Olen incel ja myönnän sen.
Voitte kysyä minulta mitä haluatte niin vastaan.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu meni suuhun pieremisestä puhumiseksi?
Jotkut lapset ja henkisesti lapset rupee pelleiksi, kun keskustelu käy liian ahdistavaksi. Joku siis triggeröi henkistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit yliarvioi oman tasonsa. Taso on se, millaisia naisia saisi.
Kuinka monta inceliä tunnet, kun osaat tuollaisen yleistyksen heittää?
Eihän heitä tuntea tarvi. Jos joku valittaa, että ei saa jotain naista niin sitten se valittaja itse ei ole sen naisen tasolla. Näin ovat tasoteoreetikot selittäneet.
Tason määrittää se, minkälaisen kumppanin voi saada. Jos ei saa ketään, niin sitten taso on nolla.
Kyllä se tunteminen on mielestäni todella tärkeää. Tuntemattomalle on niin vaikea ehdottaa, että pierisi suuhuni. Toki se on varmasti monen kaltaiseni märkä uni, että joku kerta vaan rehevä daami kaappaisi kainaloon ja sanoisi "nyt mä pieren sun henkitorven puhki".
Ymmärrätkö mitä yhteensopivuus ja toisen seurassa viihtyminen tarkoittaa?
Ymmärrätkö olevasi emotionaalisesti estynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mitä yhteensopivuus ja toisen seurassa viihtyminen tarkoittaa?
Ymmärrän nykyään. Tarpeeksi isot ja löysät pakarat naisella ikään kuin valahtavat mun poskille ja silloin peräreikä ja mun suu muodostaa ilmalukon. Mitään herkkua ei mene ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö olevasi emotionaalisesti estynyt?
Voi olla että olen, mutta tuo piirre pysyy kurissa kun olen löytänyt oman juttuni. Siis tosiaan nämä lihavat suuhun pierevät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän heitä tuntea tarvi. Jos joku valittaa, että ei saa jotain naista niin sitten se valittaja itse ei ole sen naisen tasolla. Näin ovat tasoteoreetikot selittäneet.
Tason määrittää se, minkälaisen kumppanin voi saada. Jos ei saa ketään, niin sitten taso on nolla.
Nimenomaan. Incelit syyttää naisia hypergamiasta, mutta itse yrittävät liian tasokkaita naisia eivätkä kelpuuta omantasoisiaan. Eikä se taso kulje yks yhteen, esim ylipainoisella naisella voi hyvin olla vientiä treenattujen miesten parissa, mutta äidin kellarissa asuva normaalipainoinen, yksinkertainen neckbeard ei saa ketään koska hänen tasonsa on miinusmerkkinen eli häntä aktiivisesti vältellään jottei jouduta sidottuna sinne kellariin.
"Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?
Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista."
Jos tämä on ap:n vastaus, niin eihän ap mikään incel ole vaan passiivinen, ruikuttava, pinnallinen kranttu, jolla on matala libido ja liian isot luulot itsestään. Aitoa inceliä ei huoli minkäännäköiset naiset, ja hän olisi onnessaan ja kiitollinen, jos pääsisi p*nemaan ketä tahansa. Ap on täten valeincel.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on ap:n vastaus, niin eihän ap mikään incel ole vaan passiivinen, ruikuttava, pinnallinen kranttu, jolla on matala libido ja liian isot luulot itsestään. Aitoa inceliä ei huoli minkäännäköiset naiset, ja hän olisi onnessaan ja kiitollinen, jos pääsisi p*nemaan ketä tahansa. Ap on täten valeincel.
Ei, kyllä inceleille on tyypillistä se, että ne haluaisi sen kylän kauneimman ja suosituimman tytön, eivätkä tajua että ovat itse täysin kaikkien tasojen alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Incelit syyttää naisia hypergamiasta, mutta itse yrittävät liian tasokkaita naisia eivätkä kelpuuta omantasoisiaan. Eikä se taso kulje yks yhteen, esim ylipainoisella naisella voi hyvin olla vientiä treenattujen miesten parissa, mutta äidin kellarissa asuva normaalipainoinen, yksinkertainen neckbeard ei saa ketään koska hänen tasonsa on miinusmerkkinen eli häntä aktiivisesti vältellään jottei jouduta sidottuna sinne kellariin.
Tämä on niin hyvin kiteytetty! Ylipainoisella naisella voi olla todellakin vientiä mitä erilaisempien miesten keskuudessa. Jos nainen on vaan rehevä, hänellä on tarpeeksi löysät pakarat ja hän on valmis pieremään miehen suuhun, niin vientiä varmasti tällä naisella riittää.
Reppana
Omistat auton, mutta asut vielä vanhempiesi kotona, ilman aikomustakaan muuttaa omillesi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ymmärsit pointtini väärin. En viehäty naisista, jolla on mielestäni epäkiihottava takapuoli. En halua naamalleni mitään treenattua peppua, koska se ei varastoi pieruja tarpeeksi hyvin.
Inkkeliä ottaa päästä että jopa laardikkaalla suuhun pierevällä naisella on vientiä toisin kuin hänellä vaikka kroppa olisi tikissä ja tätä on vaikea käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä inceleille on tyypillistä se, että ne haluaisi sen kylän kauneimman ja suosituimman tytön, eivätkä tajua että ovat itse täysin kaikkien tasojen alapuolella.
Kypsyyttä on ymmärtää, ettei se suosituin tyttö välttämättä tuo onnea. Yleensä heillä on lisäksi sellainen ruokavalio, ettei pierut oikein haise ja maistu miltään. En minä sellaistakaan halua, vaikka kaunista on kiva esitellä muille. Se mitä kahden kesken tapahtuu on kuitenkin tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?
Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista.
Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.
Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.
Mielipiteesi tästä?
Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.
Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.
Luonteella ei mitään väliä, eli ei haittaa jos vaikka haukkuu ja vähättelee sinua koko ajan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et yritä naisia, jotka ovat alle oman tasosi?
Koska en viehäty rumista ja ylipainoisista naisista.
Se, että et viehäty tietynlaisista naisista, ei kerro omaa tasoasi. Se kertoo vain omista mieltymyksistäsi, eli se on eri asia kuin oma tasosi. Et siis voi sanoa, että he ovat omaa tasoasi alempana.
Ja mikäli kannatat tasoteoriaa, niin tiedät varsin hyvin, että se, mitä saat, on tasosi.
Mielipiteesi tästä?
Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.
Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin.
"Minun tasoa on nainen joka on edes normaalipainoinen, kroppa vähintään 5/10 ja naama vähintään 5/10.
Minun on vaikea saada tasoistani naista koska naiset yliarvioi tasonsa lähes poikkeuksetta, se pyöreä nainen yrittää tasokasta miestä ja se on väärin."
Kuka vaan saa haluta ketä vaan. Haluathan sinäkin heitä, joita et saa. Ei haluaminen ole väärin.
Tason 5 nainen on kaikin puolin tavallinen. Incel taas on jo lähtökohtaisesti maksimissaan kolmonen.
Vierailija kirjoitti:
Muista aina, että syy ei ole sinussa. Feminismin romahduttama yhteiskunta, naisten röyhkeän luonnottomat vaatimukset miehille sekä ulkonäkögeenien puute ovat sinut tilanteeseesi johtaneet. Meitä on muitakin ja vielä jonain päivänä saavutamme voiton. Siihen asti voimia!
Minkä helvetin voiton? Ai alistatte naiset? Sitäkö haluatte?