Aion muuttaa Poste Restanteen asumaan, että rahaa jää Aasiassa olemiseen!
koska vuokratuki eli asumistuki on liian pieni ja en saa toimeentulotukea perintörahojeni takia, muutan poste restanteen ja olen Suomessa työtön työnhakija, vaikka oikeasti asun Aasiassa
tv Mooses
Kommentit (10)
ei sitä kukaan tiedä, työkkärin tätipimu soittelee ehkä kerran 3. kuussa jos soittelee ja puhelun voi vastaan ottaa whatsupilla tai pitää sitä suominumeroa päällä aina kerran 3. kuussa kun tietää ettäkohta soitetaan taas se vakipuhelu. ja tapaamisia ei yleensä ole koskaan . vain ne työhakut jotka tekee kerran kuussa pari kolme
Kuka maksaa vastikkeen kuolinpesän asunnosta, jossa nyt asut?
Ei siellä postilokerossa voi asua...
Ois tyylikästä asua kodittomana autossa, Porsche Restantessa.
Selvä. Mitä ihmettä me tuntemattomat tuolla tiedolla tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa vastikkeen kuolinpesän asunnosta, jossa nyt asut?
minä toistaiseksi kun sain sen perinnöksi, sitä ennen olin 3 vuotta vuokralle perikunnalle ja sain asumistuet ja toimeentulon, nyt aionkin vuokrarat asunnon ja vuokralaisia on jonossa 4 kpl tai jos saan myytyä niin se parempi. vastike 485 e ja vuokraan tämän 900 eurolla
A
Muista säästää rahaa ja jättää pääsiäispullot ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
ei sitä kukaan tiedä, työkkärin tätipimu soittelee ehkä kerran 3. kuussa jos soittelee ja puhelun voi vastaan ottaa whatsupilla tai pitää sitä suominumeroa päällä aina kerran 3. kuussa kun tietää ettäkohta soitetaan taas se vakipuhelu. ja tapaamisia ei yleensä ole koskaan . vain ne työhakut jotka tekee kerran kuussa pari kolme
Mulle ei kukaan ole soittanut yli vuoteen työllisyyspalveluista.
Aasiassa sitten jotain vilunkibusinesta niin kaikki menee hyvin!
Kuinkahan yleistä tämä on? Eikö tarvii suomessa käydä välillä?