Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta

Vierailija
11.01.2025 |

Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut. 

Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.

Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan. 

Olen niin yksin. 

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.

Vierailija
2/256 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, hyvä kun pääsit eroon. Kuulostaa sellaiselta mieheltä, jonka kanssa ei rakenneta mitään pysyvää ja loppuelämää, aina vaan peräjälkeen uusi kumppani. 🤔 Kuinkahan kauan tuo uusikaan suhde kestää. Älä ihmeessä luovuta tuon tyypin takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.

Siinä taas yksi empatiakyvytön ääliö.

Ymmärrän kyllä pahan fiiliksen, mutta ap:n tilanteen olisi pitänyt jo korjaantua pikku hiljaa. Taustalla suurempaa ahdistusta jne? Joka tapauksessa kaikki pitää repiä auki ja käsitellä juurisyyt.

Vierailija
4/256 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.

Vierailija
5/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.

No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.

Ap

Vierailija
6/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?

Vierailija
7/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, hyvä kun pääsit eroon. Kuulostaa sellaiselta mieheltä, jonka kanssa ei rakenneta mitään pysyvää ja loppuelämää, aina vaan peräjälkeen uusi kumppani. 🤔 Kuinkahan kauan tuo uusikaan suhde kestää. Älä ihmeessä luovuta tuon tyypin takia. 

Voi kestää pitkään. Eksä meni uusiin naimisiin kahden vuoden kuluttua eroamisestamme ja tästä on mennyt nyt 10 vuotta. Päällepäin vaikuttaa oikein onnelliselta. 

Vierailija
8/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli sanoa, että haista sä.... On se kumma kun joidenkin mielestä ei ihmisillä saisi olla mitään tunteita ja kaikki pitäisi ohittaa olankohautuksella. Sä et tiedä mitä se paska teki mulle. Totta helveti ssä olen vihainen, että tuollainen saa olla onnellinen, mutta mä joudun kärsimään yksin. Olen menettänyt uskoni rakkauteen ja parisuhteeseen. En mä pysty enää luottamaan siihen, että joku pystyisi rakastamaan mua.

Ap

Vierailija
9/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli sanoa, että haista sä.... On se kumma kun joidenkin mielestä ei ihmisillä saisi olla mitään tunteita ja kaikki pitäisi ohittaa olankohautuksella. Sä et tiedä mitä se paska teki mulle. Totta helveti ssä olen vihainen, että tuollainen saa olla onnellinen, mutta mä joudun kärsimään yksin. Olen menettänyt uskoni rakkauteen ja parisuhteeseen. En mä pysty enää luottamaan siihen, että joku pystyisi rakastamaan mua.

Ap

Mistä sinä kärsit? Ole onnellinen, että pääsit tuollaisesta eroon. 

Vierailija
10/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?

Etkö osaa lukea??? Mä en todellakaan haikaile exän perään!!! En pelkää olla yksin, mutta vituttaa suoraan sanottuna, että tuollainen naisia kylmästi kohteleva paska saa olla onnellinen. 

Säkin selvästi sitä mieltä, että mun ei enää kuulukaan saada onnea ja rakkautta osakseni. Mä en enää kiitos exän usko rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta kyllä mä ihmettelen tuota sun asennetta kun sun mielestä ihmiset ei saisi halua parisuhdetta ja rakkautta. Kyllä mä haluaisin, että joku mua vielä rakastaisi, mutta en jaksa enää uskoa sen olevan mahdollista.

Ap

Vierailija
11/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin kamalaa olla yksin? 

Vierailija
12/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä sinä kärsit? Ole onnellinen, että pääsit tuollaisesta eroon. 

Huoh. Mä olen yksin. Mua ei rakasteta. Mua on satutettu aivan helvetin lujaa. Mä en saa enää olla onnellinen. Elämä yhtä päivästä toiseen selviytymistä. Ei mitään toivoa yhtään missään. Sitten joku paska saa olla onnellinen ja jatkaa elämäänsä noin vain.

Ap

Vierailija
13/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea??? Mä en todellakaan haikaile exän perään!!! En pelkää olla yksin, mutta vituttaa suoraan sanottuna, että tuollainen naisia kylmästi kohteleva paska saa olla onnellinen. 

Säkin selvästi sitä mieltä, että mun ei enää kuulukaan saada onnea ja rakkautta osakseni. Mä en enää kiitos exän usko rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta kyllä mä ihmettelen tuota sun asennetta kun sun mielestä ihmiset ei saisi halua parisuhdetta ja rakkautta. Kyllä mä haluaisin, että joku mua vielä rakastaisi, mutta en jaksa enää uskoa sen olevan mahdollista.

Ap

No onko se eksän onni sulta jotenkin pois? Miksi mietit mitä sillä toisella on? Kateus ei ole hyvä asia vaan keskity nyt omaan elämääsi. 

Vierailija
14/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.

Ap

Yksinkö se mies oli suhteessa?

Vierailija
15/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. Hakeudu terapiaan, et vaikuta olevan kunnossa.

Vierailija
16/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä löydä uutta suhdetta noin negatiivisella asenteella. Unohda se eksä ja pikkasen enemmän nyt positiivisempaa elämänasennetta. 

Vierailija
17/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vihaa ja katkeruutta. Oikeasti hae apua. Tuollainen on purettava pois, vie energiaasi. Jo nuo vihaiset kommenttisi on aika karua  luettavaa. Erot ei ole yleensä helppoja, ja vie aikansa selvitä niistä. 

Vierailija
18/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No onko se eksän onni sulta jotenkin pois? Miksi mietit mitä sillä toisella on? Kateus ei ole hyvä asia vaan keskity nyt omaa

No on se helvetin väärin, että kerta toisensa jälkeen naisia huonosti eron tullessa kohteleva mies saa aina uuden onnen elämäänsä? Mene vit tuun siitä sönköttämästä onko exän onni multa pois. Mulla on aivan saa tanan paha olla jo muutenkin!

Ap

Vierailija
19/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä löydä uutta suhdetta noin negatiivisella asenteella. Unohda se eksä ja pikkasen enemmän nyt positiivisempaa elämänasennetta. 

Haista paska. Mä en usko enää rakkauteen, onneen ja parisuhteeseen. Mut on rikottu niin täysin. 

Ap

Vierailija
20/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvästikin henkilö, jonka kanssa ei voi keskustella. 

Hyvää päivän jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän