Koska olet viimeksi joutunut syömään antibiootteja?
Ite sain viimeisimmän antibioottikuurin vuonna 2020 kun niskassa oli iso tulehtunut paise.
Kommentit (16)
Lokakuussa 2025. Oli 2 kuuria kun toimenpide sekä sappikiviä ja leikkaus. Maksa-arvot olivat kohonneet.
Lokakuussa 2025, kun kynsivallin tulehdus ei parantunut kotikonstein.
17 vuotta sitten ensin tiputus sairaalassa ja loput tablettikuurina kotona. Oli jokin pöpö veressä, en muista että mikä.
2010. Entisessä työpaikassa sairastin usein kuumetauteja ja kun oli pakko käydä lääkärissä hakemassa sairaslomaa niin lähes joka kerta annettiin antibiootit. Kun lähdin siitä firmasta niin harvemmin olen sairastanut eikä antibiootteja ole määrätty. Nyt vasta tuli ajateltua.
Itse asiassa tällå viikolla loppui juuri ab-kuuri, influenssa A:n jälkitautiin. Ed kuuri joskus monia monia vuosia sitten.
2021, syöpäleikkausten,ihosiirtein ja sädehoitojen bonuksena saatu MRSA vaati antibiootit
Hampaanpoiston jälkeiseen tulehdukseen söin kuurin 24 vuotta sitten.
Joulukuussa antoivat hampaanpoiston yhteydessä antibiottinapit siinä ennen operaatiota.
Olen joutunut syömään sekä viime syksynä että edellisenä. Hiukan ärsytti, kun vuoden rakentanut mikrobiomiaan kuurin jälkeen ja eikun uudestaan matalaksi kaikki.
Keuhkokuume toissakesänä. Ensin meni tippana sairaalassa ja sitten vielä kuuri suun kautta kotiin.