Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää inceleistä!

Vierailija
31.03.2026 |

Vihaan niitä!!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
2/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien naisystäväni tänään syömään ja elokuviin. Haluaisin ehdottaa sitä illan päätteeksi, mutta en tiedä kehtaanko.

Haluaisin niin ehdottaa sitä illan päätteeksi, mutta en tiedä kehtaanko. Kaluun piereskely. Nainen, suostuisitko?

Aika harmitontahan tuo on, ei luulisi olevan iso ongelma kenellekään. Toki jos hän on kovin estoinen pieremisen suhteen muuten niin sitten ei ehkä onnistu. On se kieltämättä aika seksikästä katsoa, kun nainen pyllistää ja pieru tulee ulos. Toivon, että tänään naisystäväni pylllistelisi ja piereskelisi edessäni. Uskallanko ehdottaa? Siitä on tullut sellainen pakkomielle ja haluaisin kokea sen. Pelkään, että muuten katkeroidun tai petän. Tai en petä mutta harmittaa.

Minä suostuisin!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksihän he juuri ovat inceleitä, höhlä.

Kun ei tykätä.

Vierailija
4/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien naisystäväni tänään syömään ja elokuviin. Haluaisin ehdottaa sitä illan päätteeksi, mutta en tiedä kehtaanko.

Haluaisin niin ehdottaa sitä illan päätteeksi, mutta en tiedä kehtaanko. Kaluun piereskely. Nainen, suostuisitko?

Aika harmitontahan tuo on, ei luulisi olevan iso ongelma kenellekään. Toki jos hän on kovin estoinen pieremisen suhteen muuten niin sitten ei ehkä onnistu. On se kieltämättä aika seksikästä katsoa, kun nainen pyllistää ja pieru tulee ulos. Toivon, että tänään naisystäväni pylllistelisi ja piereskelisi edessäni. Uskallanko ehdottaa? Siitä on tullut sellainen pakkomielle ja haluaisin kokea sen. Pelkään, että muuten katkeroidun tai petän. Tai en petä mutta harmittaa.

Minä suostuisin!

Ap

Avaa vähän miksi?

Vierailija
5/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille p.illua, niin eivät enää ole inceleitä🤗🤗

Vierailija
6/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa rauhassa, ap. Mitäpä sinä et vihaisi.

Vierailija
7/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eip modea haittaa jo valmiiksi tappiolle jääneiden kiusaaminen...

kunhan ovat valkoisia?

Vierailija
8/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suostuisin!

Ap

Avaa vähän miksi?

Mun pillu litisi jo tuota tekstiä lukiessa!

Ap

Vierailija
9/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa he ovat sulle tehneet?

Vierailija
10/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lyö lyötyä" vaikuttaa olevan joillakin palstiksilla verissä!

Vierailija
11/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsesi edes tiettäväksi ja todelliseksi; tule kertomaan minulle kasvotusten vihaamisestasi. Tänään kolmelta Rytkytie 78:n kohdalla, okei? Odotan tapaamistamme

Vierailija
12/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LATVALAHO ILMIANNETTU.

Vierailija
13/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuolisin, kun olisin missään tekemisissä incelin kanssa!

Ap

Vierailija
14/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kalliit kukatkin biojätteeseen. 

Vierailija
15/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suostuisin!

Ap

Avaa vähän miksi?

Mun pillu litisi jo tuota tekstiä lukiessa!

Ap

Kiva

Vierailija
16/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen vihreätukkainen r_lesbo?

Vierailija
17/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa he ovat sulle tehneet?

Vastaa.

Vierailija
18/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kipulääkkeitä ja pieren isoon ja tiukkaan ääneen, se pelasti minun ja mieheni seksielämän. Olemme nykyään vain panokoneita.

Kyllä minusta tuollaisia ehdottaa voi. Toinen toki voi vastata myös hyi ei, ja sekin pitää hyväksyä. 

Itse olen kyllä ollut avoin kokeilemaan sellaisiakin juttuja, jotka itselle on ollut vähän ällöjä jopa. Esim. pissajuttuja.

Vierailija
19/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kalliit kukatkin biojätteeseen. 

En välitä, incelli! 🤭

Ap.

Vierailija
20/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuolisin, kun olisin missään tekemisissä incelin kanssa!

Ap

Tämä ei ollut sitten oikea aloittaja. Minulla meinaa pillu litisee inceleille!

Ap, se oikea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän