Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki naiset ovat varattuja

Vierailija
02.04.2026 |

Aina kun synkkaa hyvin sen työkaverin/kurssikaverin/harrastustutun kanssa, ajattelen, että ehkä tästä voisi tulla jotain. Mutta kuten aina, sillä on jo poikaystävä.

Taidan luovuttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut koko elämäni ajan sinkku.

N.23

Vierailija
2/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset täällä. Nykyisin olen jo kyynistynyt. Parhaimmillaan olen ollut varamiehenä parisuhteessa olevalle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä ollut välillä häkeltytnyt, kuinka pienet asiat saattaa merkitä naiselle paljon. Kerran näin naisella mustelman ohimolla. Nostin hiuksia ja, silitin. Jälkeenpäin hän kysyi: "teinkö sen tietoisesti, tuntui ihanalta." Toisen kerran eräs nainen sanoi "kukaan mies ei ole pitänyt minua näin sylissä." No ei siinä mitään erikoista ollut, sylissä kasvot minuun päin, vähän kosketeltiin. 

Vierailija
4/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä ollut välillä häkeltytnyt, kuinka pienet asiat saattaa merkitä naiselle paljon. Kerran näin naisella mustelman ohimolla. Nostin hiuksia ja, silitin. Jälkeenpäin hän kysyi: "teinkö sen tietoisesti, tuntui ihanalta." Toisen kerran eräs nainen sanoi "kukaan mies ei ole pitänyt minua näin sylissä." No ei siinä mitään erikoista ollut, sylissä kasvot minuun päin, vähän kosketeltiin. 

Komppaan. Pienet teot ovat ihmisyyttä parhaimmillaan. 

Vierailija
5/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.23

Sama. N. 25

Vierailija
6/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.23

Mut ap:n mielestä kaikki naiset on kuitenkin varattuja. 

Vierailija
7/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole, mutta eipä musta kukaan kiinnostukaan eikä kysele olenko varattu vai en. 

Vierailija
8/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.23

Ja mä.

N50

Vierailija
9/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihastut siihen varmuuteen. Kylläinen tiikeri ei etsi saalista.

Vrt epätoivoisena ympärilleen pälyilevät jotka on jotain vailla. Se ei ole puoleensavetävää. 

Vierailija
10/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö huomattu kuin aplla.

Se on ihan turha kysyä alussa onko sinkku koska jälkikäteen sitten sanoo että on poikaystävä. Mitä väliä valehteleeko tai ei ja onko valehdellut aiemmin. Pekka kortti jää miehen käteen ja adios. sitten ihmetellään miksi suomalaiset miehet ei lämpene suomalaisille naisille.

Vierailija
11/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.23

Sama. N. 25

joo joo niinkuin alkuun mutta sitten kun viestittelystä pitäisi siirtyä treffeille se poikaystävä ilmestyy jostain.
Sitten kun ikää tulee +30 aletaan soittelee perää. Yleensä on lapsia jo kuvioissa. Mulle on käynyt näin 8 kertaa ja luku kasvaa.
M38

Vierailija
12/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tottakai parhaat on viety päältä jo aikoja sitten muiden toimesta.

Vierailija
13/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Olet päässyt todella pitkälle eli fyysiseen kosketukseen asti.

Vierailija
14/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole, mutta eipä musta kukaan kiinnostukaan eikä kysele olenko varattu vai en. 

Aina silloin tällöin ihan tavallisista asioista naisen kanssa keskustellessa nainen saattaa ilmoittaa "hänellä olevan poikaystävä/mies".

Jotkut tuo sen ilmi kysymättäkin. 

Vierailija
15/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhusnaiset, rumapainoiset ja tatuoidut ovat etupäässä parittomia, ap varmaankin tarkoittaa että kaikki parisuhdekelvolliset naiset ovat jo otettuja.

Vierailija
16/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan oo varattu. 

Vierailija
17/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa saattaa sanoa olevansa varattu vaikka ei oikeasti olekaan. Omalla tavallaan korrekti tapa sekin viestiä toiselle ettei tämä ole kiinnostava.

Vierailija
18/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän aviomies/ poikaystävä-selitystä aika usein. Jos mies osoittaa kiinnostusta mutta tunne ei ole molemmin puolinen, astuu poikaystävä ti aviomies kehiin. Jos haluaa olla rauhassa esim illalla tyttökaverien kanssa, menee sormus nimettömään. Kun myyjä melkein väkisin myy kodinkoneita tms, on älykästä kysyä ensi tuolta keksityiltä poikaystävä/ aviomieheltä.

Vierailija
19/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanhusnaiset, rumapainoiset ja tatuoidut ovat etupäässä parittomia, ap varmaankin tarkoittaa että kaikki parisuhdekelvolliset naiset ovat jo otettuja.

Niitä 20v suosittuja naapurintyttömissejä ei nyt vaan riitä kaikille. Kannattaa laajentaa hakua ja pinnallisia kriteereitään myös muihin osa-alueisiin, jos parisuhteen oikeasti haluaa.

Vierailija
20/24 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä 20v suosittuja naapurintyttömissejä ei nyt vaan riitä kaikille. Kannattaa laajentaa hakua ja pinnallisia kriteereitään myös muihin osa-alueisiin, jos parisuhteen oikeasti haluaa.

Näinpä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi