Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset haisevat ihan järkyttävän pahalle useasti

Vierailija
31.03.2026 |

Tänään salilla olin juoksumatolla, vieressä oleva mies haisi ihan paskalta. Toiselle puolelle tuli toinen mies joka haisi hometalolle ja hammasmädälle. Oli pakko lähteä pois matolta että en olisi oksentanut.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät sentään usein haise. Ennemminkin harva ihminen nykyään haisee pahalle. Mutta jos kuitenkin haisee kuten minulle on sanottu. Aikuiset eivät sano mutta lapset ja hyvin vanhat ihmiset. Olen kuullut monta kertaa että haisen pahalle mutta en tiedä mistä se haju tulee. Mitä voin tehdä?

Käy lääkärillä, jos käyt joka päivä suihkussa, peset usein hiukset ja harjaat hampaat vähintään kaksi kertaa päivässä. Käytät puhtaita vaatteita. 

Ovathan hampaat ehjät? Ethän juo tai tupakoi?

Tupakka haisee lialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret pojat ja miehenalut haiseevan ihan naisten hajuvesille en ymmärrä tätä

Monesti, kun joku teinipoika kulkee ohi, tulee sellainen ällön imelä tuoksu, jota itse ostin seppälästä 8-vuotiaana. 

Nyt se on varmaan ostettu Normalista. 

Vierailija
44/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita pestään pikaohjelmilla liian alhaisissa lämpötiloissa. Vaatteet haisevat eltaantuneelle hielle heti kun vähän kostuvat.

Siinäkin tuntee selvän eron, kun pesee puuvillan 40c ja 60c ohjelmalla. Eikä välttämättä se tuoksu, vaan että materiaali tuntuu oikeasti puhtaalle korkeammissa ohjelmissa.

Vierailija
45/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla pukkariin tuli nainen ja koko huone täyttyi järkyttävästä homeen hajusta. Haisi edelleen kun menin sinne treenin jälkeen. Ikävää jos talossa on hometta eikä pääse muuallekaan, mutta talon täytyy olla karseassa kunnossa, jos vaatteisiin tarttuu tuollainen löyhkä. 

Vierailija
46/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita pestään pikaohjelmilla liian alhaisissa lämpötiloissa. Vaatteet haisevat eltaantuneelle hielle heti kun vähän kostuvat.

Siinäkin tuntee selvän eron, kun pesee puuvillan 40c ja 60c ohjelmalla. Eikä välttämättä se tuoksu, vaan että materiaali tuntuu oikeasti puhtaalle korkeammissa ohjelmissa.

Ja ennen kaikkea pyykin HUUHTELU. Jos pesuainetta yliannostellaan ja sitä jää jääminä pyykkiin, se kerää aina vaan enemmän kuonaa ja likaa kuituihin ja vaatteet alkavat haista entistä enemmän. Huuhdelkaa pyykki vaikka extra huuhtelulla koneessa ja annostelkaa (nestemäinen) pyykinpesuainen oikein. 

Vierailija
47/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sua ap. 

Inhotat ja ahdistat mua. 

Mode estä ap

Jankkis? Hy. x

Vierailija
48/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sua ap. 

Inhotat ja ahdistat mua. 

Mode estä ap

Moi Puppa!

Vierailija
49/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minulta vain #48. 

En tupakoi. x

Vierailija
50/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan salilla ja haistaan? No, siellä hikoillaan ja treenataan. Aika normaalia, että urheilussa alkaa haisee. Ei ne treenajat ole siellä vain hengailemassa.

Vierailija
51/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos bussissa tai muissa julkisissa kulkuvälineissä on voimakas, pesemätön löyhkä, niin sen pystyy helposti paikantamaan, minkä näköinen henkilö (usein mies) sitä hajua levittää. 

Vierailija
52/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitoa juovat ihmiset kyllä erottaa lemusta.. 😫

Niin, kyllähän maidon juonti on ällöttävää. Mieluummin sietäisin vieressäni tupakoitsijaa joka röyhyttää punaista norttia. Ja vastemielisen hajun lisäksi maidon juonti on tuomittavaa ympäristö- eläinoikeus ja sosiaalisen tasa arvon kannalta, koska karjatalouden metaani päästöt ja koska lehmien toteutumatta jäävät ihmisoikeudet. Mieluummin juon Balilta lentorahtina tuotettua reilun kaupan luomu-kookosmaitoa, joka on ympäristöystävällistä ja josta tuottaja saa oikeudenmukaisen korvauksen.

Ja lisäksi tietenkin siksi että v| haan suomen maanviljelijöitä.

terv: virheä Töölöstä

Vierailija
53/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät sentään usein haise. Ennemminkin harva ihminen nykyään haisee pahalle. Mutta jos kuitenkin haisee kuten minulle on sanottu. Aikuiset eivät sano mutta lapset ja hyvin vanhat ihmiset. Olen kuullut monta kertaa että haisen pahalle mutta en tiedä mistä se haju tulee. Mitä voin tehdä?

Mene lääkäriin siellä selvitetään. Korvare, päänahka, pesemätön iho haisee. Saunassa hyvä hangata iho kerran viikossa puhtaaksi, myös selkä. Korva haisee jos ei pese. Hampaat ja hengitys haisee jos kariesta. Joskus voi hiki haista hirveälle, lääkäri auttaa siinä. 

Vierailija
54/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole tässä maailmassa hajutonta vaikka kuinka kuuraisi.  En käytä mitään hajustettua mutta vaatteet haisee puuvillalle ja nahkatakki nahalle. Itse haisen sille mitä olen syönyt tai juonut lähiaikoina. Inhoan kaikenlaisia hajuja mutta ei niitä pois saa, vähentää voi kyllä. Ensilumi haisee kyllä nokkaani hyvälle

Vierailija
55/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.No on myös tuoksuja jotka haisee hirveällä.Ja nuo aloittajan tuoksut mitä kokenut..varmaan olisin ökkinut.Halitoosi kun henki haisee,tosi ihana työkaveri kärsi semmoisesta.Löydi jonkun avun lopussa ennen lähtöäni pois.Se on myös hirvee haju..

Vierailija
56/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lääkärillä, jos käyt joka päivä suihkussa, peset usein hiukset ja harjaat hampaat vähintään kaksi kertaa päivässä. Käytät puhtaita vaatteita. 

Ovathan hampaat ehjät? Ethän juo tai tupakoi?

Tupakka haisee lialta.

Alapää? Onko hiiva, kohdussa kasvain? Onko papa puhdas? Syöpä haisee pahalle, koko ihminen alkaa haista.

Vierailija
57/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla pukkariin tuli nainen ja koko huone täyttyi järkyttävästä homeen hajusta. Haisi edelleen kun menin sinne treenin jälkeen. Ikävää jos talossa on hometta eikä pääse muuallekaan, mutta talon täytyy olla karseassa kunnossa, jos vaatteisiin tarttuu tuollainen löyhkä. 

Jotkut haisevat tetrakloorianisolille. Siinäpä kiva aine, jota löytyy lähes kaikista vanhoista taloista. Pilaa kaikki tekstiilit ja tavarat pysyvästi. Sellainen ihmeellinen mummolan haju. Johtuu kyllästetystä puusta ja vanhoista kosteuseristeistä.

En voi muutaman kaverin kotiin mennä, kun lyhyenkin vierailun jälkeen vaatteet lemuavat.

Vierailija
58/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kåstaa, kun totesin

hieman ihmetteleväni hoitajien

tupakointia.? Ymmärrän..

*Älkää moisesta

loukkaantuko. Kyllä 

maailmaan puhetta

ja tolskaamista mahtuu.

Älkää ottako liian

vakavasti mtn Vauvan 

kirjoituksia.

..

Lisäksi neutraali mp on vielä 

kovin kevyttä verrattuna

minuun saamaani:

Miehet puhuvat avioliitosta

'jalkavaimoon', ràgemustiksena

postaavat sukupuolitautien

listaa täysin ventovieraasta 

hlöstä jne jne 

> totaalisen absurdia.. E

Vierailija
59/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienian ylläpito on kovaa työtä. Vaatteet, petivaatteet, pyyhkeet... kaikki ihoa vasten pidettävä on vaihdettava ja pestävä säännöllisesti 60 asteessa, loput 40 asteessa. Lisäksi oman kropan kuuraaminen ja raakkaaminen. Ihminen alkaa haista, jos näistä lipsuu. Ja haisuli ei ole kiva lähellä, ystävänä, työtoverina, kumppanina eikä edes ventovieraana bussissa tai kaupassa. 

Vierailija
60/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoo,, että töissä ollessaan eräs nainen haisee aina hieltä. Ihmettelee sitä, kun eikö nykyisin saa deororantteja yms vaikka apteekista jos joku kaupan vastaava ei tehoa enää. Itse en välitä juurikaan hajuista. Ainoat ovat pari vanhempaa miestä, jotka sattuvat usein samaan aikaan kauppaan ja hiedät muistaa hajusta. Sellainen vanhan virtsan ja lian pinttinyt haju. Eivät mitään laitapuolenkulkijoita, mutta jotain yksin asuvia varmaan. Äitini sanoo, että ovat kai tottuneet hajuunsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi