Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin ja asun nyt exäni ja hänen uuden tyttöystävänsä kanssa, kunnes löydän itselleni asunnon.

Vierailija
01.04.2026 |

Sovimme ennen kuin hän löysi uuden tyttöystävän, että jatkamme keskinäistä seksiä kunnes olen muuttanut pois.

Nyt se uusi tyttöystävä on mulle mustasukkainen ja väittää, että minä ihan tahallani viettelen hänen miestään, jotta hän tulisi mustasukkaiseksi.

Miten saan sen ymmärtämään, että asia on täysin minun ja eksäni välinen enkä minäkään puutu hänen ja eksäni välisiin asioihin?

Nyt minä en muka saisi liikkua asunnossa alusasussa tai alasti enkä saisi edes ehdotella seksiä, vaikka haluan vaan sopia ajat etukäteen ettei tule päällekkäisyyksiä menojeni tai heidän seksinsä kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaakin ne kun aloittavat oman seksinsä, että sä lähdet ulos tai peitit kuulokkeilla korvasi? Vai paneskeleeko ne silleen että sä kuulet heidät?

Vierailija
2/22 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaakin ne kun aloittavat oman seksinsä, että sä lähdet ulos tai peitit kuulokkeilla korvasi? Vai paneskeleeko ne silleen että sä kuulet heidät?

Tää nyt unohtui. Sen uusi tyttöystävä vaatii, että minun olisi mentävä ulos, kun niillä on intiimi hetki.  Ja sitten se itse häipyy mielenosoituksellisesti pois ihan jo siitä, jos vähän suutelen eksääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet omaperäisestä mutta liian selvä provo.

Vierailija
4/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne varmasti joskus paneskelleet silleen että sä oot kuullut ne? Miltä se susta tuntuu kuulla ne, häiritsevältä, kiihottavalta, ihan normaalilta vai minkälaiselta?

Vierailija
5/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka useasti sä ja exäsi harrastatte seksiä verrattuna siihen mitä he harrastavat keskenään? Onko teillä esim kerta viikossa ja niillä joka päivä, vai niillä muutaman kerran viikossa ja sulla exäsi kanssa kerran kuukaudessa tyyppisesti?

Vierailija
6/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhastelkaa porukalla niin on helpompaa.

Vierailija
7/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne varmasti joskus paneskelleet silleen että sä oot kuullut ne? Miltä se susta tuntuu kuulla ne, häiritsevältä, kiihottavalta, ihan normaalilta vai minkälaiselta?

Kiihottaahan se. 

Vierailija
8/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka useasti sä ja exäsi harrastatte seksiä verrattuna siihen mitä he harrastavat keskenään? Onko teillä esim kerta viikossa ja niillä joka päivä, vai niillä muutaman kerran viikossa ja sulla exäsi kanssa kerran kuukaudessa tyyppisesti?

Silloin aikoinaan sovittiin, että kun ei olla enää yhdessä, niin emme voi enää panna yhtä usein kuin seurustellessa ja yritimme vähän kuin vieroittaa itseämme keskinäisestä seksistä. Joten sopimus oli, että kerran kahdessa viikossa.

En tiedä kuinka usein panevat, mutta varmastikin useammin kuin minä ja eksä.

Vierailija
9/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö käydä oviaukosta tai ikkunasta vakoilemassa heidän seksiä, vai tyydytkö pelkkään kuuntelemiseen?

Vierailija
10/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetteko exäsi kanssa ainoastaan kun uusi tyttöystävä ei ole kotosalla, vai käyttekö myös panemassa, kun hän on kotosalla? Ja pitääkö teidän ilmoittaa  exäsi kanssa, että panitte päivällä, kun uus tyttöystävä ei ollut kotosalla?

Vierailija
11/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei kuulu sinun voimaantuminen. Paneskelkoot jotain muuta sillä aikaa kun panet exääsi.

Vierailija
12/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetteko exäsi kanssa ainoastaan kun uusi tyttöystävä ei ole kotosalla, vai käyttekö myös panemassa, kun hän on kotosalla? Ja pitääkö teidän ilmoittaa  exäsi kanssa, että panitte päivällä, kun uus tyttöystävä ei ollut kotosalla?

Näkeehän se kalenterista, että milloin me pannaan. Kuten sanoin, niin se ei ole koskaan paikalla ja vaatii etten mäkään saisi olla kun ne panee.

Sitten on vielä niin pikkumainen, että nillittää meidän suutelemisesta ja pikku flirtistä sekä koskettelusta.

Vierailija
13/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö käydä oviaukosta tai ikkunasta vakoilemassa heidän seksiä, vai tyydytkö pelkkään kuuntelemiseen?

En minä mikään oviaukoissa hiiviskelevä kyttääjä ole. Jos kuuluu mun huoneeseen, niin sitten kuuntelen.

Vierailija
14/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siinä kosketeltua itseään kun kuuntelet niiden panemista? Ja sanotko tai kysytkö niiltä, no oliko kiva pano?

Vierailija
15/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut tilannetta, että olette hetki sitten panneet ja tyttöystävä tulee kotiin ja ne lähtee panemaan tai sä oot päätynyt panemaan sitä kun tyttöystävä on lähtenyt käymään jossain ja olet kuullut, että ne on aikaisemmin saman päivän aikana panemassa, tai exäsi on sanonut sulle kun oot ehdottanut sille panemista tai panemisen aikana, että me muuten pantiin tossa aikaisemmin nykyisen tyttöystävån kanssa?

Vierailija
16/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joka kerta poistunut kämpästä kun ovat sanoneet että poistu nyt me lähdetään panemaan, vai ootko ollut että en poistu vaan mä jään tänne, että menkää vaan panemaan?

Vierailija
17/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo kolmen kimppaa harrastaneet?

Vierailija
18/22 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tuleeko siinä kosketeltua itseään kun kuuntelet niiden panemista?

Tottakai.

-Ja sanotko tai kysytkö niiltä, no oliko kiva pano?

En, kyllähän sen kuulee, jos oli hyvä pano.

-Onko ollut tilannetta, että olette hetki sitten panneet ja tyttöystävä tulee kotiin ja ne lähtee panemaan tai sä oot päätynyt panemaan sitä kun tyttöystävä...

On ollut tilanteita, jossa eksä on pannut hetki sitten tyttöystäväänsä ja minä olen sitten pannut heti perään. Mukava maistaa sen p*llua, kun otan suihin. Se tekee sitä ihan mielenosoituksellisesti, kun tietää meidän panevan sinä päivänä.

-Ootko joka kerta poistunut kämpästä kun ovat sanoneet että poistu nyt me lähdetään panemaan, vai ootko ollut että en poistu vaan mä jään tänne, että menkää vaan panemaan?

Jep, olen sanonut etten poistu mihinkään.

-Oletteko jo kolmen kimppaa harrastaneet?

Minulle ei olisi ongelma, mutta sille uudelle tyttöystävälle on.

Vierailija
19/22 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ikinä nähny, että tyttöystävä katselee oven raosta seksiånne? Jos ei ja näkisit sen vakoilemassa teitä, niin käskisitkö sen häipyä pois, vai jos exäsi ei huomaa tyttöystäväänsä, nii kuiskaisitko exällesi, että meillä on yleisöä vai pitäisit asian omana tietonasi ja jatkat hommia sanomatta kummallekkaan mitään?

Vierailija
20/22 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoo ottaako tyttöystävä lastin sisälle, nielaiseeko vai mihin? Tai oletko nähnyt että menee vessaan/suihkuun kädet haaroissa, posket pullottaen, tai jotenkin muuten? Ja onko vessa/suihku niitten huoneen vieressä vai pitääkö niiden kulkea sun oven vierestä?