Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni inhottava tapa liittyen kaupassa käyntiin

Vierailija
01.04.2026 |

Minä teen yleensä listan tuomisista, hän tykkää käydä kaupassa ja hoitelee siinä ohessa omia juttujaan, se on ihan OK. Teen listan, jossa huomioin MOLEMPIEN tarpeet ja neuvottelen niistä hänen kanssaan, kun hän saa listan käteensä, lisää hän siihen vain OMAT lisätarpeensa, lisäksi jos hän käy yllättäen kaupan kautta hakemassa jotain "pientä", ei hän koskaan kysy mitä hän toisi minulle, vaan tuo jotain, mistä en edes pidä, haluaisin, että mikäli hän menee yllättäen hakemaan jotain illaksi (yleensä ei edes ole tarvetta), että hän soittaisi ja kysyisi myös minun mielipidettä, no viimeksi tästä tuli pientä napinaa jota hän ei taas ymmärtänyt, olipas taas vaikeaa ymmärtää tällainenkin. Entäpä jos tämä menisi toisin päin, silloin kyllä napisisi ja urakalla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, että kaikki menee tismalleen oikein niinkuin sinä haluat käy jatkossa itse kaupassa. 

Meillä se päättää kumpi käy siellä kaupassa ja toinen sopeutuu ja käydään suht vuorotellen. 

Meillä on taas käytössä tämmöinen kuin normaali kommunikaatio.

Vierailija
22/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat miehesi tuovan jotain itsellesi, kirjaa ne siihen kauppalistaan. Problem solved. Miten ihmeessä hän osaisi tuoda jotain sinulle, jos et ole ilmaissut haluavasi jotain muutakin kuin mitä yhteisiksi ostoksiksi on kirjattu?

Sisäistit aloituksen puutteellisesti. Se ei koske varsinaisesti kaupassa käyntiä, vaan aloittajan miehen oletusta hänen tarpeidensa ja mielitekojensa huomioimisesta ilman vastavuoroisuutta.

Kai sitä jumalauta aikuinen ihminen saa kaupassa käydä ilman että on dialogissa puolisonsa kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten yhtään juomaan mitään ristiriitaa tuossa nurinassasi? Mies tuo vaikka ei tarvita? Ehkä hän tarvii ja hakee. Mistä voi tietää että haluat jotain kun sinun mielestäsi ei edes mitään tarvittu?

Mee kauppaan jos haluat jotain. Ihme että kaupassa käynti on raskasta jos siitä pitää tehdä suoritus.

Kysyikö hän tarvitseeko Ap jotain, en huomannut.

Vierailija
24/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mätisäkki ite sinne kauppaan laiska leh mä

Vierailija
25/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat miehesi tuovan jotain itsellesi, kirjaa ne siihen kauppalistaan. Problem solved. Miten ihmeessä hän osaisi tuoda jotain sinulle, jos et ole ilmaissut haluavasi jotain muutakin kuin mitä yhteisiksi ostoksiksi on kirjattu?

Miten voin tietää kun hän menee YLLÄTTÄEN kaupan kautta, kuten aloituksessani kirjoitin, en ole ajatustenlukija.

Onko sinulla joku vamma minkä vuoksi et pääse kauppaan kun tarvitset sieltä jotain? 

Vierailija
26/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäistit aloituksen puutteellisesti. Se ei koske varsinaisesti kaupassa käyntiä, vaan aloittajan miehen oletusta hänen tarpeidensa ja mielitekojensa huomioimisesta ilman vastavuoroisuutta.

Kai sitä jumalauta aikuinen ihminen saa kaupassa käydä ilman että on dialogissa puolisonsa kanssa? 

Miksi mies ei itse tee listaa molemmille, miksi se on AP.n tehtävä, miksi Ap käy dialogia ?

Vierailija
27/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehen äiti? Listaa jatkossa ne omat tarpeesi ja mies huolehtikoot ihan itse itsestään.

Vierailija
28/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voin tietää kun hän menee YLLÄTTÄEN kaupan kautta, kuten aloituksessani kirjoitin, en ole ajatustenlukija.

No tee uusi lista tai mene kauppaan

Vierailija
29/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on vauva tilauksessa? 

Vierailija
30/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei itse tee listaa molemmille, miksi se on AP.n tehtävä, miksi Ap käy dialogia ?

Miten niin pitää?

Vierailija
31/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaista ole kielletty missään vaiheessa. Olet tuollaisessa tunnekuohussa vain sen takia, että sinun on selkeästi vaikea ymmärtää kirjallisesti käytävää keskustelua.

Vierailija
32/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap minkä hiton takia laadit jotain listoja aikuiselle ihmiselle? 

Vierailija
33/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ylihinnoitellut rakonsa. toivottavasti mies löytää paremman.

Vierailija
34/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ostaa pari pistettä? Mä voin tuoda ne sulle kaupasta. Selvästi tarvitsisit niitä kipeästi. 

Vierailija
35/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lista jääkaapin ovessa mihin kumpikin kirjaa mitä puutteita huomaa ja kerran viikossa käydään yhdessä kaupassa ja omat tarpeensa kumpikin hoitaa ihan itse. 

Vierailija
36/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on vauva tilauksessa? 

Verkkokaupastako tilasit omasi ja taisi tulla thaimuija samassa ---eri---

Vierailija
37/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihana ihminen valitsi sinulle tuollaisen herkän ja empaattisen puolison?

Vierailija
38/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu mennä niin, että vaikka rouvan antama ostoslista on ehdottoman niukka ja tiukka, niin miehen pitää tuoda eli ostaa myös huomaavainen kohtuuannos jotain mässyä itselleen ja rouvalle. Tämä siksi, että rouva saa olla kunnon ihminen, joka ei osta mässyä talousrahoilla. Ukon pitää olla se heikompi nisäkäs ostoskärryn kahvassa. Asiaankuuluvasti voi tulla kotona moitetta sitten. Ukko ostaa, muija haukkuu ja sitten mässyt syödään ja odotellaan ensi kertaa. Näin rouva pysyy myös suht hoikkana.

Vierailija
39/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttö porsaita kotiin ruokkivat aviomiehet ovat kateellisia meille poika miehille. mikään kun ei rouvalle kelpaa. moni valittaa jos vie salaattia riita pidätkö minua läskinä. suklaata haluatko lihottaa minut läskiksi. 

Vierailija
40/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus kun jotkut naiset on typeriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan