Outo valo taivaalla
Näin lauantai-iltana 28.3. Kaakon taivaalla suht matalalla valoilmiön. Lyhyt, kirkas valoviiva. Oisko voinut olla räjähtänyt drooni? Mutta mikä sen ois räjäyttänyt? Lehdissä lukee, että drooneja tulk vasta sunnuntaina. Varmaan muutkin tähtiä katselevat sen valon näki?
Kommentit (14)
Metsät on täynnä romua muutenkin varastettu Jen autojen osia ja laittomien telttoja.
Sori eksyin ufollani sielläpäin.
-ufo
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki. Ala liikkua.
Oliko Veltto Virtanen ja Elektroninen Ekstaasi?
Kaikkenne te tehtaankadun elätit yritätte luodaksenne hämmennystä. Ei onnistu.
Muistakaa, että suojelupoliisi on todennut vauvapalstan olevan täynnä venäläistä vaikuttamista. Raportoikaa suoraan poistoon venäläisenä propagandana.
Älä murehdi suotta.
Suomen Puollustusvoimat lähetti 10 Droonia kohti Moskovaa.
Ole huoletta.
Nyt kun VENÄJÄ on vuosia sabotoinut Suomen lentoliikennettä , ja nyt vielä häiriköi GPS-häirinnällä Ukrainan drooneja Suomeen, niin Pohjoismaat vastaavat
pian 100:lla droonilla kohti Punaista toria.
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi suotta.
Ole huoletta.
No ei ole lähettänyt. Suomi ei ole koskaan hyökännyt mihinkään maahan, puolustuspuolella on oltu jo 100 vuotta.
Ja ne hyökkääjät asuvat tuossa maassa, jossa ei esimerkiksi ihmisoikeuksia noudateta.
Eikä ole mediaa, josta totuuden näkisi.
Mä näin ne 100 droonia eilen illalla !
Kohti MOSKOVAA kiisivät , että kova ulina vaan kuului.
Ruotsi on kuulumma lähettänyt myös drooneja Gotlannin saarelta kohti Moskovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi suotta.
Ole huoletta.
No ei ole lähettänyt. Suomi ei ole koskaan hyökännyt mihinkään maahan, puolustuspuolella on oltu jo 100 vuotta.
Se OLI joskus !
NYT on NYT !
Pohjoismaat lataavat joka yö jatkossa drooni parven kohti Moskovaa.
Venäjä on häirinnyt vuosikausia Suomen lentoliikennettä GPS häiriköinnillä.
Nyt riitti.
Ei Suomi y k s i n lähetä Venäjälle drooneja.
Vaan kaikki Pohjoismaat yhdessä.
Nato valtiot.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkenne te tehtaankadun elätit yritätte luodaksenne hämmennystä. Ei onnistu.
Muistakaa, että suojelupoliisi on todennut vauvapalstan olevan täynnä venäläistä vaikuttamista. Raportoikaa suoraan poistoon venäläisenä propagandana.
Itse olet trolli. Minä olen ehta savolainen.
Ap
Älä välitä niistä. Anna armeija hoitaa hommat. Myös lentokoneet ja tähdet välähtelee joskus on tähden lentoja . Näkyy viivana ja joskus meteori putoaa. Pikkukoneissa vilkkuu valoja ja helikoptereissa kuin pitsakuljetus droneissa ja kiinteistö välittäjät kuvaa droneilla myytäviä taloja . On ne tuonut tupakkaa salaa droneilla Venäjältä ja muuta. Anna olla elä omaa elämääsi.