Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet haluaisivat tehdä treffeillä?

Vierailija
31.03.2026 |

Millä tavalla naiseen olisi kiva tutustua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävely, kahvila tai ravintola

Vierailija
22/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan kivat treffit, käytiin syömässä ja sitten vaan käveltiin ympäri kaupunkia ja lopulta päädyttiin ostarin penkille hipsuttelemaan kuin mitkäkin teinit. Nyt varmaan voi kuolla sitten rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehdottaa usein kävelytreffejä. Mua ei kyllä sellaiset kiinnosta. 

Vierailija
24/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt kalastus-, marjastus- ja sienestystreffeistä. 

Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa.

"Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa."

Siitä en tiedä, kun en koskaan käy treffeillä tuntemattomien kanssa. -sama

Entä sitten jos tuttavapiiristä ei löydy sopivaa kumppania? Päädytään hyvin nopeasti umpikujaan jossei ole valmis tutustumaan uusiin ihmisiin. Itse uskaltaisin väittää, että useimmat eivät löydä puolisoaan entuudestaan tuttujen joukosta vaan täytyy etsiä kauempaa.

En tiedä, kun minulle ei kumppani ole niin välttämätön, että olisin jaksanut kauempaa etsiä. Kuitenkin tuttavapiiriin tuntuu tulevan säännöllisesti uusia naisia, ja jotkut vapautuvat nykyisistään. Ja tuttavapiirin laidoilla on aina uusia ihmisiä, joihin voi sattumalta tutustua vaikkapa baarissa.

Vierailija
25/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sillä on väliä mitä miehet haluaa kun ei sillä ole mitään merkitystä. Nykyaikana ainoa mikä merkitseen on se mitä me naiset haluamme ja se kuinka miehet tuon meidän halun toteuttaa. Elämme feminististä naisten aikakautta milloinkaikki pitää mennä niin kuin naiset haluaa eikä mieheillä ihmisenä tai miesten mielipiteillä ole mitään arvoa

Vierailija
26/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten viitsi valaista että mitä saisi neidolle olla. Jotain toiminnan täyteistä riehumista kenties missä saa hyvät treenit ja voi illalla sitten nukahtaa tyytyväisenä, ja ai niin joku mieskin oli siinä mukana.

Vierailija
27/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa.

Mä ainakin ottaisin raivausveitsen ("machete") mukaan...

Vierailija
28/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämmöiset on mahtavia, mutta näiden vuoro on sitten treffeillä numero viisi. Tuskin kukaan haluaa lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin hämyiselle metsäpolulle sieniveitset kourassa."

Siitä en tiedä, kun en koskaan käy treffeillä tuntemattomien kanssa. -sama

Entä sitten jos tuttavapiiristä ei löydy sopivaa kumppania? Päädytään hyvin nopeasti umpikujaan jossei ole valmis tutustumaan uusiin ihmisiin. Itse uskaltaisin väittää, että useimmat eivät löydä puolisoaan entuudestaan tuttujen joukosta vaan täytyy etsiä kauempaa.

Kerro tuo niille sadoille tuhansille naisille, jotka odottavat että se unelmien mies tulee kotoa hakemaan

Vierailija
29/29 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten viitsi valaista että mitä saisi neidolle olla. Jotain toiminnan täyteistä riehumista kenties missä saa hyvät treenit ja voi illalla sitten nukahtaa tyytyväisenä, ja ai niin joku mieskin oli siinä mukana.

Ei nainen osaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän