Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen incel ja myönnän sen.

Vierailija
30.03.2026 |

Voitte kysyä minulta mitä haluatte niin vastaan.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?

Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista.

Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.

Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.

Mielipiteesi tästä?

Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.

Niin, koska meille pyöreillekin naisille on valinnanvaraa ja kysyntää. Monet miehet ei ole noin ulkonäkökeskeisiä, että vain normaalipainoinen kelpaisi. Ei me silloin arvioida tasoamme väärin, jos markkinat sen tason vahvistaa, eli löytää miehiä kyllä vaikka onkin vähän ylipainoa.

Vierailija
42/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aina, että syy ei ole sinussa. Feminismin romahduttama yhteiskunta, naisten röyhkeän luonnottomat vaatimukset miehille sekä ulkonäkögeenien puute ovat sinut tilanteeseesi johtaneet. Meitä on muitakin ja vielä jonain päivänä saavutamme voiton. Siihen asti voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.

Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.

Mielipiteesi tästä?

Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.

Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.

Ei ole. Sinun tasoasi sellainen nainen, jonka voit saada. 

Eli jos pyöreä nainen luulee olevansa kaunis tai ruma nainen luulee olevansa kaunis niin ne naiset määrittävät tasoni vaikka ne naiset yliarvioivat tasonsa?

Vierailija
44/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

Niin, koska meille pyöreillekin naisille on valinnanvaraa ja kysyntää. Monet miehet ei ole noin ulkonäkökeskeisiä, että vain normaalipainoinen kelpaisi. Ei me silloin arvioida tasoamme väärin, jos markkinat sen tason vahvistaa, eli löytää miehiä kyllä vaikka onkin vähän ylipainoa.

Sinun tasosi on nollan alapuolella verrattuna maksalaatikkomieheen!

Ihka oikea aloittaja.

Vierailija
45/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

Eli jos pyöreä nainen luulee olevansa kaunis tai ruma nainen luulee olevansa kaunis niin ne naiset määrittävät tasoni vaikka ne naiset yliarvioivat tasonsa?

Ei, vaan sinun tasosi määrittää se, minkälaisen naisen voit saada. Näiden naisten tason määrittää se, minkälaisen miehen he voivat saada.

Jos et jotain naista saa, niin sitten et hänen tasolleen yllä. 

Vierailija
46/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä, että incelit ovat vähemmän älykkäitä verrattuna muuhun populaatioon? Eivät esimerkiksi osaa asettua toisten (naiset) asemaan laisinkaan?

Tutkimusten mukaan incelit ovat huomattavan älykkäitä keskivertoon verrattuna.

Vierailija
47/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kaikkien, niin mies kuin nais incelien viettää vähä enemmän aikaa ulkona ihmisten parissa kuin 4 seinän sisällä tuijottamassa ruutua ja olemassa tyytymättömiä elämäänsä? Ei muakaan kotoota kukaan hakenut, itse pitää olla lähestyttävä. 

Katse ylös ruudusta ihmisiin. Bussissa, junissa, kaupoissa - katso niitä ihmisiä ja jos joku kivan oloinen tulee vastaan niin hymyile vienosti, vaikka? 

Vierailija
48/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yliarvioit tasosi? 

Vierailija
49/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreille naisille on kysyntää.

Pyöreille miehille ei ole ollut, ei ole eikä tule olemaan kysyntää.

Vierailija
50/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kaikkien, niin mies kuin nais incelien viettää vähä enemmän aikaa ulkona ihmisten parissa kuin 4 seinän sisällä tuijottamassa ruutua ja olemassa tyytymättömiä elämäänsä? Ei muakaan kotoota kukaan hakenut, itse pitää olla lähestyttävä. 

Katse ylös ruudusta ihmisiin. Bussissa, junissa, kaupoissa - katso niitä ihmisiä ja jos joku kivan oloinen tulee vastaan niin hymyile vienosti, vaikka? 

Tämä oli erittäin osuvasti sanottu. Minäkin tykkään erittäin paljon siitä, kun suuhuni paukutellaan. Ei edes haittaa vaikka vähän samalla tulisi kakkarippeitä. Pidätkö sinäkin siitä?

Vierailija
51/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä, että incelit ovat vähemmän älykkäitä verrattuna muuhun populaatioon? Eivät esimerkiksi osaa asettua toisten (naiset) asemaan laisinkaan?

Ei. Tutkimusten mukaan inceleitä on kaikissa älykkyysryhmissä. Heissä on jotain muuta sellaista, joka heistä tekee epämiellyttäviä vastakkaiselle sukupuolelle. Esimerkiksi asenteet ja luonne. 

Vierailija
52/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee hätäpieru housuun jos pitää jollekin naiselle hymyillä . Ei kai kukaan kestä sellaista painetta . Jos pääsee sänkyyn asti on edessä pettymys kaikille. Ei pysty suoriutumaaan tietenkään kun munat ei toimittele.

Vierailija
53/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi tästä?

Ei, vaan sinun tasosi määrittää se, minkälaisen naisen voit saada. Näiden naisten tason määrittää se, minkälaisen miehen he voivat saada.

Jos et jotain naista saa, niin sitten et hänen tasolleen yllä. 

Meidän kaikkien tason määrittää ennen kaikkea se kuinka moni on valmis piereskelemään sinun suuhusi. Ja millaiset ihmiset! Jos vain rumat, niin tasosi ei ole kovin korkea, mutta jos myös komeat top 1 % ihmiset ovat valmiina pieremään suuhusi, tasosi on silloin kova.

Vierailija
54/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista aina, että syy ei ole sinussa. Feminismin romahduttama yhteiskunta, naisten röyhkeän luonnottomat vaatimukset miehille sekä ulkonäkögeenien puute ovat sinut tilanteeseesi johtaneet. Meitä on muitakin ja vielä jonain päivänä saavutamme voiton. Siihen asti voimia!

On helpompi syyttää muita omasta surkeasta elämästään ja olla ottamatta vastuuta ja askelta tehdä muutosta. Helpompaa valittaa ja vänistä sitä miten yhteiskunta on tehnyt heitä kohtaan väärin yms. 

Lapsellista käytöstä, aikuisen ihmisen pitäisi jo osata ymmärtää asiat ja tajuta että jos haluaa muutosta, se muutos pitää aloittaa itse ja itsestä.

Vierailija
55/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta oli helppo arvata kysymysten laadun ja määrän.

Vierailija
56/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tutkimusten mukaan inceleitä on kaikissa älykkyysryhmissä. Heissä on jotain muuta sellaista, joka heistä tekee epämiellyttäviä vastakkaiselle sukupuolelle. Esimerkiksi asenteet ja luonne. 

Oikeasti tutkimusten mukaan mikään ei nosta incelien pikku pilejä yhtä tehokkaasti kuin lihava nainen pieremässä heidän suuhunsa. Jotkut tykkäävät myös silmiin pieremisestä, mutta itse pidän sitä outona. Jotenkin tämä on kuitenkin monille epämiellyttävä ajatus, vaikka se on täysin normaalia.

Vierailija
57/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On helpompi syyttää muita omasta surkeasta elämästään ja olla ottamatta vastuuta ja askelta tehdä muutosta. Helpompaa valittaa ja vänistä sitä miten yhteiskunta on tehnyt heitä kohtaan väärin yms. 

Lapsellista käytöstä, aikuisen ihmisen pitäisi jo osata ymmärtää asiat ja tajuta että jos haluaa muutosta, se muutos pitää aloittaa itse ja itsestä.

Tämä juuri. Itse lopetin nämä syytelyt kun otin vastuun elämstäni ja pyysin lihavaa naista pieremään suuhuni. Se oli ensimmäinen kerta kun nainen sai minut laukeamaan. Se auttoi minua pääsemään epävarmuuksistani ja nyt olen onnellinen.

Vierailija
58/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysyttele sellaisissa naisissa, jotka sinut hyväksyvät, eli omalla tasollasi olevissa? Miksi olet hypergaminen ja yrität naisia, joihin sinulla ei ole mahdollisuutta? 

Vierailija
59/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pysyttele sellaisissa naisissa, jotka sinut hyväksyvät, eli omalla tasollasi olevissa? Miksi olet hypergaminen ja yrität naisia, joihin sinulla ei ole mahdollisuutta? 

Niin pysyttelenkin. Nyt kun olen päässyt lihavien, suuhun pierevien naisten makuun, en enää muuta kaipaakaan. Oletko sinä lihava nainen joka haluaisi pierrä suuhuni?

Vierailija
60/127 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on nolla, kuten ap:lla, niin silloin kannattaa yrittää nollatason naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme