Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet haluaisivat tehdä treffeillä?

Vierailija
31.03.2026 |

Millä tavalla naiseen olisi kiva tutustua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia oitis..

Vierailija
2/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille treffailu on pakkopullaa. Jos mies saa saa valita niin nussitaan heti ja pidetään yhteyttä kun alkaa tekemään mieli uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän tuo ole totta,  eihän Kukaan palstamies halua rumaa, lihavaa ja vastenmielistä suomalaista naista! Ei kai ne ulkolaiset täällä treffeillä käy?

Vierailija
4/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily-, ulkokuntosali- tai kävelytreffit. Kahvilan terassille aktiviteetin jälkeen.

Vierailija
5/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt kalastus-, marjastus- ja sienestystreffeistä. 

Vierailija
6/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussia oitis..

Mee maksulliselle

Vierailija
7/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussia oitis..

Palstainkkelit haluaa päästä neitsyydestään 😉

Vierailija
8/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla mihin niin harva nainen suostuu. Hyvin monet naiset vaativat miestä tarjoamaan ja maksamaan treffit semmoiseen paikkaan mihin yksin nainen haluaa ja yleensä se on joku mahdollisimman kallis paikka ja tästä syystä naiset ovat päättäneet että miehen kuuluu aina maksaa vaikka se treffeille pyytäjä olisi nainen

Vierailija
9/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs näitä nyt on. Vähän alkoholia ja hyvää musiikkia, että sosiaalinen tilanne on rennompi ja miellyttävä. Yleistä keskustelua kiinnostuksen aiheista ja pussailu on aika kivaa ja mukava bonus illalle. 

Vierailija
10/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on? En ihan äkkiä jaksa uskalla että olisit ensimmäinen nainen ketä oikeasti kiinnostaa mitä mies haluaa kun ainahan naiset miettivät vain mitä itse haluaa eikä naisia kiinnostakaan muut asiat kui  se mitä itse haluaa

Vierailija
11/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynaukkoa ois kiva nuolla

Vierailija
12/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä puhutaanko ensitreffeistä vai ollaanko jo nähty pari kertaa.

Ensitreffeillä haluan helppoa ja rentoa tutustumista. Tavataan vaikka jossain kahvilassa ja sen jälkeen puolen tunnin kävely kaupungilla. Rupatella ja tutustua toiseen ihmiseen sen verran, että tietää voiko kuvitella jatkoa syntyvän. Melko lyhyt tapaaminen ilman valtavan suuria ennakko-odotuksia. Ainakin itse tapasin melko monta uutta ihmistä ennenkuin löytyi se oikea.

Vierailija
13/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö peiton heilutus ja ketun käyminen kolossa ole pääasia?

Vierailija
14/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs näitä nyt on. Vähän alkoholia ja hyvää musiikkia, että sosiaalinen tilanne on rennompi ja miellyttävä. Yleistä keskustelua kiinnostuksen aiheista ja pussailu on aika kivaa ja mukava bonus illalle. 

Mitä ihmettä? Järkevä vastaus, täällä?

Vierailija
15/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa.

Vierailija
16/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti että kaikki miehet ovat samanlaisia? Toiset tykkää käydä teatterissa, toiset baarissa, toiset urheilemassa. Ihan kuin naisetkin.

Vierailija
17/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllynaukkoa ois kiva nuolla

Kunnon känni päälle,ja vain taivas on rajana..

Vierailija
18/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa.

"Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa."

Siitä en tiedä, kun en koskaan käy treffeillä tuntemattomien kanssa. -sama

Vierailija
19/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa."

Siitä en tiedä, kun en koskaan käy treffeillä tuntemattomien kanssa. -sama

Entä sitten jos tuttavapiiristä ei löydy sopivaa kumppania? Päädytään hyvin nopeasti umpikujaan jossei ole valmis tutustumaan uusiin ihmisiin. Itse uskaltaisin väittää, että useimmat eivät löydä puolisoaan entuudestaan tuttujen joukosta vaan täytyy etsiä kauempaa.

Vierailija
20/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan harrastin deittailua, oli joku tunnelmallinen pubi paras mahdollinen paikka. Lasillinen rentoutti puolin ja toisin, että juttu luisti paremmin. Tunnelma oli mukavan rauhallinen keskusteluun ja tarvittaessa paikalta oli helppo poistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi