Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "kestänyt" Vihatut naiset ohjelmaa

Vierailija
30.03.2026 |

Omasta mielestäni se on varsin kuvaava tilanne naisista ennen ja nyt sekä heidän arvostuksestaan ja heille käyttäytymisestä. Mies istui vieressäni 3 minuuttia ja lähti läiskimään koska ei pitänyt ohjelmasta. Tuli jälkeenpäin mieleen, että onkohan myös OMA MIES naistenvihaaja ja alkaako ilmentyä pian minua kohtaan ?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sinä olet miesvihaaja. Se on ainoa syy miksi kirjoitit vauvapalstalle tällaisen keskityn tarinan.

Vierailija
2/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen, en kestä edes sitä mainosta koko ohjelmasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet myös syyllistyy tuollaisista aiheista, vaikka ei ois mitään syytä.

Vierailija
4/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinä olet mies-sukupuolinen tai sitten olet molempia, kaikkea sattuu. Oletko menossa sukupuolenvaihto leikkaukseen pääsiäisen jälkeen ?

Vierailija
5/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä asioita ei halua ajatella, kun ne eivät suoraan koske itseä. On niin paljon mukavampaa ajatella, että ollaanhan me ihan tasa-arvoisia, eikä kuulla sitä toisen todellisuutta. 

Sama jos suomalaiset joutuis kattoon dokumenttisarjaa rasismista Suomessa. Moni haluais olla kattomatta. 

Vierailija
6/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi nainen vai ihminen?

Vierailija
7/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon Kersantti Karoliina.

Vierailija
8/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies tai sika vaiko nainen ja lehmä ?

Vierailija
9/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäviä asioita ei halua ajatella, kun ne eivät suoraan koske itseä. On niin paljon mukavampaa ajatella, että ollaanhan me ihan tasa-arvoisia, eikä kuulla sitä toisen todellisuutta. 

Sama jos suomalaiset joutuis kattoon dokumenttisarjaa rasismista Suomessa. Moni haluais olla kattomatta. 

Katsoisin aivan äärettömän tyytyväisenä siitä etten ole naapuri.  

Vierailija
10/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies?

Vierailija
11/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te naiset itse tajua sitä että kun ihan joka pikku asiasta ja ihan joka kritiikistä te syytätte naisvihaa ja rakenteellista naisvihaa ketään ei kohta kiinnosta se. Kaikki einole naisvihaa vaikka te niin vöitättekin

Vierailija
12/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinä olet mies-sukupuolinen tai sitten olet molempia, kaikkea sattuu. Oletko menossa sukupuolenvaihto leikkaukseen pääsiäisen jälkeen ?

Mulla oli sama, vastenmielinen se mainos, jota hierottiin naamaan kun erehtyi avaamaan television muutamaa minuuttia ennen uutisten alkua.

Ja tuossa vastauksessa tiivistyy juuri se mihinpäin nämä feministitransintoilijat ovat viemässä maailmaa, jos et ole samaa mieltä kuin me, sinut viedään lobotomia- ja sukuelinten silvontaleikkaukseen väkisin.

Vierailija
13/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Ap:n mies paljastua homo-heteroksi, ei ainakaan paha arvaus ?

Vierailija
14/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysipäinen ei jaksa tuollaista väkinäistä demarifemakkopaskaa katsella. Teennäisyys paistaa kuuhuun asti.

Vierailija
15/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä uhriutumista on aikas nihkeä katsoa.

Vierailija
16/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex olisi todennäköisesti ihan oikeesti huutanut, että vttu mitä paskaa. Meillä ei tällaista katota ja vaihtanut kanavaa.

Juu. Ei arvostanut naisia pätkääkään.

Vierailija
17/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta toki voi uhriutua...silti, eivät suomimiehetkään vaadi hyvitystä rasseloukkaukselle, kun svedut pitävät meitä "finnjäveleinä"

Vierailija
18/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysipäinen ei jaksa tuollaista väkinäistä demarifemakkopaskaa katsella. Teennäisyys paistaa kuuhuun asti.

Miesten vastine femakkointoon on se, että ellei tule pimppiä niin tulee pamppua.

Vierailija
19/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mainoskin aiheuttaa välittömän kanavan vaihdon

Vierailija
20/38 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex olisi todennäköisesti ihan oikeesti huutanut, että vttu mitä paskaa. Meillä ei tällaista katota ja vaihtanut kanavaa.

Juu. Ei arvostanut naisia pätkääkään.

Paitsi sentään jossain, eikö vain, kyllä sinä tiedät mitä tarkoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä