Nainen: Auisitko saarella, jossa olisi vain ja ainoastaan naisia? Miehiltä pääsy kielletty.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aika vähissä palomiehet sen jälkeen
Ai pääsisivätkö hekin muka naisten saarelle?
Jos olisin sinkku, niin kyllä. Mutta en jättäisi nykyistä miestäni ja muuttaisi saarelle.
Vierailija kirjoitti:
Naisvaltaisella alalla elämäntyöni tehneenä vastaukseni on EN! Kieroilua, valehtelua, selkään puukotusta, kateellisuutta, pahansuopaisuutta, juoruilemista jne. sai kestää ihan tarpeeksi.
Ei kun sun kaltaiset naiset olis siellä miesten saarella. Voit sitten anoa t urvap aikkaa meidän saarelta jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka korjaa katon ja hoitaa muun infran?
Homma hajoaisi väistämättä käsiin.
Osaa naisetkin korjata.
Sovinistisikana et ehkä tuota usko, joten sanotaan sitten että robotit korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvisi pelätä että ukko ajaa autolla tai auralla päälle. Lähellä ollut.
Eikä tarvitsisi pelätä, että kukaan r*iskaa vessakopissa tai missään muallakaan. Saisi kulkea öisin rennolla mielellä kuulokkeet korvilla.
Naisethan onkin niin luotettavia ja turvallisia kaikin tavoin /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos siellä siis olisi kaikki palvelutkin. Olisihan se ihan mukavaa asua itsekseen rauhakseen. Saisiko lemmikit tulla sinne?
Totta kai eläimet ovat tervetulleita.
Onko uroseläimet tervetulleita?
Vierailija kirjoitti:
Minä voin! Olen korjannut monta kattoa elämäni aikana. Muutkin rakennus hommat onnistuu, jos annatte välineet ja suunnitelman.
N48
Bear gryllsihän testasi että miten hyvin se elo sukupuolien mukaan sujuis.
No ei sujunut naisilla hääppöisesti
Vierailija kirjoitti:
No en loppuelämääni, mutta olisi tuo ihan hauska kokeilu muutamaksi kuukaudeksi.
Max muutamaksi tunniksi. Sitä kaakatusta, kälätystä, säksätystä, pskan puhumista, vouhottamista ja kuppikuntaistumista ei todellakaan kestäisi sen pidempään. Toisaalta ei tarvitse niitä muutamaa tuntiakaan kun on ollut useammassakin naisvaltaisessa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos siellä siis olisi kaikki palvelutkin. Olisihan se ihan mukavaa asua itsekseen rauhakseen. Saisiko lemmikit tulla sinne?
Tietenkin, ne osaavat käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvaltaisella alalla elämäntyöni tehneenä vastaukseni on EN! Kieroilua, valehtelua, selkään puukotusta, kateellisuutta, pahansuopaisuutta, juoruilemista jne. sai kestää ihan tarpeeksi.
Ei kun sun kaltaiset naiset olis siellä miesten saarella. Voit sitten anoa t urvap aikkaa meidän saarelta jos siltä tuntuu.
Miesten saari kuulostaa joltain eloonjäämis taistelu peliltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en loppuelämääni, mutta olisi tuo ihan hauska kokeilu muutamaksi kuukaudeksi.
Max muutamaksi tunniksi. Sitä kaakatusta, kälätystä, säksätystä, pskan puhumista, vouhottamista ja kuppikuntaistumista ei todellakaan kestäisi sen pidempään. Toisaalta ei tarvitse niitä muutamaa tuntiakaan kun on ollut useammassakin naisvaltaisessa työpaikassa.
Tää on jo niin klisee. Tämä ihan sama tapahtuu miesvaltaisessa paikassa. Siitä ei vain saa puhua koska se on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, ne osaavat käyttäytyä.
Tämä. Uros koirani ymmärtää sanan "ei" yhdestä kerrasta. Samaa en voi sanoa monestakaan miehestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle ikävä paljastus. Jos kaikissa työpakoissa ja muissa vastaavissa ihmisissä on aina vikaa, silloin yleensä syy löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa on Lesbos...
Kreikassa on Lesbos...
Höpsö, sehän on maaaahanmuuttajien saari kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin! Olen korjannut monta kattoa elämäni aikana. Muutkin rakennus hommat onnistuu, jos annatte välineet ja suunnitelman.
N48
Mä olen tehnyt muutaman vuoden muurarin töitä ja nyt LVI-asentaja, eli ilmoittaudun remppajoukkoihin.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jo niin klisee. Tämä ihan sama tapahtuu miesvaltaisessa paikassa. Siitä ei vain saa puhua koska se on tabu.
Jep. Mutta miesvaltaisissa paikoissa kuppikuntia kutsutaan kaveriporukoiksi, riitelyä ilman puhdistamiseksi, kälätystä ja juoruilua keskusteluksi jne.
Kokemusta on sekä mies- että naisvaltaisesta työpaikasta. Jälkimmäisessä oli huomattavasti terveempi työilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, jep. Kyllä noi ukot jaksaa juoruta ja valittaa kaikesta niin ettei kahvitauotkaan siihen riitä.
Terv. nainen miesvaltaisella alalla
Jos se kaikki asukkaat naisia tarkoittaa vain minua eli yksin olisin sillä saarella.
Tai saisin valikoida ne muut.