Tuleeko teille, että sivustoa päivitetään?
Kommentit (34)
Nuo päivitykset taitaa kello seitsemältä olla aina valmiita
Minulla näkynyt tuo nyt eilisaamusta lähtien. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkynyt tuo nyt eilisaamusta lähtien. En ymmärrä.
Mulla on sama homma, luulin että minut bannattiin. Pitää mennä sivustolle uudestaan aina selaimen osoiterivin kautta.
Ei pääse entisestä vauva kohdasta, laitan nyt aihe vapaa, niin pääsen. Eilen aamulla oli lyhyt huoltokatko ja jos sattui tulemaan silloin sivustolle, jäi tuo päälle.
En voi kommentoida enää ollenkaan tällä palstalla, koska en näe postauksia sivuston päivityksen vuoksi.
Eli muilla samaa. Helpottavaa kuulla. Itse olin sivustolla eilen klo 8, ja silloin yhtäkkiä kesken katselun tuli tuo "sivustoa päivitetään".
Tosi ärsyttävää. Toivottavasti saavat homman skulaamaan pian.
Eilisen huoltokatko vaikuttaa niihin, jotka silloin yrittivät tulla tälle sivustolle. Aikaisemnalla tavalla ei pääse.
Se ilmoitus tulee vain tietyillä sivuilla, tietyissä ketjuissa. Suurin osa toimii normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse entisestä vauva kohdasta, laitan nyt aihe vapaa, niin pääsen. Eilen aamulla oli lyhyt huoltokatko ja jos sattui tulemaan silloin sivustolle, jäi tuo päälle.
Joo oli kyllä hämärää, että tuo jäi päälle. Mulla oli sivu suosikkina, niin en päässyt siitä, mutta muualta kyllä. Lopulta eilen illalla poistin suosikeista ja laitoin uudelleen, niin sitten taas toimi. Kyllä on outoja juttuja välillä. Tuostakin voisi joku luulla että palsta olisi ollut suljettuna koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
En voi kommentoida enää ollenkaan tällä palstalla, koska en näe postauksia sivuston päivityksen vuoksi.
No miten näit tämän postauksen, jos sivua päivitetään koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla juuri toisinpäin. Eilisestä vauva-kohdasta pääsen myös tänään, mutta aihe vapaa-kohdassa huoltokatko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oli kyllä hämärää, että tuo jäi päälle. Mulla oli sivu suosikkina, niin en päässyt siitä, mutta muualta kyllä. Lopulta eilen illalla poistin suosikeista ja laitoin uudelleen, niin sitten taas toimi. Kyllä on outoja juttuja välillä. Tuostakin voisi joku luulla että palsta olisi ollut suljettuna koko päivän.
Koko päivän? Edellisen kerran mulla kesti tuo häiriö pari viikkoa, niin sitten huomasin yllättäen että taas toimii normaalisti.
Huoltokatkoa pukkaa...
Jos ei toimi poistakaa sivuhistoria ja uutta yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen huoltokatko vaikuttaa niihin, jotka silloin yrittivät tulla tälle sivustolle. Aikaisemnalla tavalla ei pääse.
Tuohan on aivan omituista! Entä jos tilannetta ei edes huomata ja ihmiset luulevat, että palsta suljettu esim. viikoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän? Edellisen kerran mulla kesti tuo häiriö pari viikkoa, niin sitten huomasin yllättäen että taas toimii normaalisti.
Huoltokatkoa pukkaa...
Sun ois pitänyt poistaa sivuhistoria ja evästeet.
Käytän yleensä tablettia ja välillä ollut huoltokatkoa, mutta sitten olen älynnyt kokeilla puhelimella ja sehän toimiikin normaalisti. Siis onko se tosiaan kiinni jostain sivuhistoriasta ja evästeistä, että ne pitäisi poistaa, muuten jää huoltokatko päälle?
Minulla tulee juuri nyt parhaimmillaan toi ilmoitus enkä pysty kirjoittamaan vastauksia ollenkaan. Nyyh.
ei ainakaan viel