Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet harrasta enää mitään?

Vierailija
30.03.2026 |

Yhä harvemmin törmää enää mieheen, joka tosissaan tekisi jotain. Tähänkö tämä meni, kun tuli suoratoistopalvelut eikä televisiosta ikinä lopu katsominen. Maataan telkkarin edessä ja selataan somea. 

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää välillä raapia kiveksiä ja piereskelläkkin.

Aamen

Vierailija
62/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan naisten hakkaamista.

-muslimi

mina  tukata raiska naine takapenkila jaa velii tukaa purista munaa tuttoje pitsatayteksi

Ahmedin TAXI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaran soittoa olen harrastanut yli neljäkymmentä vuotta. Lukemista kauemmin. Piirtämistä ja maalaamista jotain siitä välistä. Tae-Kwon-Doa muutaman vuoden parikymppisenä. Seksiä - vähemmän, mitä muuta pitäisi vielä harrastaa?

Mitään ei miehet harrasta, tänäkin iltana sylissä on käynyt vain kitara. 

Vierailija
64/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viini ja matkustelu eivät myöskään ole harrastuksia.

Ihminen ei myöskään voi olla kiinnostunut "hauskanpidosta", koska se on kirjaimellisesti hauskuuden määritelmä.

Miten niin ei voi olla kiinnostunut hauskanpidosta? En minä sitä nyt harrastukseksi sanoisi, jos tykkää vaikkapa käydä reiveissä ja tanssii kymmeniä kilometrejä kuussa hiki päässä, mutta kyllä sellainen ihminen on hauskanpidosta kiinnostunut. Samat ihmiset tykkää usein myös matkustaa ja nautiskella asioista, pitää hauskaa yhdessä. 

Vierailija
65/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee se 100 tuntia viikossa, ei siinä paljon harrastella

Vierailija
66/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tekemistä APn harrastusajatusten kanssa, mutta koomisinta ovat 50v kilpacrossfittaajat ja lähes kaikki muutkin lajit. Omaksi iloksi voi harrastaa ja kilpaillakin, mutta nämä jotka elää harrastukselleen keski-ikäisenä kertoo itsekkyydestä ja siitä, että tavoitellaan jotain mikä meni jo. Ei niillä seniorituloksilla ole mitään merkitystä. 

Vierailija
67/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset ovat varakkaiden juttu

On harrastuksia jotka maksaa nolla euroa joten höpölöpö vaan.

Käteenveto ja kaikki puhtaana käteen.

Vierailija
68/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tekemistä APn harrastusajatusten kanssa, mutta koomisinta ovat 50v kilpacrossfittaajat ja lähes kaikki muutkin lajit. Omaksi iloksi voi harrastaa ja kilpaillakin, mutta nämä jotka elää harrastukselleen keski-ikäisenä kertoo itsekkyydestä ja siitä, että tavoitellaan jotain mikä meni jo. Ei niillä seniorituloksilla ole mitään merkitystä. 

Häh? Monillahan on keski-ikäisenä just aikaa "elää harrastukselleen", joten miksi eivät saisi mielestäsi tehdä niin?

Vierailija
69/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisten ongelma.

Vierailija
70/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan edgytystä, valvomista ja kiroilua, koska olen hetero vanhaimpipoika joka ei uskalla run-kata

Vierailija
71/108 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää välillä raapia kiveksiä ja piereskelläkkin.

Mennööhän siinä aikoo kun pussukat ja nakintynköö pittää pestä juuresharjall 

Vierailija
72/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä ainakin ihmettelen miten moni harrastaa salia jopa päivittäin. kierrän kaukaa tuollaiset kun ei ole kanssani mitään yhteistä kun itse herkuttelija ja pullukka.

Vierailija
73/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaahan ne juoruamista näissä kaljoittelukerhoissaan. Kasvattavat tissejä ja mahaansa ja arvostelevat ikäisiään naisia. 

Eikä tarvi edes kaljoitella.

Olen järkyttynyt miten paljon varsinkin vähän vanhemmat miehet juoruavat.

Vierailija
74/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaamista harrastan

Vierailija
75/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kavereita eikä rahaa. Joillakin on ja on harrastuksiakin. Mutta yhä useammalla ei.

Kavereita ei välttämättä ole, jos ne on ollu nuorempana vain ryyppykavereita. Korreloi harrastusten puuttumisen kanssa. Siis jos ei enää ryyppää. Kalsarikännejä monet vetävät.

Vierailija
76/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaahan ne juoruamista näissä kaljoittelukerhoissaan. Kasvattavat tissejä ja mahaansa ja arvostelevat ikäisiään naisia. 

Eikä tarvi edes kaljoitella.

Olen järkyttynyt miten paljon varsinkin vähän vanhemmat miehet juoruavat.

Senkikö pitäisi olla naisten yksinoikeus?

Vierailija
77/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ongelmana olla se, etteivät miehet harrasta asioita, joita naiset haluaisivat heidän harrastavan. Harrastusten kautta olisi pitänyt solmia hyödyllisiä, irluummin julkkissuhteita aiemmin, uutta parisuhteen  aikana ei harrastuskavereihin saisi pitää yhteyttä, ellei siitä olisi naiselle jotain hyötyä.

Vierailija
78/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole tullut kukaan nainen laittamaan miespolon elämää kuntoon, ja patistanut harrastamaan. Ne miehet jotka harrastaa tapaa ihmisiä, eikä heillä ole pariutumisongelmia.

Ja ei, kalastus yksin ei ole harrastus.

Vierailija
79/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kavereita eikä rahaa. Joillakin on ja on harrastuksiakin. Mutta yhä useammalla ei.

Hyvin onnistuu yksinkin.

Vierailija
80/108 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin salibandya 25 vuotta seurassa. Kävin kuntosalilla, veneilen ja kalastan nykyään paljon koska olen työtön niin on aikaa kalastaa. Pyöräilen paljon, varmaan 20 km päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi