Sori siitä Tv 2 nuorten sarja
Nyt alkoi 2.kausi jota olin odottanut. Siinä on se ällö kiusaaja isokokoinen blonditytär ja sen äiti.
Kyllä on toisilla tiukkaa, mutta monet hyväosaiset keulii liikaakin. Onko se näin oikeassakin elämässä?
Kysyy tavallisten lasten mummi. Noloa jos hyväosaiset on oikeasti noin mulk_visteja??
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä voisi hyvinkin olla seksikohtauksia. Ysärillä oli mm. häräntappoase. Itse ainakin nussin jo kasiluokalla. Kaikki nuo typerät naisten materialismi ongelmat johtuu vain seksin puutteesta. Myös se mamman masennus.
Niin ajattelit että Yleisradio voisi tehdä suojaiän alittavilla lapsinäyttelijöillä seksikohtauksia?
Perustelu: ”Yks nimetön tyyppi vauva.fissä sanoi, että se nussi jo kasiluokalla.”No ootko kuullu näyttelemisestä. Eihän niitten oikeasti tarvitse panna kuvauksissa. Ysärillä saivat lapsetkin näytellä vaikka prostituoitua jos oli tarve. Samat lait silloinkin oli. Ja teiniäitejäkin on aina ollut.
Se on kyllä totta, että panemista on vaikea nähdä mistään muualta, niin ehkä just Ylen kannattaisi panostaa tähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä voisi hyvinkin olla seksikohtauksia. Ysärillä oli mm. häräntappoase. Itse ainakin nussin jo kasiluokalla. Kaikki nuo typerät naisten materialismi ongelmat johtuu vain seksin puutteesta. Myös se mamman masennus.
Niin ajattelit että Yleisradio voisi tehdä suojaiän alittavilla lapsinäyttelijöillä seksikohtauksia?
Perustelu: ”Yks nimetön tyyppi vauva.fissä sanoi, että se nussi jo kasiluokalla.”No ootko kuullu näyttelemisestä. Eihän niitten oikeasti tarvitse panna kuvauksissa. Ysärillä saivat lapsetkin näytellä vaikka prostituoitua jos oli tarve. Samat lait silloinkin oli. Ja teiniäitejäkin on aina ollut.
voi voi, onko sut bännätty darkwebistä, kun haluisit nähdä verorahoilla pedoseksiä?
Hyvä sarja ja hyvät nuoret näyttelijät. Varsinkin se pääosanäyttelijä tyttö on hyvä. Ja kauniskin. Mutta pakko sanoa, että tykkäsin enemmän ekasta kaudesta kuin tästä toisesta.
Onneks se sarja on parempi kuin tää keskustelu.
Yritin katsoa tätä, mutta mua raivostuttaa aivan älyttömästi Senjan äidin (Linnea Leino) vastuuttomuus! Itsekin olen köyhä ja työtön yh-äiti, mutta en todellakaan ole koskaan pitänyt lastani nälässä, vyöryttänyt hänelle omaa kurjuuttani tai jättänyt vuokria maksamatta. Pahinta on se, että tuollaisia vanhempia varmasti on tosielämässäkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Yritin katsoa tätä, mutta mua raivostuttaa aivan älyttömästi Senjan äidin (Linnea Leino) vastuuttomuus! Itsekin olen köyhä ja työtön yh-äiti, mutta en todellakaan ole koskaan pitänyt lastani nälässä, vyöryttänyt hänelle omaa kurjuuttani tai jättänyt vuokria maksamatta. Pahinta on se, että tuollaisia vanhempia varmasti on tosielämässäkin olemassa.
Jep, se varmaan on osittain sarjan pointtikin, että kuvataan juuri tämän tyyppistä kohtaloa. Ainakaan sarja ei ole kommentti kaikista vähävaraisista yh-äideistä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että tää Sori siitä 2 oli todella laadukas nuortendraama (ykkönen oli enemmän lapsille), jota aikuinenkin jaksaa katsoa, niin siinä on lisäksi todella hienot näyttelijäsuoritukset Linnea Leinolta, Petteri Summaselta ja Vesa Vierikolta. Jopa juontajana enemmän tunnettu Susanna Laine vetää hyvän someäidin roolin. Vain sivistymätön ummikko voi pitää tätä millään tavoin huonona juttuna.
Minua häiritsee, että Linnea Leino näyttää ja kuulostaa enemmän teinitytöltä kuin tytärtään Senjaa näyttelevä nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että tää Sori siitä 2 oli todella laadukas nuortendraama (ykkönen oli enemmän lapsille), jota aikuinenkin jaksaa katsoa, niin siinä on lisäksi todella hienot näyttelijäsuoritukset Linnea Leinolta, Petteri Summaselta ja Vesa Vierikolta. Jopa juontajana enemmän tunnettu Susanna Laine vetää hyvän someäidin roolin. Vain sivistymätön ummikko voi pitää tätä millään tavoin huonona juttuna.
Minua häiritsee, että Linnea Leino näyttää ja kuulostaa enemmän teinitytöltä kuin tytärtään Senjaa näyttelevä nuori nainen.
Jep, Linnea ei ole uskottava äiti. Ihme piipittäjä.
Miksi kaikilla naisilla on pitkät hiukset ja keskijakaus? Båååååååååring.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Linnea ei ole uskottava äiti. Ihme piipittäjä.
Minun mielestä taas Linnea Leino sopi aivan täydellisesti äidin rooliin! :D Ja kaikki muutkin näyttelijät sopivat rooleihinsa täydellisesti.
Tulisipa tästä vielä kolmaskin kausi. Olisi mielenkiintoista esimerkiksi nähdä muuttuuko Miisa, kun hänen elämästään puuttuvatkin kaikki rikkaudet, jotka ovat olleet hänelle itsestäänselvyys aina aiemmin. Kun elämä onkin nyt aivan erinäköistä.
Myös Jennan henkilöhahmoon olisi kiva tutustua paremmin ja miksei Senjan poikaystäväänkin. Ja ehkä sarjaan tulisi taas jotain uusiakin tyyppejä? Saahan äiti vielä Senjan takaisin luokseen toivuttuaan? :')
Hyviä, tärkeitä ja vaikeita aiheita on tässä sarjassa käsitelty ja itsekin katsoin kaikki jaksot heti putkeen. Palasi elävästi omatkin ikävät yläasteajat mieleen, mutta tässäkin sarjassa nähtiin, ettei toivoa kannata menettää. Asiat voivat kääntyä vielä parempaan, kun vaan jaksaa mennä eteenpäin vaikeuksista huolimatta. Ikinä ei tiedä tuleeko jossain kohtaa sittenkin se jokin odottamaton käänne, joka muuttaakin asiat parempaan suuntaan.
On järkyttävän huonoa näyttelemistä ja ennalta-arvattava käsikirjoitus. Sosioekonomisten luokkien kuvaus on naurettavan alleviivaavaa ja mustavalkoista. Onko tämä TET-harjoitteluna tehty?
Aivan mielettömän upea sarja, koskettava ja aito.
Ihan hyvä sarja. Jopa meidän 17v poikakin tuijotti sitä ennemmin kuin omaa kännykkäänsä. Se on jo aika paljon.
En ole katsonut, mutta outo valinta tuo LL näyttelee siinä äitiä. Oli jossain mainospätkässä. Puhuu kuin kakarat ja muutenkin teinin oloinen. Eikö todella ollut muuta vaihtoehtoa?
Linnea on just hyvä Senjan äitinä, näyttävätkin ihan samalta. Iti oli saanut Senjan hyvin nuorena, eli kuuluikin olla nuori näyttelijätär siinä roolissa. Muutenkin tykkäsin, kuten myös ekasta kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut, mutta outo valinta tuo LL näyttelee siinä äitiä. Oli jossain mainospätkässä. Puhuu kuin kakarat ja muutenkin teinin oloinen. Eikö todella ollut muuta vaihtoehtoa?
Koko hahmon pointti on siinä, että se äiti on saanut lapsensa teininä, eikä ole ikinä itse kasvanut aikuiseksi.
No ootko kuullu näyttelemisestä. Eihän niitten oikeasti tarvitse panna kuvauksissa. Ysärillä saivat lapsetkin näytellä vaikka prostituoitua jos oli tarve. Samat lait silloinkin oli. Ja teiniäitejäkin on aina ollut.