Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen incel ja myönnän sen.

Vierailija
30.03.2026 |

Voitte kysyä minulta mitä haluatte niin vastaan.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tason 5 nainen on kaikin puolin tavallinen. Incel taas on jo lähtökohtaisesti maksimissaan kolmonen. 

Suuhun paukuttelevan naisen taso on aina 10.

Vierailija
102/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?

Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista.

Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.

Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.

Mielipiteesi tästä?

Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.

Ei ole. Sinun tasoasi sellainen nainen, jonka voit saada. 

Eli jos pyöreä nainen luulee olevansa kaunis tai ruma nainen luulee olevansa kaunis niin ne naiset määrittävät tasoni vaikka ne naiset yliarvioivat tasonsa?

Millä tavalla tämä yliarviointi näkyy käytännössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä, että incelit ovat vähemmän älykkäitä verrattuna muuhun populaatioon? Eivät esimerkiksi osaa asettua toisten (naiset) asemaan laisinkaan?

Tutkimusten mukaan incelit ovat huomattavan älykkäitä keskivertoon verrattuna.

Jaahas. Sinulla vissiin lähde tuohon tutkimukseen. Älykkäänä ihmisenä tiedät, ettei tuollaista voi heittää ilman lähdettä.

Vierailija
104/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin."

Mikä ihme on kroppa ja naama 5/10? Alkaako asteikko nelosesta? Naama 5/10 ei kuulosta kovin miellyttävältä tai neutraalilta ja miksi normaalipainoinen kroppa pisteytetään niin alas, jos on kumminkin toivottu kehotyyppi? Onko 8/10 sitten pelkkä luuranko? 

Vierailija
105/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?

Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista.

Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.

Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.

Mielipiteesi tästä?

Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.

Ei ole. Sinun tasoasi sellainen nainen, jonka voit saada. 

Eli jos pyöreä nainen luulee olevansa kaunis tai ruma nainen luulee olevansa kaunis niin ne naiset määrittävät tasoni vaikka ne naiset yliarvioivat tasonsa?

Millä tavalla tämä yliarviointi näkyy käytännössä?

Nainen kokee olevansa liian hyvä paukuttelemaan suuhuni. 

Vierailija
106/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin."

Mikä ihme on kroppa ja naama 5/10? Alkaako asteikko nelosesta? Naama 5/10 ei kuulosta kovin miellyttävältä tai neutraalilta ja miksi normaalipainoinen kroppa pisteytetään niin alas, jos on kumminkin toivottu kehotyyppi? Onko 8/10 sitten pelkkä luuranko? 

Kuten olen sinulle jo toistuvasti sanonut, nainen jolla on hyvä ruokavalio ja sen mukaiset paukut ja lisäksi suostuu päästämään nämä jumalaiset kaasut miehen suuhun on aina täysi kymppi.

Vierailija
107/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista noin 40% on korkeakoulutettuja. Jos ap ei ole korkeakoulutettu, niin hänen tasonsa on jo automaattisesti maksimissaan 6 vaikka olisi maailman komein adonis. 

Jos ap ajattelee, että hän on ulkonäöltään noin keskivertoa, niin se laittaisi hänet tasolle 3. Sen lisäksi pitää vielä sitten ottaa huomioon ainakin älykkyys, huumorintaju ja luonne. 

Arvelen, että ap on maksimissaan tasoa 2, todennäköisemmin 1 tai 0.

Vierailija
108/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hyvännäköisistäkin lähtee ihan kenen tahansa kanssa, että ei sekään mitään tasoja mittaa.

Vierailija
109/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista noin 40% on korkeakoulutettuja. Jos ap ei ole korkeakoulutettu, niin hänen tasonsa on jo automaattisesti maksimissaan 6 vaikka olisi maailman komein adonis. 

Jos ap ajattelee, että hän on ulkonäöltään noin keskivertoa, niin se laittaisi hänet tasolle 3. Sen lisäksi pitää vielä sitten ottaa huomioon ainakin älykkyys, huumorintaju ja luonne. 

Olen toistuvasti ja toistuvasti sanonut, että se ulkonäkö ei ole naisessa kiinnostavinta. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää? Vain se, että pakarat ovat löysät ja muodostavat ilmalukon naamalleni merkkaa. Tämä on myös tärkeämpi seikka kuin äly ja huumorin taju. Ne ovat tärkeitä, mutta tärkeintä on se, että nainen osaa paukutella suuhuni ihania kaasujaan.

Vierailija
110/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toistuvasti ja toistuvasti sanonut, että se ulkonäkö ei ole naisessa kiinnostavinta. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää? Vain se, että pakarat ovat löysät ja muodostavat ilmalukon naamalleni merkkaa. Tämä on myös tärkeämpi seikka kuin äly ja huumorin taju. Ne ovat tärkeitä, mutta tärkeintä on se, että nainen osaa paukutella suuhuni ihania kaasujaan.

Sinun tasostasihan tuossa puhuttiin, ei naisten. 

Vierailija
111/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asteikko alkaa nollasta. Vitosen nainen on ulkonäöltään tavallisen näköinen, ei kiinnitä ihmisten ilmoilla liikkuessaan positiivista eikä negatiivista huomiota kasvojen tai kropan suhteen. Ei nätti eikä kaunis muttei rumakaan. Normaalipainoinen tavis kroppa. Käy töissä eikä tarvitse asumistukia tms, mutta työt ei ole mitään rakettitiedettä. 

Incelit vaan haluaisi nätin ja hoikan naisen, vaikka itse ovat jotain kakkosia. 

Vierailija
112/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan incelit nukkuvat?

Vierailija
113/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko tämän videon ja arvostelet?

Tässä tämä mies ei ole lapsellinen valittaja, hän osaa myös asettua muiden asemaan, voisivat incelit ottaa mallia. Hän puhuu myös deittailusta.

Vierailija
114/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö mitä yhteensopivuus ja toisen seurassa viihtyminen tarkoittaa?

Ymmärrän nykyään. Tarpeeksi isot ja löysät pakarat naisella ikään kuin valahtavat mun poskille ja silloin peräreikä ja mun suu muodostaa ilmalukon. Mitään herkkua ei mene ohi.

Minkä ikäinen olet? Ymmärrätkö olevasi henkisesti jälkeenjäänyt?

Vierailija
115/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asteikko alkaa nollasta. Vitosen nainen on ulkonäöltään tavallisen näköinen, ei kiinnitä ihmisten ilmoilla liikkuessaan positiivista eikä negatiivista huomiota kasvojen tai kropan suhteen. Ei nätti eikä kaunis muttei rumakaan. Normaalipainoinen tavis kroppa. Käy töissä eikä tarvitse asumistukia tms, mutta työt ei ole mitään rakettitiedettä. 

Huoh, olen tosiaan jo monta kertaa sanonut etten halua hoikkaa naista, vaan naisen jonka löysät pakaranposket valuvat ihanasti kasvoilleni ennen kuin hän alkaa rupsautella naamalleni. Oletko sinä tällainen nainen ja haluaisitko rupsautella minulle?

Vierailija
116/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista aina, että syy ei ole sinussa. Feminismin romahduttama yhteiskunta, naisten röyhkeän luonnottomat vaatimukset miehille sekä ulkonäkögeenien puute ovat sinut tilanteeseesi johtaneet. Meitä on muitakin ja vielä jonain päivänä saavutamme voiton. Siihen asti voimia!

Minkä helvetin voiton? Ai alistatte naiset? Sitäkö haluatte?

Ainakin kukistavat chadit.... ymmärtääkseni

Onko  jokin  suunnitelma  miten  tämä  tapahtuu  ?

Vierailija
117/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, olen tosiaan jo monta kertaa sanonut etten halua hoikkaa naista, vaan naisen jonka löysät pakaranposket valuvat ihanasti kasvoilleni ennen kuin hän alkaa rupsautella naamalleni. Oletko sinä tällainen nainen ja haluaisitko rupsautella minulle?

Sinun tasosi on se 1-2. Sinun pitää etsiä naista siltä tasolta, ja vielä lisäksi sellaista joka pieree. Älä yritä niitä 3-tason, tai ylemmän piereviä naisia, heitä et saa. 

Vierailija
118/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä, että incelit ovat vähemmän älykkäitä verrattuna muuhun populaatioon? Eivät esimerkiksi osaa asettua toisten (naiset) asemaan laisinkaan?

Tutkimusten mukaan incelit ovat huomattavan älykkäitä keskivertoon verrattuna.

Jaahas. Sinulla vissiin lähde tuohon tutkimukseen. Älykkäänä ihmisenä tiedät, ettei tuollaista voi heittää ilman lähdettä.

Kuka tuota nyt muka tutkisi? :D

Vierailija
119/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja normaali paino ei vielä tee kropasta täydellistä, voi olla esim lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan, litteä pylly, kummallisen näköiset rinnat, löysä keho ilman lihasta jne. Esim kasin ja ysin naiset on Victoria's Secret- malleja liki täydellisine kroppineen. 

Vierailija
120/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja normaali paino ei vielä tee kropasta täydellistä, voi olla esim lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan, litteä pylly, kummallisen näköiset rinnat, löysä keho ilman lihasta jne. Esim kasin ja ysin naiset on Victoria's Secret- malleja liki täydellisine kroppineen. 

Minkälainen sitten on kympin nainen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme