Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaisi ristiäiskutsuun, että samalla vietämme vauvan sisaren syntymäpäiviä?

Vierailija
07.05.2007 |

Laittaisinko samaan kuoriin erikutsut, jotka olisi kuitenkin samalla päivälle ja samalle ajalle?

Vieraita tulee parikymmentä, lähinnä (aikuisia) sukulaisia.

Vinkkejä kiitos!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla saadaan vain niitä hankalia esikoisia, jotka pitää kärrätä jaloista virikehoitoon.

Vierailija
22/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sukulaisilleni jotenkin tyyliin " sunnuntaina silloin ja silloin juhlimme esikoisemme kaksivuotissynttäreitä ja se on mitä parhain päivä myös suloisen vauvamme kastepäiväksi" . Kirjoitin ohjelmasta sen verran, että aloitamme kasteella klo 15 ja että sen päätteeksi laulamme kaksivuotiaalle yhdessä onnittelulaulun ja siirrymme kahvipöytään, jossa isompi sankari saa aloittaa kakun.

Esikoisemme oli vasta kaksivuotias, mutta uskon vakaasti että ainkin meidän lapsilla sama onnistuisi vanhempanakin. Saahan siinä kumpikin lapsi hurjasti huomiota, ja minusta tuntui, että kaikki olivat vielä enemmän juhlatuulella, iloisia ja lapset huomioivia kuin tavallisilla synttäreillä.

Onnea vaan teidän lapsillenne!

PS. Meillä oli " perhoskakku" , yhteinen, mutta kummallekin lapselle oma siipi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuolla lailla saadaan vain niitä hankalia esikoisia, jotka pitää kärrätä jaloista virikehoitoon.

Vierailija
24/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli pikkusisko, kun esikoinen oli kolmen ja takuulla en olisi ruvennut moiseen pelleilyyn. Ja kakkuja nyt sentään ainakin pitää saada molemmille oma. Herran jumala, mitä LAISKUUTTA.

Vierailija
25/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kutsuun että kutsumme teidän juhlimaan kanssamme

Kun esikko täyttää vuosia ja kuopus saa nimen.

Tottakai niitä voi samaan aikaan juhlia, sehän on vain kertaluonteinen juttu.

Vierailija
26/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän toki että lapset ovat erilaisia. Meidän lapset eivät ole saaneet mustasukkaisuusgeeniä, jostakin syystä se näyttää puuttuvan heiltä edelleen kun he ovat jo 2- ja 4-vuotiaita. Olisitpa nähnyt kuopuksen viime synttärit ja sen kuinka esikoinen auttoi häntä lahjojen avaamisessa! Itse katsoin suu auki ja odotin mustasukkaisuutta, mutta ei sitä tullut. MEillä on aika kivat lapset, sen myönnän. : )

Vierailija
27/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jottei kukaan voisi syyttää minua laiskuudesta omien lasteni juhlien järjestämisessä, niin perhoskakku oli tehty kahdesta tavallisesta kakkupohjasta, joista vain reunat oli silpaistu pois ja kakut tällä tavoin yhdistetty. Meillä oli meinaan aika isot juhlat ja paljon vieraita. Niin että olen ahkera emäntä, olen olen.

Vierailija
28/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan ole taas sitä tyyppiä joka ei näe mitään pahaa esikoisnupsuliininsa käytöksessä...

Teidän reppana nuorimmainen saa näköjään tottua siihen, että on syntymästään saakka kaikessa toisen varjossa. Lapsi parka! Ei saa olla tähtenä omissa ristiäisissään eikä synttäreilläänkään,,,

Vierailija
29/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teidän reppana nuorimmainen saa näköjään tottua siihen, että on syntymästään saakka kaikessa toisen varjossa. Lapsi parka! Ei saa olla tähtenä omissa ristiäisissään eikä synttäreilläänkään,,,

Vierailija
30/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette pidä ristiäisiä siellä teille, ja mene synttäreille omalle paikkakunnalle sukulaisten luo? Kyllä vauvan pitää saada omat ristiäiset, sillä juhlalla on muukin merkitys kun kakun syönti.