Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää inceleistä!

Vierailija
31.03.2026 |

Vihaan niitä!!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kipulääkkeitä ja pieren isoon ja tiukkaan ääneen, se pelasti minun ja mieheni seksielämän. Olemme nykyään vain panokoneita.

Kyllä minusta tuollaisia ehdottaa voi. Toinen toki voi vastata myös hyi ei, ja sekin pitää hyväksyä. 

Itse olen kyllä ollut avoin kokeilemaan sellaisiakin juttuja, jotka itselle on ollut vähän ällöjä jopa. Esim. pissajuttuja.

Ihanaa! Voitko tulla pieremään mun suuhun!

Ap

Vierailija
22/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa housut pois ja pieraista toisen suuhun. Asetan pyllyreiän toisen huulille ja painaudun huulia vasten sitten suhautan lämpimän löysän pierun toisen suuhun. Toinen saa kaasua suuhunsa.

Saako nainen pieraista treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna niille p.illua, niin eivät enää ole inceleitä🤗🤗

Sehän tässä on tarkoitus! Pillu on jo valmiiksi ihan märkänä!

Ap

Vierailija
24/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ottaa housut pois ja pieraista toisen suuhun. Asetan pyllyreiän toisen huulille ja painaudun huulia vasten sitten suhautan lämpimän löysän pierun toisen suuhun. Toinen saa kaasua suuhunsa.

Saako nainen pieraista treffeillä?

Saa! Ihanaa!!!

Ap

Vierailija
25/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARKISTUTA LÄÄKITYKSESI JANKUTTAJAÄÄLIÖ.

Vierailija
26/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön kipulääkkeitä ja pieren isoon ja tiukkaan ääneen, se pelasti minun ja mieheni seksielämän. Olemme nykyään vain panokoneita.

Kyllä minusta tuollaisia ehdottaa voi. Toinen toki voi vastata myös hyi ei, ja sekin pitää hyväksyä. 

Itse olen kyllä ollut avoin kokeilemaan sellaisiakin juttuja, jotka itselle on ollut vähän ällöjä jopa. Esim. pissajuttuja.

Ap

SULLA EI OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA, SUOSITTELEN PAKKOHOITOA.

Vierailija
27/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuolisin, kun olisin missään tekemisissä incelin kanssa!

Ap

Tämä ei ollut sitten oikea aloittaja. Minulla meinaa pillu litisee inceleille!

Ap, se oikea!

Älkää uskoko vale-ap:n juttuja, vihaan inceleitä sydämmeni pohjasta!

Ainoa oikea Ap

Vierailija
28/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

SULLA EI OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA, SUOSITTELEN PAKKOHOITOA.

Pissaatko miehen suuhun tai päälle kyykyssä?

Vierailija
29/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun analyysin mukaan miehiä vihaavat ovat yleensä niitä joita yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt tai jos on lähestynyt, niin itsetunto ei ole riittänyt perus kommunikointiin. Nuoret naiset on niin epävarmoja itsestään ja niin huumorintajuttomia ja normaali elämästä ja kanssakäymisestä vieraantuneita että eivät osaa muuten turhautumistaan ja pahaa oloaan purkaa kuin vihaamalla jotakin. Somen syöttämänä on tällä kertaa tartuttu sanaan ja merkitykseen insel. 

Vierailija
30/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman ihanin seksikumppani mutta seksin aikana varsinkin takaapäin pannessa menee ilmaa sisään aivan hurjasti ja pierut tulee kunnon äänen kanssa ulos.

💨

Vierailija
31/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Hei kuule. Nuolen mielelläni vaimoni peppua siten, että hän on polvillaan sängyllä peppu pystyssä ja takaapäin alan nuolla peppureikää ja ympäristöä. Vähitellen keskityn kilelellä enemmän ja enemmän itse peppureikään. Painan kielellä kovemmin koko ajan ja pyydän häntä "kakkaamaan". Silloin hän puristaa ikäänkuin kakkaisi ja silloin sulkijalihas antaa periksi ja silloin voit työntää kielesi peppuun niin pitkälle kuin sitä nyt riittää, kiihottaa meillä molempia, vaimo saa hurjat orgasmit, kun runkkaa samalla klitoristaan. On yllättävän raskasta puuhaa kielelle, mutta ihanaa.

Vierailija
32/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun analyysin mukaan miehiä vihaavat ovat yleensä niitä joita yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt tai jos on lähestynyt, niin itsetunto ei ole riittänyt perus kommunikointiin. Nuoret naiset on niin epävarmoja itsestään ja niin huumorintajuttomia ja normaali elämästä ja kanssakäymisestä vieraantuneita että eivät osaa muuten turhautumistaan ja pahaa oloaan purkaa kuin vihaamalla jotakin. Somen syöttämänä on tällä kertaa tartuttu sanaan ja merkitykseen insel. 

Olen aivan pillu märkänä tästä vastauksesta!

Ap

Vierailija
33/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Hei kuule. Nuolen mielelläni vaimoni peppua siten, että hän on polvillaan sängyllä peppu pystyssä ja takaapäin alan nuolla peppureikää ja ympäristöä. Vähitellen keskityn kilelellä enemmän ja enemmän itse peppureikään. Painan kielellä kovemmin koko ajan ja pyydän häntä "kakkaamaan". Silloin hän puristaa ikäänkuin kakkaisi ja silloin sulkijalihas antaa periksi ja silloin voit työntää kielesi peppuun niin pitkälle kuin sitä nyt riittää, kiihottaa meillä molempia, vaimo saa hurjat orgasmit, kun runkkaa samalla klitoristaan. On yllättävän raskasta puuhaa kielelle, mutta ihanaa.

Kerro lisää! Pimppini suorastaan litisee!

Ap

Vierailija
34/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan pillu märkänä tästä vastauksesta!

Ap

Juuri noin. Olen myös kielimiehiä ja tuosta hyvä jatkaa vaikka facesitting asentoon eli vaimon pylly kasvoillesi koko painolla. Siinä sitten molempien reikien huoltoa

Vierailija
35/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.

Vierailija
36/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuolisin, kun olisin missään tekemisissä incelin kanssa!

Ap

Tämä ei ollut sitten oikea aloittaja. Minulla meinaa pillu litisee inceleille!

Ap, se oikea!

Mikä on inceli?

Vierailija
37/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan niitä Ap! Itse en välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Vierailija
38/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on jalkojensa välissä lopullinen ratkaisu incel-kysymykseen. Silti vain jatkatte valittamista ettekä tee mitään sen eteen että incel-ongelma saataisiin katoamaan hyvinkin helposti.

Vierailija
39/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.

Homona nautin kun työstämästäni ahterista vuotaa pieruja.

Vierailija
40/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on jalkojensa välissä lopullinen ratkaisu incel-kysymykseen. Silti vain jatkatte valittamista ettekä tee mitään sen eteen että incel-ongelma saataisiin katoamaan hyvinkin helposti.

Hyvin sanottu 

Pyllyn nuolenta piristää suhdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi