Ihmiset haisevat ihan järkyttävän pahalle useasti
Tänään salilla olin juoksumatolla, vieressä oleva mies haisi ihan paskalta. Toiselle puolelle tuli toinen mies joka haisi hometalolle ja hammasmädälle. Oli pakko lähteä pois matolta että en olisi oksentanut.
Kommentit (22)
Junassa on ikävää kun joku ruskia änkeää lähistölle (5 m säteelle) istumaan ja haisemaan.
Minä, ihan tavallinen mies, haisen penikselle. Kelpaako?
Maitoa juovat ihmiset kyllä erottaa lemusta.. 😫
Nuo nyt vielä voi kestää ilman hengenahdistusta, mutta kun viereen tulee se hieman vanhempi rouva, joka ilmeisesti peittää röökin polttoaan hajusteilla, niin ainoa vaihtoehto on vaihtaa paikkaa.
No kun ei enää oikein voi käyttää hajusteitakaan. Hajuvammaset valittaa siitäkin. Tosin olisi se hyvä pitää hygieniastaan huolta ihan muidenkin takia.
Mä haisen juuri nyt. Kävin juuri juoksemassa 10km. Joskus sitä vain haisee. Suihkuun kohta, kunhan saan syötyä kananmunaleivän.
Totta. Mikään ei tunnu valistavan kansaa. Ohjeet videolla eri kielillä, joka asiaan? Vahinkoja sattuu muttei se voi olla aina.
Olitko tosiaan salilla vaiko makuuhuoneessa tekemässä lähempää tuttavuutta ?
Mä haisen kuselle, kun alapää falskaa
N 60
No ne paskalle haisevat on niitä lumihiutaleita, jotka saa päänsärkyä, kun kanssaihminen on kävellyt joskus lapsena hajuvesikaupan ohi. Kun missään ei saa olla hajusteita, niin ihmisen oma ominaishaju puskee muiden iloksi kaikkien haisteltavaksi. Ja se ei ole kaunis haju.
Nyt on muuten niitä vedensäästäjiä, kun veden hinta kallis ja mittarit.
Vihaan sua ap.
Inhotat ja ahdistat mua.
Mode estä ap
Oletko joku köyhä, kun joudut käymään samalla salilla kuin tavikset?
Mene kovapalkkaisempiin töihin!
Riikka P.
Tämä hullu kulkee milloin mummojen hameen alla milloin missäkin nuuskimassa ihmisiä🤪
Nykyään amiksessa pojatkin tuoksuu jopa hyvälle. Ennen paskaisissa heijastinvaatteissa kulkeneet finninaamat haisivat hielle ja pesemättömille vaatteille, nykyään heitä on harvakseltaan. Kiva, että pojatkin osaavat käyttää dödöä ja tuoksuja! Ps. En tarkoita, että olisi kivaa, kun joku muumaa kaataa pullollisen mitälie oud-hajuöljyä. Siitä saa migreenin.
Juokse ulkona. Siellä ilma on raikasta, jos ei viemärin haju leviä jostain.
Antiperspirantti 72h. Vähäinen tuoksu.
Ihmiset jotka ei pese hiuksiaan joka päivä. Se lemu joka lähtee päänahasta kun hikoillee ja muhii hiusten alla. Kyllä kasvojen ihokin rasvoittuu jos sitä ei pestä päivittäin. Päänahka vasta onkin likainen, sitä hauduttaa vielä hiukset, pipo, tyyny jne. Järkyn hajuinen pää. Eihän sitä itse haista kun on tottunut. Nokka turtuu oman tukan ja päänahan hajuun mutta lähellä olevat haistaa sen eltaantuneen, tunkkaisen löyhkän mikä lähtee jo pari päivää hautuneista hiuksista ja hikoilleesta, rasvoittuneesta päänahasta ja bakteereja ja sieniä vilisevästä hilsekasvustosta.
Kyllä navetta ja sikala eläimet haisevat useimmin.
juokse kotonas