Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset haisevat ihan järkyttävän pahalle useasti

Vierailija
31.03.2026 |

Tänään salilla olin juoksumatolla, vieressä oleva mies haisi ihan paskalta. Toiselle puolelle tuli toinen mies joka haisi hometalolle ja hammasmädälle. Oli pakko lähteä pois matolta että en olisi oksentanut.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haisee hirveältä vaikka olisivat just käyneet suihkussa, ja pesseet itsensä kunnolla pesuaineilla.

Vierailija
62/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla pukkariin tuli nainen ja koko huone täyttyi järkyttävästä homeen hajusta. Haisi edelleen kun menin sinne treenin jälkeen. Ikävää jos talossa on hometta eikä pääse muuallekaan, mutta talon täytyy olla karseassa kunnossa, jos vaatteisiin tarttuu tuollainen löyhkä. 

Jotkut haisevat tetrakloorianisolille. Siinäpä kiva aine, jota löytyy lähes kaikista vanhoista taloista. Pilaa kaikki tekstiilit ja tavarat pysyvästi. Sellainen ihmeellinen mummolan haju. Johtuu kyllästetystä puusta ja vanhoista kosteuseristeistä.

En voi muutaman kaverin kotiin mennä, kun lyhyenkin vierailun jälkeen vaatteet lemuavat.

Sekin on makuasia. Olen asunut kahdessa talossa missä tuo haju ja siihen tottui. Ei ne vaatteet oikeasti haise silti aineelta niin pahasti. Pesuaine peittää jo hajua. Aika herkkä ihminen pitää olla jos siihen reagoi. Voisin asua talossa missä tuollainen haju. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas huomaan lähinnä liian hajustetut ihmiset. Harvemmin kukaan haisee eritteiltä niin voimakkaasti, että sen huomaisi. Hajusteitakin enemmistö käyttää niin vähän, etten huomaa mitään.

Vierailija
64/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaohjelmalla pestään vaatteita 30-40 asteessa. Liikuntakasseissa jätetään kaikki mätänemään. Ei mikään ihme että haisee.

Vierailija
65/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haisen kuselle, kun alapää falskaa

N 60

Sama täällä. 

N24

Vierailija
66/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sentään usein haise. Ennemminkin harva ihminen nykyään haisee pahalle. Mutta jos kuitenkin haisee kuten minulle on sanottu. Aikuiset eivät sano mutta lapset ja hyvin vanhat ihmiset. Olen kuullut monta kertaa että haisen pahalle mutta en tiedä mistä se haju tulee. Mitä voin tehdä?

Käy lääkärillä, jos käyt joka päivä suihkussa, peset usein hiukset ja harjaat hampaat vähintään kaksi kertaa päivässä. Käytät puhtaita vaatteita. 

Ovathan hampaat ehjät? Ethän juo tai tupakoi?

Tupakka haisee lialta.

Kaikki tuo on kunnossa.

Vierailija
67/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita pestään pikaohjelmilla liian alhaisissa lämpötiloissa. Vaatteet haisevat eltaantuneelle hielle heti kun vähän kostuvat.

Siinäkin tuntee selvän eron, kun pesee puuvillan 40c ja 60c ohjelmalla. Eikä välttämättä se tuoksu, vaan että materiaali tuntuu oikeasti puhtaalle korkeammissa ohjelmissa.

Ja ennen kaikkea pyykin HUUHTELU. Jos pesuainetta yliannostellaan ja sitä jää jääminä pyykkiin, se kerää aina vaan enemmän kuonaa ja likaa kuituihin ja vaatteet alkavat haista entistä enemmän. Huuhdelkaa pyykki vaikka extra huuhtelulla koneessa ja annostelkaa (nestemäinen) pyykinpesuainen oikein. 

ja kun on Suomessa pehmeä vettä niin ei tartte kuin teelusikallinen/ ruokalusikallinen sitä pesuainetta ja 60 asteen pesu.

Vierailija
68/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi onkin ihanaa  suihkauttaa suloista  tuoksua korvan taakse. Miksi en saisi tuoksua hyvälle, jos niin moni saa haista pahalle? Niin, todella miksi?

Vierailija
69/84 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä seurassa liikut mutta rehellisesti sanottuna mulla vastaan tulee miljoona kertaa enemmän niitä, jotka tuoksuu erityisen hyvältä. Siis oikeasti. Kunpa olisin yksi heistä mutta riittää et ei vaikka tuoksu millekään tai hienon vieno hajuvesi joskus. N34

Vierailija
70/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa jutellut jonkun kanssa jolla selkeästi hammas tulehtunut, hajun huomaa heti.

Vierailija
71/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret pojat ja miehenalut haiseevan ihan naisten hajuvesille en ymmärrä tätä

Jos ne on niitä "poikia".

Vierailija
72/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo nyt vielä voi kestää ilman hengenahdistusta, mutta kun viereen tulee se hieman vanhempi rouva, joka ilmeisesti peittää röökin polttoaan hajusteilla, niin ainoa vaihtoehto on vaihtaa paikkaa.

Tuleeko takauma omasta äitiliinistä?

Vierailija
73/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimahallissa vesijuoksemassa 3-4 kertaa viikossa ja yksi mummo joka käy siellä aamuisin kanssani haisee todella pahalle. Sellainen todella ummehtunut ja likainen haju, en voi juosta hänen takanaan koska se haju jää leijailemaan ja aina kun tulee vastaan, on pakko lopettaa hengittäminen hetkeksi. Haju on vaan niin luotaantyöntävä. Tukka on ainakin kuiva eli en tiedä peseytyykö yhtään ennenkuin tulee altaaseen. Hiuksista sitä ei toki voi päätellä. Eilen olin vesijuoksemassa niin yksi nuorempi nainen haisi samalle. Vaikea kuvailla, mutta sellainen likainen ja ummehtunut haju joka jää leijailemaan. Olisi kiva jos/kun käytäisiin pesulla ennen altaaseen tuloa...  Huh. 

Vierailija
74/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei enää oikein voi käyttää hajusteitakaan. Hajuvammaset valittaa siitäkin. Tosin olisi se hyvä pitää hygieniastaan huolta ihan muidenkin takia.

Ennen peitit hammasmädän ja homeen hajun parfyymeilla? Yök.

Vierailija
75/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että usein vanhukset ja juopot haisevat poikkkeuksetta hirveältä. Kierrän kaukaa.

Vierailija
76/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olen käynyt tanssitunnilla, laitan kotona saman tien kaikki jumppavaatteet pyykkiin ylimääräisellä huuhtelulla ja etikkaa huuhteluaineeksi. Sitten kaikki (paitsi jumpparintaliivit) kuivausrumpuun. Ovat aina raikkaita ja hyväntuoksuisia, kun ei jätä mihikään pyykkikaappiin tai kassiin seisomaan.

En kyllä kovinkaan usein missään kohtaa pahalta haisevia ihmisiä. Aika harvoin käy sellaista. Ja ihan hyvä hajuaisti minulla on. Joidenkin vaatteet haisee tupakalle tai homeelle, homeen hajua ei välttämättä itse huomaa. 

Vierailija
77/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa huomaa kyllä pahanhajuisia ihmisiä, kun joudutaan lähekkäin olemaan. Musta monen vaatteet haisevat hirveälle, tiskirätille tai märälle koiralle. Olen pitänyt pyykinpesuongelmana.

Vierailija
78/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hitto menee salille juoksumatolle juoksemaan sisälle?! ulkona saa juosta vapaasti raittiissa ilmassa.

Vierailija
79/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa huomaa kyllä pahanhajuisia ihmisiä, kun joudutaan lähekkäin olemaan. Musta monen vaatteet haisevat hirveälle, tiskirätille tai märälle koiralle. Olen pitänyt pyykinpesuongelmana.

ei kiinnosta kun ei ole työtä, ja ei ole varaa ostaa mitään. 

Vierailija
80/84 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kiinnosta kun ei ole työtä, ja ei ole varaa ostaa mitään. 

Ei ole mullakaan nyt töitä mutta siitä huolimatta ollut aina varaa pestä pyykit ja käydä suihkussa päivittäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme