Tuleeko teille, että sivustoa päivitetään?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee juuri nyt parhaimmillaan toi ilmoitus enkä pysty kirjoittamaan vastauksia ollenkaan. Nyyh.
Näyt kirjottavan kuitenkin.
Voisiko joku fiksu laittaa palautetta tästä Sanomalle? Tilanne jatkunut minulla ainakin eilisestä klo 8.00 alkaen.
En voi kommentoida, koska huoltokatko päivityksen vuoksi. Vastaan sitten kysymykseen, kun huoltokatko on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Toisessa koneessa mustaa toisessa toimii.
Eli se vaikuttaa siimen laitteeseen jolla on ollut paikalla kun "huoltokatko" alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku fiksu laittaa palautetta tästä Sanomalle? Tilanne jatkunut minulla ainakin eilisestä klo 8.00 alkaen.
Höpö höpö! Eihän sulla mitään huoltokatkoa ole kun roikut nytkin parhaillaan täällä kommentoimassa!
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut poistaa sivuhistorian ja evästeet. Sitten yritä uudelleen ja päivitä sivu F5.
Poistakaa ne evästeet+sivuhistoria kuten jo muutama teille ylempänä neuvoi.
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa ne evästeet+sivuhistoria kuten jo muutama teille ylempänä neuvoi.
Miten? Kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Eihän sulla mitään huoltokatkoa ole kun roikut nytkin parhaillaan täällä kommentoimassa!
Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
En osaa lukea enkä kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse entisestä vauva kohdasta, laitan nyt aihe vapaa, niin pääsen. Eilen aamulla oli lyhyt huoltokatko ja jos sattui tulemaan silloin sivustolle, jäi tuo päälle.
Joo oli kyllä hämärää, että tuo jäi päälle. Mulla oli sivu suosikkina, niin en päässyt siitä, mutta muualta kyllä. Lopulta eilen illalla poistin suosikeista ja laitoin uudelleen, niin sitten taas toimi. Kyllä on outoja juttuja välillä. Tuostakin voisi joku luulla että palsta olisi ollut suljettuna koko päivän.
Hyvä, kun tajusit laittaa sen pois suosikeista ja laittaa sivuston osoitteen uusiksi. Ensi kerralla hoksaat sen heti. Tuskin tää nimittäin tästä ainakaan paranee
Poistin selaushistorian 4 viikolta, mutta tilanne ei korjaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Poistin selaushistorian 4 viikolta, mutta tilanne ei korjaantunut.
Päivititkö sivun? Mulle tuli huoltoilmoitus, mutta klikkasin kaarinuolta oikeassa yläkulmassa ja sivu alkoi toimia. Poistin kaikki sivuhistoriat ja evästeet.
Toisessa koneessa mustaa toisessa toimii.