voe helavata mikä puhelinmyyjä!!
kuuntelin tarjouksen, asiallisesti & ystävällisesti kieltäydyin jatkamasta tilausta. mitä tekee tämä, lyö luurin korvaan!! siis myyjä! onko näillä vara olla näin tylyjä... ja soitti salaisesta numerosta tottakai.
Kommentit (42)
t. se jolle myyjä haistatti paskat (nro 6?)
Puhelu maksaa jotain (vähän), ja kielto on voimassa 3 vuotta. Suosittelen, itsellä paloi käämit noiden lehtikauppiaiden kanssa, ennen kuin tajusin tuon kiellon hommata.
sanoi lehtimyyjä toissapäivänä, että hänen pomonsa lyö häntä kepillä käsille, jos mä en suostu kuuntelemaan listaa lehdistä, joita kauppaa. No en kuunnellut.
Mullakin on markkinoinin esto, mutta kummasti on taas alkanu soittoja tulemaan :(
jos silti soittavat niin sano HETI alkuun että sinulla on esto niin lopettavat puhelun siihen paikkaan
Ostin häneltä varmaan kymmenen eri tilausta, ihan vaan sen takia kun ei ollut rahasta tiukkaa ja se myyjä oli niin mukava. :) Ei ollenkaan perinteinen myyjä. Nyt ei ole enää soitellut, ja en ole jatkanut samojen lehtien tilausta.
Jotkut on jopa laittaneet luurin korvaan tännekin heti EIn kuultuaan, mikä on mielestäni tosi ok, mitä sitä suotta aikaa tuhlaamaan sen enempää. Ärsyttävämpää on jankata sata kertaa sitä eikö nyt kuitenkin jooko joo?
Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ¿/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.
Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.
Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.
Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.
SSML:n jäsenyritykset (n.240 yritystä eri toimialoilta) ovat sitoutuneet käyttämään edellä mainitun palvelun rekisteriä toiminnassaan.
Soitin heti estoa kolmeksi vuodeksi taas.
-35
noihin rahankeräyksiin. liian paljon huijareita.
" Mukavalla asialla soittelen...."
" mukavalla asialla soittelen" niin varmaan...
Mäkin soitin oitis ja ilmoitin numeroni ja tietoni. Jospa lehtikauppiaitten soittelu vähän vähenis.
pelkästään lehtimyyntiin? tietääkö joku?
Vierailija:
Mulle soitti myyjä ja kiitti osallistumisesta lukutottumustutkimukseen, ja nyt saisin palkinnon. Kysyi muistanko asiaa, enkä muistanut ja totesi, että onhan tässä jo vuosi vierähtänyt joten ei ihmekään etten muista. " Palkinnoksi" olisin saanut 30 euron vähennyksen lehtitilauksesta :) Noh, omituista tässä oli se, että myyjä kutsui minua vanhalla sukunimelläni ja nimi on vaihtunut jo vuonna 2004. Eli en tosiaan olisi vuosi sitten osallistunut mihinkään tutkimuksiin tyttönimelläni. Huijasi vaan. En tilannut. :)
hymy-lehdestä. en jatkanut tilaustani ihan vaan kurosen kotkan takia : ) ap
Eli jos haluatte välttyä soitoilta, älkää levitelkö numeroanne minnekään.
Mulle soitti myyjä ja kiitti osallistumisesta lukutottumustutkimukseen, ja nyt saisin palkinnon. Kysyi muistanko asiaa, enkä muistanut ja totesi, että onhan tässä jo vuosi vierähtänyt joten ei ihmekään etten muista. " Palkinnoksi" olisin saanut 30 euron vähennyksen lehtitilauksesta :) Noh, omituista tässä oli se, että myyjä kutsui minua vanhalla sukunimelläni ja nimi on vaihtunut jo vuonna 2004. Eli en tosiaan olisi vuosi sitten osallistunut mihinkään tutkimuksiin tyttönimelläni. Huijasi vaan. En tilannut. :)
tehnyt kans noita puhelinmyyntihommia, mut meille kyllä sanottiin töissä, ettei saa sanoa mitään tollasta, et on ollut joku arvonta/kysely, josta saa sitten palkinnon, joka ei pidä paikkaansa. En kyllä enää tekisi työkseni, mutta kyllä se sillon alun parikymppisenä meni. :)
Varmaan pari lehtimyyjää minulle soittaa viikossa, joskus jopa kaksi päivässä, joten monenlaisia USKOMATTOMIA tyyppejä mahtuu tuohon joukkoon...
Viimeksi soitti joku, joka aloitti sanomalla, että tekee tutkimusta, olisiko aikaa vastata kyselyyn. Minä, että joo. Ei siis vihjaissutkaan olevansa lehtiä myymässä. Kyseli MIELIPITEITÄ eri lehdistä, piti aina sanoa PLUS tai MIINUS sen mukaan millainen mielikuva minulla kys. lehdestä oli.. Myyjä kysyi nopeaan tahtiin ehkä kolme kysymystä, sitten ovelana, että mitä näistä lehdistä huvittaisi tilata jne.. Sitten vasta pääsin sanomaan, että mitään lehteä en tilaa.
JA sitten joka toisella myyjällä tuntuu olevan se sama ÄRSYTTÄVÄ sanonta, joka johonkin väliin heitetään; KETUNHÄNTÄ KAINALOSSA!!! Siis, että " jahas, arvasitkin, että nyt on tytöllä/pojalla ketunhäntä kainalossa" , kun arvaan, että maksettavaahan minulle jää sen " 30¿:n lahjoituksen" lisäksi... Ilmeisesti jossain lehtimyyjäkoulussa käsketään niin sanomaan..?
tyyliin: " nyt sinulle -nimi- on aivan huipputarjous, ethän -nimi- nyt vaan jätä käyttämättä tätä tarjousta -nimi-" jne... argh!!!
mitä mieltä muuten ootte rahankerayksistä puhelimitse? uskallatteko luovuttaa rahaa näiden huijareiden, esim. suomen liikennevalistuksen jälkeen?