Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen incel ja myönnän sen.

Vierailija
30.03.2026 |

Voitte kysyä minulta mitä haluatte niin vastaan.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit yliarvioi oman tasonsa. Taso on se, millaisia naisia saisi. 

Vierailija
62/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet olevasi oikeutettu jonkun tietynlaisen tai ylipäänsä kenenkään naisen seksuaaliseen tai muuhun huomioon? 
Miksi et ymmärrä, että tykkäämisen täytyy mennä molempiin suuntiin eli sun pitää olla mukavaa ja viehättävää seuraa naisen mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet olevasi oikeutettu jonkun tietynlaisen tai ylipäänsä kenenkään naisen seksuaaliseen tai muuhun huomioon? 
Miksi et ymmärrä, että tykkäämisen täytyy mennä molempiin suuntiin eli sun pitää olla mukavaa ja viehättävää seuraa naisen mielestä?

Kyllä minulle suostumus on tärkeä ja se, etä molemmat tykkäävät hommasta. Sen takia suostunkin vain suuhun piertäväksi sellaisille naisille, jotka itse myös nauttivat suuhun pieremisestä. Oletko sinä sellainen nainen?

Vierailija
64/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?

Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista.

Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.

Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.

Mielipiteesi tästä?

Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.

Ei ole. Sinun tasoasi sellainen nainen, jonka voit saada. 

Eli jos pyöreä nainen luulee olevansa kaunis tai ruma nainen luulee olevansa kaunis niin ne naiset määrittävät tasoni vaikka ne naiset yliarvioivat tasonsa?

Ulkonäkö on vain alle puoli peliä. Henkinen puoli eli miellyttävyys ja yhteensopivuus merkkaa enemmän. Tajusitko miksi naiset eivät pidä sinua miellyttävänä ihmisenä?

Vierailija
65/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit yliarvioi oman tasonsa. Taso on se, millaisia naisia saisi. 

Kuinka monta inceliä tunnet, kun osaat tuollaisen yleistyksen heittää? 

Vierailija
66/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista aina, että syy ei ole sinussa. Feminismin romahduttama yhteiskunta, naisten röyhkeän luonnottomat vaatimukset miehille sekä ulkonäkögeenien puute ovat sinut tilanteeseesi johtaneet. Meitä on muitakin ja vielä jonain päivänä saavutamme voiton. Siihen asti voimia!

On helpompi syyttää muita omasta surkeasta elämästään ja olla ottamatta vastuuta ja askelta tehdä muutosta. Helpompaa valittaa ja vänistä sitä miten yhteiskunta on tehnyt heitä kohtaan väärin yms. 

Lapsellista käytöstä, aikuisen ihmisen pitäisi jo osata ymmärtää asiat ja tajuta että jos haluaa muutosta, se muutos pitää aloittaa itse ja itsestä.

Muistaisivat naisetkin tämän saman eivätkä aina syyttele narsisti-exiään joka asiasta ja näe näitä tyyppejä joka miehessä kun niitä omia traumoja pitää olla purkamassa ja peilaamassa aina kun joku mies avautuu asioistaan.

Vierailija
67/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.

Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.

Mielipiteesi tästä?

Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.

Ei ole. Sinun tasoasi sellainen nainen, jonka voit saada. 

Eli jos pyöreä nainen luulee olevansa kaunis tai ruma nainen luulee olevansa kaunis niin ne naiset määrittävät tasoni vaikka ne naiset yliarvioivat tasonsa?

Ulkonäkö on vain alle puoli peliä. Henkinen puoli eli miellyttävyys ja yhteensopivuus merkkaa enemmän. Tajusitko miksi naiset eivät pidä sinua miellyttävänä ihmisenä?

Tämä on totta! Se ei yksin riitä, että takapuoli on iso, vaan pieruissa täytyy olla juuri oikea rikin haju. Naiset joilla nämä yhdistyvät pitävät minua kyllä miellyttävnä ihmisenä.

Vierailija
68/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

Tajuatko mitä puutteita sinulla on sosiaalisissa taidoissa?

Vierailija
69/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista aina, että syy ei ole sinussa. Feminismin romahduttama yhteiskunta, naisten röyhkeän luonnottomat vaatimukset miehille sekä ulkonäkögeenien puute ovat sinut tilanteeseesi johtaneet. Meitä on muitakin ja vielä jonain päivänä saavutamme voiton. Siihen asti voimia!

On helpompi syyttää muita omasta surkeasta elämästään ja olla ottamatta vastuuta ja askelta tehdä muutosta. Helpompaa valittaa ja vänistä sitä miten yhteiskunta on tehnyt heitä kohtaan väärin yms. 

Lapsellista käytöstä, aikuisen ihmisen pitäisi jo osata ymmärtää asiat ja tajuta että jos haluaa muutosta, se muutos pitää aloittaa itse ja itsestä.

Muistaisivat naisetkin tämän saman eivätkä aina syyttele narsisti-exiään joka asiasta ja näe näitä tyyppejä joka miehessä kun niitä omia traumoja pitää olla purkamassa ja peilaamassa aina kun joku mies avautuu asioistaan.

Minusta tuntuu, että nuo syyttelevät naiset eivät ole oikein koskaan päässeet kunnolla pieremään miehen suuhun. Kun tämä kaikille tärkeä kokemus on jäänyt kokematta, siitä syntyy katkeruutta.

Vierailija
70/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

En tajunnut ennen, mutta kun suuhuni piertiin oikein kunnolla, aloin ymmärtämään myös tätä puolta itsessäni.

Vierailija
71/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet yrittänyt nostaa henkistä ja sosiaalista tasoasi? 

Vierailija
72/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet yrittänyt nostaa henkistä ja sosiaalista tasoasi? 

Yritän olla avoimempi ja kertoa naisille jo varhaisessa vaiheessa, ettei minulla ala seisomaan muuten kuin suuhun pieremällä. Tämä on toiminut yllättävän moniin naisiin.

Vierailija
73/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuntia roikut palstoilla päivittäin?

Vierailija
74/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat identifoitua inceliksi? Incel-ideologia on varsin negatiivinen ja vihamielinen, miksi et vaan voisi olla normaali mies, jolla on nyt syystä tai toisesta ollut vaikeuksia löytää kumppani.

Ei tuommoisia miehiä ole, vaan he ovat INSELEITÄ!!! Joille valtio voisi jakaa Syanidikapselin.

Vierailija
75/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

En tajunnut ennen, mutta kun suuhuni piertiin oikein kunnolla, aloin ymmärtämään myös tätä puolta itsessäni.

Siis mikä keskenkasvuinen kakara tänne on tullut puhumaan jostain.. suuhun pieremisestä? Lapsellista, niin niin lapsellista. 

Vierailija
76/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä keskustelu meni suuhun pieremisestä puhumiseksi?

Vierailija
77/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

Siis mikä keskenkasvuinen kakara tänne on tullut puhumaan jostain.. suuhun pieremisestä? Lapsellista, niin niin lapsellista. 

On erittäin lapsellista ja ala-arvoista morkata kahden aikuisen ihmisen välistä suostumuksellista seksiä ja mieltymyksiä sen suhteen. Miten sinulta on se pois, että minulla lentää lasti kun lihava nainen pieree suuhuni?

Vierailija
78/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku keskenkasvuinen (ihan sama onko fyysiesti vai psyykkisesti vaiko molempia) yrittää olla hauska. 

Vierailija
79/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai minä nyt omassa ketjussani saan päättää mistä puhutaan?

Vierailija
80/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

On erittäin lapsellista ja ala-arvoista morkata kahden aikuisen ihmisen välistä suostumuksellista seksiä ja mieltymyksiä sen suhteen. Miten sinulta on se pois, että minulla lentää lasti kun lihava nainen pieree suuhuni?

Sun jutut eivät liity millään tapaa tähän ketjun aiheeseen, mene muualle ja aloita oma ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi