Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni inhottava tapa liittyen kaupassa käyntiin

Vierailija
01.04.2026 |

Minä teen yleensä listan tuomisista, hän tykkää käydä kaupassa ja hoitelee siinä ohessa omia juttujaan, se on ihan OK. Teen listan, jossa huomioin MOLEMPIEN tarpeet ja neuvottelen niistä hänen kanssaan, kun hän saa listan käteensä, lisää hän siihen vain OMAT lisätarpeensa, lisäksi jos hän käy yllättäen kaupan kautta hakemassa jotain "pientä", ei hän koskaan kysy mitä hän toisi minulle, vaan tuo jotain, mistä en edes pidä, haluaisin, että mikäli hän menee yllättäen hakemaan jotain illaksi (yleensä ei edes ole tarvetta), että hän soittaisi ja kysyisi myös minun mielipidettä, no viimeksi tästä tuli pientä napinaa jota hän ei taas ymmärtänyt, olipas taas vaikeaa ymmärtää tällainenkin. Entäpä jos tämä menisi toisin päin, silloin kyllä napisisi ja urakalla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen listaan mitä pitää tuoda, tai hae itse !!!!!! 

Vierailija
42/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tyytyväinen jos tuon päärynöitä, viinirypäleitä ja vichya. Vichya pitää olla 24 pack tai kaksi aina kotona. Tuo kyllä minulle mitä toivon jos menee kauppaan ja kysyy haluanko jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä eloa takana 30 vuotta enkä koskaan ole tehnyt kauppalistaa tai neuvotellut miehen kanssa siitä, mitä pitää ostaa. Kaupassa käyn kaksi kertaa viikossa, ostan mitä haluan ja mies ostaa kerran viikossa sen, mitä hän haluaa. Aina on riittänyt ruokaa eikä keskustella,menikö nallekarkir tasan.

Elämästä saa todella vaikean, jos niin haluaa. Ap on tästä oiva esimerkki.

Vierailija
44/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hirveä turhasta nillittäjä. Eiköhän se mies kohta älyä erota. 

Vierailija
45/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehesi myös aamiaisleivät?

Vierailija
46/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste, että AP kuulostaa rasittavalta.

Vierailija
47/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin jo myötähäpeää tästä ap:n aloituksesta.

Vierailija
48/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu mennä niin, että vaikka rouvan antama ostoslista on ehdottoman niukka ja tiukka, niin miehen pitää tuoda eli ostaa myös huomaavainen kohtuuannos jotain mässyä itselleen ja rouvalle. Tämä siksi, että rouva saa olla kunnon ihminen, joka ei osta mässyä talousrahoilla. Ukon pitää olla se heikompi nisäkäs ostoskärryn kahvassa. Asiaankuuluvasti voi tulla kotona moitetta sitten. Ukko ostaa, muija haukkuu ja sitten mässyt syödään ja odotellaan ensi kertaa. Näin rouva pysyy myös suht hoikkana.

Olipa oikein suomalaisen miehen taidon-näyte tämä kirjoitus, heh mitä sontaa.683

Vierailija
49/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies, MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ, vaikkei edes ole kunnon kokoista kullia tarjota naiselleen. +eri+

Vierailija
50/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sinäkin kaupassa kyselemättä mieheltä, mitä hän haluaa. Se on ihan ok. 

Vierailija
51/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tainnut saada kiinni ajatuksesta aloituksessa. Jos tehdään kauppalista, jossa huomioidaan molempien tarpeet, niin miksi niistä on tarpeen neuvotella ihan vain keskustelemisen ja ostosten listaamisen sijaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi