Tulkitkaa tämä uni, unikirja hukassa :)
Eli tapahtunut viime yönä:
Tummaihoinen mies (Billy Carson -tyyppi) kuvassa vastasyntynyt käsissään, sitten selviää että itse olen sairaalasängyssä ja kyseessä on mieheni ja lapseni. Voin vieläkin muistaa sen käsittämättömän onnen tunteen, mikä tuossa tilanteessa oli läsnä, siitä englanniksi keskusteltiin... Mitä tämä tarkoittaa, vaivaa oikein kunnolla?
Kommentit (6)
Eli jos näkee siitä unta, niin rahaa on tulossa. Ehkä saat sen ison lottovoiton, mikä nyt (kai) on tulossa.
Vauvan saaminen taas kertoo uuden alkamisesta. Onko sulla ap jotain uusia suunnitelmia tai mukavia muutoksia elämässä tulossa? Siis sellaisia, mitä tiedät.
tällä hetkellä ei oikein mitään uutta tiedossa. Päin vastoin tilanne on töissä, kotona, koulussa ja raksalla äärimmäisen stressaava. Tosin olen kyllä oikeastikin raskaana, joten toivottavasti se uusi ihana elämä alkaa kun hoidan vauvaa uudessa talossa :)
Toiveikkaana, ap
vauva ja uusi talo! Onnea vain. Sinä ilmeisesti kovasti odottelet stressin ja odotuksen loppumista ja se näkyy unissa. Niillä miesroolia unissa esittävillä yksilöillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
viime yönä unessa oli valtava määrä kakkaa,kaikilla,ja tämä on totta. juu lääkitys vaikuttaa,mutta mitä tarkoittaa....nimim. pöntöt tukossa