Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Elisa tekee uuteen pääkonttoriinsa rukoushuoneen, kysyi neuvoa imaamilta

Vierailija
02.04.2026 |

Elisalta korostetaan, että rukoushuone on kaikkia varten, mutta kuinkas monta kertaa päivässä työpaikkanne harras kristitty poistuu työpäivän aikana rukoilemaan? 😁

https://www.hs.fi/visio/art-2000011912628.html

Kommentit (362)

Vierailija
321/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E l I s a 

Oi

Toivottavasti DNA:n tai Telian feissari tulee vastaan 

Elisa

Oi

Se Suomalainen 

Vierailija
322/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelapersut jaksavat vaahdota :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kätevää. Työvoimapula pelastettu

--

Aamurukous töihin mennessä. 

Kahvitauko klo 8

lounas 11-11.45

Keskipäivän rukous klo 13

Kahvitauko klo 14

Iltapäivärukous klo 15.30

Ja kotiin klo 16

Vierailija
324/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E l I s a 

Oi

Toivottavasti DNA:n tai Telian feissari tulee vastaan 

Elisa

Oi

Se Suomalainen 

onkohan Ruotsissa Telian tiloissa rukoushuone? 

Vierailija
325/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki rukoilevat muslimit olisivat terr ro risteja?   Taas tätä persujen öyhötystä.

Vierailija
326/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jaksattekin taas.  Maailmassa on paljon uskontoja, jos ette vielä ole sattuneet huomaamaan.  Islam on melkein yhtä suuri yksijumalainen uskonto kuin krintinusko.  Miksi keneltäkään olisi poissa toisen ihmisen uskonnollinen vakaumus tai miksi toisen ihmisen ei annettaisi lähestyä Jumalaansa.  Teistä tämä asenne ja peukutusten määrä kertoo vain sen,  että olette sivistymättömiä nurkkakuntaisia impivaaralaisia..  äänet pitäisi jotenkin koottua persujen laariin, mutta toivottavasti käy ihan päinvastoin.

Noh, ehkä asiaan vaikuttaa se että yhden uskonnon keulahahmo kuoli ristillä kaikkien syntien vuoksi kun taas toisen oli päitä katkova ja lapsia makaava sotaloordi. Miten kukaan tervejärkinen voi valita sotaloordipedarin uskonnon?

Etkö huomaa, millaista typerää propagandistista kieltä käytät.  Kyllä kristinuskostakin sotia löytyy, jos sikseen tulee, ja Raamatusta löytyy hyvin kummallisia tarinoita, jos niitä  alkaa kirjaimellisesti  tulkita.  Koitettaisiin elää toisia kunnioittaen, vaikka se persuille näyttää vaikeaa olevan.  Ikävä puolue, perustuu pelkälle vihap u h eelle ja muiden halveksunnalle.

Vierailija
327/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Elisan asiakaspalvelusta jatkossa yhteyden päivystävään imaamiin? Jos nyt jostain syystä haluaisi.

Vierailija
328/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jaksattekin taas.  Maailmassa on paljon uskontoja, jos ette vielä ole sattuneet huomaamaan.  Islam on melkein yhtä suuri yksijumalainen uskonto kuin krintinusko.  Miksi keneltäkään olisi poissa toisen ihmisen uskonnollinen vakaumus tai miksi toisen ihmisen ei annettaisi lähestyä Jumalaansa.  Teistä tämä asenne ja peukutusten määrä kertoo vain sen,  että olette sivistymättömiä nurkkakuntaisia impivaaralaisia..  äänet pitäisi jotenkin koottua persujen laariin, mutta toivottavasti käy ihan päinvastoin.

Noh, ehkä asiaan vaikuttaa se että yhden uskonnon keulahahmo kuoli ristillä kaikkien syntien vuoksi kun taas toisen oli päitä katkova ja lapsia makaava sotaloordi. Miten kukaan tervejärkinen voi valita sotaloordipedarin uskonnon?

Etkö huomaa, millaista typerää propagandistista kieltä käytät.  Kyllä kristinuskostakin sotia löytyy, jos sikseen tulee, ja Raamatusta löytyy hyvin kummallisia tarinoita, jos niitä  alkaa kirjaimellisesti  tulkita.  Koitettaisiin elää toisia kunnioittaen, vaikka se persuille näyttää vaikeaa olevan.  Ikävä puolue, perustuu pelkälle vihap u h eelle ja muiden halveksunnalle.

Puhut kunnioituksesta, vaikka sitä ei todellakaan tuolta porukalta muita kohtaan löydy?? Valoja päälle!

Vierailija
329/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kun on ramadan, mjuslimien lisäksi kukaan muukaan ei saa työpaikalla syödä. Eikä kyllä sen puoleen muuallakaan.

Vierailija
330/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kristitty ja mä rukoilin aina duunipaikalla vessassa. 

Vierailija
331/362 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tulis iso jytky?

Vierailija
332/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tulis iso jytky?

"Hyvä luoja päästä minut tästä pahasta, ota tämä demoni pois minusta!" ja kärpäset pörrää

Vierailija
333/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tällasten suunnitelmien myötä vaihdankin muualle liittymät

Vierailija
334/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken työpäivän? Miksi ihmeessä? Miksi et rukoillut omalla ajalla kotona?

Vierailija
335/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku luetella ne uskontokunnat, joissa noin niinkuin yleisesti rukoillaan työpäivän aikana ? Voi laittaa vaikka ranskalaisilla viivoilla.

-islam

Vierailija
336/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisko puhua myös uskonnon tuputtamisesta pohjoisen l-firmoissa?

Miten se tapahtuu?   Kiinnostaa vertailun vuoksi.

Päiväkodeissakin on. 

Vierailija
337/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut liittymäni vaihtamista Elisaan koska sen kuuluvuus on eräissä paikoissa joissa työskentelen parempi kuin nykyisen liittymäni. Tämä kyllä nyt ratkaisi kerralla asian ja en tule vaihtamaan liittymääni.

Vierailija
338/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan sitten töissä pk-seudulla paikassa, jossa oli tällainen rukoushuone järjestetty juuri mlimeille. seuraus: sitä ei käytetty kertaakaan. Rukoilivat mm. Käytävillä, asiakastiloissa asiakkaiden edessä ja kerran joku polvistui huoneeni oviaukon eteen. Näin tämän kun oveni sattui olemaan sillä hetkellä auki.

Keksivät kaikenlaisia selityksiä mm. Että tuossa huoneessa ei voi rukoilla Mekkaan päin jnejnejne. Ja että kun kello lyö tietyn verran, niin juuri silloin on rukoiltava.

En kerro enempää yksityiskohtia. Muutakuin että vaativaa asiantuntijatyötä tehtiin. Ei ollut mikään pizzeria, kauppa tai parturiliike.

Vierailija
339/362 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos koko ajan nousevat hinnat. Tottakai jonkun kulut pitää maksaa. Siis mitä per...n nuolentaa Elisalla. Ei mene järkikultaan alkuunkaan. Millä ihmeellä perustelevat moisen .

Vierailija
340/362 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muslimi sanonut kerran, että rukoilla voi ihan missä vain, hiljaa itsekseen. Hänellä ei ollut mitään ongelmia asian kanssa työpaikalla. Piti ramadanin, mutta ei pitänyt siitä mitään meteliä. Pisteet hänelle, oli muutenkin hyvin miellyttävä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi