Mieheni inhottava tapa liittyen kaupassa käyntiin
Minä teen yleensä listan tuomisista, hän tykkää käydä kaupassa ja hoitelee siinä ohessa omia juttujaan, se on ihan OK. Teen listan, jossa huomioin MOLEMPIEN tarpeet ja neuvottelen niistä hänen kanssaan, kun hän saa listan käteensä, lisää hän siihen vain OMAT lisätarpeensa, lisäksi jos hän käy yllättäen kaupan kautta hakemassa jotain "pientä", ei hän koskaan kysy mitä hän toisi minulle, vaan tuo jotain, mistä en edes pidä, haluaisin, että mikäli hän menee yllättäen hakemaan jotain illaksi (yleensä ei edes ole tarvetta), että hän soittaisi ja kysyisi myös minun mielipidettä, no viimeksi tästä tuli pientä napinaa jota hän ei taas ymmärtänyt, olipas taas vaikeaa ymmärtää tällainenkin. Entäpä jos tämä menisi toisin päin, silloin kyllä napisisi ja urakalla.
Kommentit (51)
Naisten ongelmia. Jos jotain haluat, niin laita ne listaan. Problem solved.
Mielenkiintoinen tämä sinun blogi. Jään seuraamaan.
Eli hän on tietoisesti itsekäs ja pitää sitä oikeutenaan. Nyt se on käsitelty pois alta ja voimme keskustella siitä, miksi haluat jakaa ainutkertaisen elämäsi tuollaisen törpön kanssa?
Jos haluat miehesi tuovan jotain itsellesi, kirjaa ne siihen kauppalistaan. Problem solved. Miten ihmeessä hän osaisi tuoda jotain sinulle, jos et ole ilmaissut haluavasi jotain muutakin kuin mitä yhteisiksi ostoksiksi on kirjattu?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tämä sinun blogi. Jään seuraamaan.
Aika sekavaa nyt oli, mutta jos oikein koppasin ap tulisi saada määritellä miten, milloin, jne käy kaupassa ja mitä sieltä tuodaan?
Minusta teko on tulosta tärkeämpää. Vaikka en niin miehenkaikista yllätyksistä pidä, mutta kivalta tuntuu, että olen ollut hänen ajatuksissa.😀
Huh huh, tulipa hiki pelkästä lukemisesta miten vaikeaksi kaupassa käymisestä on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Eli hän on tietoisesti itsekäs ja pitää sitä oikeutenaan. Nyt se on käsitelty pois alta ja voimme keskustella siitä, miksi haluat jakaa ainutkertaisen elämäsi tuollaisen törpön kanssa?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat miehesi tuovan jotain itsellesi, kirjaa ne siihen kauppalistaan. Problem solved. Miten ihmeessä hän osaisi tuoda jotain sinulle, jos et ole ilmaissut haluavasi jotain muutakin kuin mitä yhteisiksi ostoksiksi on kirjattu?
Ööö, niinhän ap tekeekin. Kirjoittaa listan ja saa sen minkä haluaa. Ongelma on se, että mies käyttää itsemääräämisoikeutta ja käy kaupassa ilman, että ap on ohjeistanut ja neuvotellut mitä sieltä tuodaan?
Jos haluat, että kaikki menee tismalleen oikein niinkuin sinä haluat käy jatkossa itse kaupassa.
Sarjassa - ei oikeita ongelmia. Hyvää pääisäistä teille!
Vierailija kirjoitti:
Miten voin tietää kun hän menee YLLÄTTÄEN kaupan kautta, kuten aloituksessani kirjoitin, en ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat, että kaikki menee tismalleen oikein niinkuin sinä haluat käy jatkossa itse kaupassa.
Meillä se päättää kumpi käy siellä kaupassa ja toinen sopeutuu ja käydään suht vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, niinhän ap tekeekin. Kirjoittaa listan ja saa sen minkä haluaa. Ongelma on se, että mies käyttää itsemääräämisoikeutta ja käy kaupassa ilman, että ap on ohjeistanut ja neuvotellut mitä sieltä tuodaan?
AP sanoi kirjoittavansa listaan tarpeet, jotka on molemmille ja sen lisäksi mies hakee jotain itselleen / itseään miellyttävää ja ne eivät sitten käy ap:lle. AP ei ole aloituksessa kertonut kirjanneensa sinne omia toiveitaan, pelkästään yhteisiä.
Miksi elät egoistin kanssa, anna miehen tehdä lista ja lisää sinä itse siihen mitä haluat itsellesi jätä ukon tarpeet pois, näin minä tekisin.
Et sitten yhtään juomaan mitään ristiriitaa tuossa nurinassasi? Mies tuo vaikka ei tarvita? Ehkä hän tarvii ja hakee. Mistä voi tietää että haluat jotain kun sinun mielestäsi ei edes mitään tarvittu?
Mee kauppaan jos haluat jotain. Ihme että kaupassa käynti on raskasta jos siitä pitää tehdä suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Sisäistit aloituksen puutteellisesti. Se ei koske varsinaisesti kaupassa käyntiä, vaan aloittajan miehen oletusta hänen tarpeidensa ja mielitekojensa huomioimisesta ilman vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voin tietää kun hän menee YLLÄTTÄEN kaupan kautta, kuten aloituksessani kirjoitin, en ole ajatustenlukija.
Totaalinen repeäminen.🤣 Jos mies käy kaupassa omalla ajallaan ja käyttää siihen omia rahojaan minkä hiton takia sen pitäisi mennä sun ajatusten mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi elät egoistin kanssa, anna miehen tehdä lista ja lisää sinä itse siihen mitä haluat itsellesi jätä ukon tarpeet pois, näin minä tekisin.
Yhtä seko kuin ap? Miksi et tuo listasta kaikkea? Ap kiukuttelee kun ei tuotu jotain mitä ei ole listassa ja mitä hän ei tarvitse.
Älä sinäkään tyrkytä apuasi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.