Äiti ei saanut tulla Burgeriin
Olen että äiti ja Pia 11v asuu isällä. Tiesin että Pia tulee luokkansa kanssa kirkon jälkeen Hedburgeriom alakertaan niinpä ajattelin että näen open ja luokan. Menin sinne odottamaan Piaa ja luokkaa.
Tyttö ei ollut tuntevinaan eikä opettaja keskustellut kanssani kun esittäydyin. Luokka hihittelin ja menin kauemmas. Ostin kahvin.
Eikö nukyopet osaa käyttäytyä. Pian paketti jäi antamatta. Tunsin itseni nöuryytetyksi.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minusta AP on tosi surullinen ja tarkoitti hyvää
En itse olisi lapsena hallunnut äitiä paikalle kesken koulupäivän. Se olisi ollut noloa kavereiden edessä.
Syö odotellessa pääsi siellä Headburgerissa.
Vierailija kirjoitti:
En usein saa mieheltä kehuja mutta kerran osasin toimia vastaavassa tilanteessa kuin Pia ja äiti ja luokka hyvin. Mieheni mukaan kaikille jäi hyvä mieli.
Mohamedilä jäi huva mili? Nutko?
En ole suljetulla. Kuntoutuksessa.
Nyt pitäisi rauhottua ettei valtio kiellä pääsiäiskirkotkin.
Äiti, joka ilmestyy huumepäissään lapsen ja hänen luokkakavereidensa eteen kesken koulupäivän, on kieltämättä hämmentävää lapselle.
Vierailija kirjoitti:
AP. Minulla ei ole tiedonsaannin oikeutta. En tiedä mitä Pialle kuuluu. Siksi menin Burgeriin. Kun hän kertoi puhelimessa. Ehkä luokka tiesi minusta ja siksi nauroi.
Eli stalkkaat omaa lastasi. No ei ihmekkään ettei halunnut sinua sinne burgeriin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt aloitusta. Saisiko saman suomeksi?
Odota, kun selviää.
Minä asuin tuossa iässä äidin ja isän kanssa, yritin olla kun en olisi kun vanhempani muualla näin. Mutta tajusivat sentään pysyä pois, muulloin kuin kutsuttuna koulusta
Olet tainnut vähän muuntaa Sarin kertomaa. Vai oletko itse hän?
En usein saa mieheltä kehuja mutta kerran osasin toimia vastaavassa tilanteessa kuin Pia ja äiti ja luokka hyvin. Mieheni mukaan kaikille jäi hyvä mieli.