Neuvostoliiton vauva.fi
Kirjoittakaa tänne mitä Neuvostoliiton vauvalla olisi keskusteltu
Kommentit (116)
Minun veljeni katosi. Viranomaiset sanoivat hänen kadonneen, mutta minä tiedän, että hänet lähetettiin Siperiaan.
Vierailija kirjoitti:
Priviet 👴🏻
Priviet ajoi Ladalla ladon seinään. NKVD tuli hakemaan.
Naapurini ei hymyillyt tarpeeksi, kun kuuntelimme kansallislaulua. Ilmiannan hänet maanpetturuudesta. Hänen omaisuutensa kuuluu siis nyt minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Priviet 👴🏻
Priviet ajoi Ladalla ladon seinään. NKVD tuli hakemaan.
Mitä nyt? Kysyy Svetlana👵🏻
On se Stalin niin aurinkoinen! Hänen nimensä on oikein Isä Aurinkoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ladamiesten tukiketju
Siis bensa loppui kesken ajon
Mutta oli sitä euron pensaa!!!
-winner-
Olen iskurityöläinen terästehtaalla ja vaimoni on opettaja, siksi perheeni lomailee joka vuosi Mustallamerellä. Sotshissa, Odessassa, Jaltalla ja nyt pääsemme ensimmäistä kertaa Bulgariaan Varnaan!
Miten saisin vierailuluvan Kaliningradin alueelle? Sisareni asuu Tschernjahovskissa, fasistien Insterburgissa. Tekisi kovasti mieli mennä käymään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minun veljeni katosi. Viranomaiset sanoivat hänen kadonneen, mutta minä tiedän, että hänet lähetettiin Siperiaan.
Oletko varma, ettei hän ole Lubjankassa?
Huomenna pittäis töihin mennä vuan empä taijja jaksaa
Moi. Mitäs täällä jonotellaan? Ootteko ollut kauan?
Ajattelin vähän näpäyttää anoppia ja vitsailin miliisille että hän suunnittelee loikkausta länteen. Nyt anoppi on kadonnut ja koko suvun mielestä se on minun syytäni. Mitä teen?
Täällä työläisten paratiisissa kaikki ovat tasa-arvoisia. Toiset on vielä tasa-arvoisempia kuin toiset.
He ovat maksavinaan palkkaa, me olemme tekevinämme työtä.
Vaihdoin lapseni sukkahousut ladan osiin.