Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin nähdä miten hallituksen jäsenet eläisivät 595e 5 viikkoa. Paskin pääsiäinen ikinä.

Vierailija
01.04.2026 |

595e on 4 viikon työttömyystuki, mutta kun sain sen lähetettyä vasta 1.4. näiden ihanien sääntöjen mukaan niin rahat tulee tilille vasta 7.4.

Mitä tässä pitäisi lasten kanssa syödä? Omia sormia vai? Ei tarvi suklaamunia ostella eikä mitään muutakaan. 
T: 32 vuotta työtä tehnyt ja nykyinen työtön

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5miyen käy monille,pidän tuota leikkauksena..Säästö toimenpiteenä.Itse olen karensseja saanut ,,pistivät sisäilma sairaan,työssä sairastunut, vaikea astma paikkaan missä aina sairastuin kun kosteusvaurio oli.Valitin hlkiin saakka.Sitten suositeltiin töihin meno samaan missä sairastuin.Saikut ne hylkäsi välillä Eikun ole ilman rahaa..Kerran saikin hylky, ajattelin pitäkää tunkkinne oli astmakunt.lähtö.No kela maksoi koko puuttuvan osan.Mielivaltaista touhua.Lainaa rahaa joltain tuttu,sukulainen.Onhan tuo kauheaa.Itse lopetan juhlapyhien vietto,jopa joulun.Meillä isommat lapset perhe arvostaa yhdessä oloa,hyvää ruokaa enemmän kuin tyhmiä lahjoja,pienin saa lahjoja kun toivoo niin.Odottaa pukkia..ja nämä muut hän pitää viettää.Aikansa kutakin.

Vierailija
262/262 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti opiskelee maisteriksi kymmenen vuotta? 

Sillä välin, kun natisija on opiskellut kymmenen vuotta jotain sukupuolentutkimusta on ammattikoulun käynyt duunari kustantanut veroillaan pököpään opiskelun 

Veroillaan? Höpsistä, opintolainoilla minä opiskelin, samoin kaverini. Samalla kun makselin lainoja takaisin, maksoin korkeaa veroa, jaettavaksi niille, jotka eivät viitsineet opiskella ja joutuivat työttömiksi. 

Meinaat ettei opiskelusi yliopistossa ole kustantanut valtiolle mitään? Että yliopistoja ylläpidetään ilmaiseksi? Olen myös akateeminen, en nostanut lainoja, vaan tein sen verran duunia opintojen ohella että pärjäsin. Tiedostan kuitenkin, että minun opiskeluni on maksanut yhteiskunnalle melko paljon yliopistojen ylläpidon ja opintotukien muodossa. No, nyt ne on kyllä verorahoistani kuitattu. Mulla on kaksi lasta ja huolettaa ihan oikeasti miten he pääsevät tässä maassa työelämään kiinni. Mistä ensinnäkin saisivat sen ekan kesätyöpaikan, puhumattakaan sitten ns "oikeista töistä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla