Oetteko huomanneet että uusi sukupolvi naisia on alkanut pitää yhtä?
Pitää yhtä,tarkoittaen että ovat alkaneet tukemaan toisiaan, kannustamaan toisiaan,kannattelemaan toisiaan tarvittaessa ja huolehtimaan toisistaan.
Menneiden sukupolvien kilpailua ja maalittamista tai nautintoa toisen kärsimyksestä ei enää ole samassa määrin.
Olen erittäin iloinen tästä kehityssuunnasta!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milleniaalina olen huomannut, että Gen Z-kaverit ja -tutut ovat paljon lämpimämpiä ja ottavat mukaan. Ei ole sitä kyräilyä, ulossulkemista ja epämääräistä huonokäytöksistä kylmää tunnelmaa, kuin monien milleniaalien kanssa.
Entisenä nuorena feministinä jouduinkin lähinnä pettymään (sukupolveni) naisiin. Nyt ne ovat muka heränneet, itsestäänselviin asioihin. Tähän asti lähinnä mielistelleet miehiä. Nyt sitten kun vetovoima mennyt ja hedelmällisyyden rippeet jäljellä, aletaan miesvihaajiksi.
Ja nyt meidän kaikkien pitäisi ilmeisesti uskoa, että feministiksi tunnistautuva nainen loppulauseessaan arvottaa naiset mieshuomion kautta :D
En mä enää ajattele itseäni varsinaisesti feministinä, se on murentunut viime vuosina. Toki tasa-arvon perusperiaatteet on itsestäänselvyyksiä.
Ja tuo loppulause, josta muka nokkelana mainitisit.. niin sehän on minun havaintoni näistä naisista, ja paljastaa vain noiden naisten oman käsityksen itsestään, kun herätään asioihin vasta kun mieshuomio vähenee radikaalisti ;) Ja sitten ollaan suorastaan vihaisia. Ihan älykkäilläkin tyypeillä on sokeaa pistettä tämän aiheen kanssa.
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Miehet on isoja vahvoja loogisia älykkäitä kekseliäitä ja eteenpäin pyrkiviä johtajia.