Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset haisevat ihan järkyttävän pahalle useasti

Vierailija
31.03.2026 |

Tänään salilla olin juoksumatolla, vieressä oleva mies haisi ihan paskalta. Toiselle puolelle tuli toinen mies joka haisi hometalolle ja hammasmädälle. Oli pakko lähteä pois matolta että en olisi oksentanut.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haisen pahalle tai hengitykseni haisee. Pesen hampaat kahdesti päivässä ja käytän hammaslankaa. Käyn hammaslääkärissä säännöllisesti. Ilmeisesti suuni kuivuu, koska haju helpottaa kun syön ja juon. Ikävä vaiva, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. En voi jatkuvasti syödä ja juodakaan.

Vierailija
82/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussissa huomaa kyllä pahanhajuisia ihmisiä, kun joudutaan lähekkäin olemaan. Musta monen vaatteet haisevat hirveälle, tiskirätille tai märälle koiralle. Olen pitänyt pyykinpesuongelmana.

ei kiinnosta kun ei ole työtä, ja ei ole varaa ostaa mitään. 

Ei tuosta hajusta pääsemiseen tarvitse kuin putsata kone, pestä pyykit oikein ja kuivattaa ilmavasti. Ei maksa mitään lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussissa huomaa kyllä pahanhajuisia ihmisiä, kun joudutaan lähekkäin olemaan. Musta monen vaatteet haisevat hirveälle, tiskirätille tai märälle koiralle. Olen pitänyt pyykinpesuongelmana.

ei kiinnosta kun ei ole työtä, ja ei ole varaa ostaa mitään. 

Ei ole mullakaan nyt töitä mutta siitä huolimatta ollut aina varaa pestä pyykit ja käydä suihkussa päivittäin. 

kelan rahoilla ei paljon pyykinpesunestettä ostella kaupasta. kun ei edes ruokaan riitä kunnolla. 

Vierailija
84/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei pese hiuksiaan joka päivä. Se lemu joka lähtee päänahasta kun hikoillee ja muhii hiusten alla. Kyllä kasvojen ihokin rasvoittuu jos sitä ei pestä päivittäin. Päänahka vasta onkin likainen, sitä hauduttaa vielä hiukset, pipo, tyyny jne. Järkyn hajuinen pää. Eihän sitä itse haista kun on tottunut. Nokka turtuu oman tukan ja päänahan hajuun mutta lähellä olevat haistaa sen eltaantuneen, tunkkaisen löyhkän mikä lähtee jo pari päivää hautuneista hiuksista ja hikoilleesta, rasvoittuneesta päänahasta ja bakteereja ja sieniä vilisevästä hilsekasvustosta.

Olin kerran saunassa kaverin kanssa joka piti hiuksia ponnarilla, koska ei halunnut pestä niitä (ei kuulemma ollut pesupäivä). Mietin mielessäni että jätätkö kainalotkin pesemättä hikoiltuasi ensin saunassa. En sanonut mitään mutta näin mielessäni hiki-rasva-hilse tahnan joka kuorrutti hiusjuuriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi