Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ei saanut tulla Burgeriin

Vierailija
31.03.2026 |

Olen että äiti ja Pia 11v asuu isällä. Tiesin että Pia tulee luokkansa kanssa kirkon jälkeen Hedburgeriom alakertaan niinpä ajattelin että näen open ja luokan. Menin sinne odottamaan Piaa ja luokkaa. 

Tyttö ei ollut tuntevinaan eikä opettaja keskustellut kanssani kun esittäydyin. Luokka hihittelin ja menin kauemmas. Ostin kahvin.

Eikö nukyopet osaa käyttäytyä. Pian paketti jäi antamatta. Tunsin itseni nöuryytetyksi.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kunnioitettiin vanhempia ei hihitetty

Vierailija
22/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian äidin tie vie suljetulle, ellei ole jo vienyt. Mikään ei ole kauheampaa kuin oman lapsen riistäminen itseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita opelle

Vierailija
24/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko selvä

Vierailija
25/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä  sekopää kirjoittajat on? Itse en mennyt burgerin koska olen flunssassa. Tuotiin kotiin burgerit. 

Vierailija
26/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Totta  minulla on mt ongelma ja lapsi on isällä. Ja kova ikävä ja meni tämä burgerjittu pieleen. 

Vierailija
27/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on.

Vierailija
28/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta AP on tosi surullinen ja tarkoitti hyvää 

Vierailija
29/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit haista paskalle tai vanhalle viinalle.

Vierailija
30/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Minulla ei ole tiedonsaannin oikeutta. En tiedä mitä Pialle kuuluu. Siksi menin Burgeriin. Kun hän kertoi puhelimessa. Ehkä luokka tiesi minusta ja siksi nauroi.

Vierailija
31/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Isänsä sanoi että Pia häpesi silmät päästään.

Isä saisi hävetä kun laukoo äidille ilkeyksiä, saisi pitää puhuttelun tyttärelleen ja miettiä omaakin asennettaan. 

Vierailija
32/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan olisi pitänyt lopettaa tilanne..Esitellä luokalle. Tässä on Pian äiti. Oli hauska tavata mutta meillä on hieman kiire. Hyvää pääsiäistä.

Näin tilanne olisi lauennut.

Vierailija
33/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi porata jos ei oo silmii

Vierailija
34/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi tykännyt jos toistaitoinen äitini olisi pamahtanut paikalle kesken koulupäiväni. Pitäisi osata vähän ajatella asiaa lapsenkin kannalta. Tapaat tyttöä henkilökohtaisesti (ilmeisesti valvotusti) etkä kavereiden edessä.

Vierailija
35/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minulle tuli mieleen tilanne 50 v takaa . Olen nyt 71v.  Luokkatoverini näki kirkossa häissäni mieheni vanhemmat ja haukkui heitä jälkeenpäin.  Anoppini oli halvaantunut ja appi skitsofreenikko. Sulhaseni oli komea mutta vanhemmat sairaita ja tämän luokkatoverini mukaan halvannälöisiä. Katkaisin ystävyyden 40 vuodeksi. Viimeisinä vuosina tapasimme ja hän oli pehmentynyt. Pauhasi kyllä lihavuuttani koska oli terveyden perikuva. Kuoli kyllä äkisti suolistosyöpään. Soitimme kuitenkin jäähyväispuhelun kuolinvuoteellaan. Sanoin hänen miehelleen hautajaisissa että Kipan haukkuma mieheni on ollut  hyvä. Häijyys on joidenkin osa.

Vierailija
36/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä ei voi valita 

Vierailija
37/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuitenkin ei vammaisia kätkeä. Pyörätuolin jne on laaja näky. Esim Italiassa on toisin. 

Vierailija
38/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjä aapeeltä puuttuu asiallisuuden taju. Ei ole ilkeä.

Vierailija
39/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisjärjestöt voisi valmistaa.Motä ope olisi menettänyt käyttäutymällä hyvin.  Nyt näytti että vammainen äiti on hävettävä 

Vierailija
40/53 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki voi saada lapsia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi