (kun kysytään kaikilta paikalle tulijoilta allergiat) kaikille. Kysytään kaikilta neuvoa, niin saadaan sitten kaikille sopiva huone.
Peruin Elian liittymäni ja vaihdoin kilpailijalle. Rajansa kaikella!