Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤ALKUVIIKKOON SYYS04¤¤¤

07.05.2007 |

Eikö meillä tosiaankaan vielä ollut pinoa.

Öttis

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui Ankkis, mikä tilanne! Mutta kaikenlaista sitä voi sattua, kun pää täynnä ajatuksia juoksee kauppaan ja kotiin. Varmaan kamala olo sinulla, mutta onneksi kaikki hyvin *halauksia* Tuo on tapaus, jota sitten Lillin kanssa muistelette tytön 18-vuotisjuhlissa.." Niin se mamma vain unohti kerran tyttönsä kauppakärryihin"

Nyt kiireellä iltatoimiin.

Mukavaa iltaa kaikille!

SM

Vierailija
42/45 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Lillille ei ollut käynyt kuinkaan! Ja onneksi se täti-enkeli osui paikalle!

Pyörsky kylpee - tai on pesussa, kuten hän itse sanoi... Pitäisi mennä pesemään hänen hiuksensa, kun vaan jollain merkillisellä konstilla jaksaisin.

Minulla on TOSI paljon tekemättömiä hommia, jotka ei tosiaankaan saisi olla tekemättä, mutta en vaan jaksa. Jonkin sortin totaaliuuvahdus on iskenyt tähän rouvaan. Tekisi mieli itkeä, itkeä ja itkeä, mutta ei huvita olla seuraavaa päivää silmät turvoksissa, joten jääkööt. Niin kauan on kai mielenterveys kuitenkin plussalla, kun turhamaisuus menee masennuksen ohi :)

Merde, huhuu? Sano jotain, jookos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin juuri stressaantuneena ja väsyneenä.

Keilin, mun ärsytys on jo niin pahaa, etten halua nähdä edes koko miestä. En kestä ajatusta tyhmistä kysymyksistä, että mikä mua vaivaa. Olenhan sen jo sanonut, muttei näytä aiheuttavan yhtään mitään toimenpiteitä. Kävin raivokävelyllä koiran kanssa, muttei se oikein helpottanut. Ehtipä enemmän miettiä asioita ja ärsyyntyä vielä lisää.

Olen miettinyt, että kun mies aina mainostaa gmailia ja sen kalenteria, niin voisin alkaa sitä käyttää ja lähettää miehen kalenteriin merkintöjä. To klo 18 kämpän siivous, pe klo 18 kaupassakäynti, la klo 8.00 lasten aamiainen ja aamupesu, klo 11.00 lounaan teko, 12.00 äitienpäivälahjojen hankinta. Jne. Eikä kieltäytymismahdollisuutta!

En tiedä voisko onnistua, mutta siivouksenhan vois sopia silleen, että joka toinen viikko siivoan minä ja joka toinen viikko mies. Siivous to tai pe iltana, alkaen viim. klo 18, ettei lasten iltatoimet häiriinny. Jos siivousvuorossa oleva on matkoilla, niin hoitaa siivouksen muilla keinoin silloin tai aikaisemmin. Vaikka ois lasten kanssa yksin, niin siivoais silti. Siis täysin ehdoton sopimus.

Nythän meidän viime siivouksesta on 2 viikkoa.

Koiran korvista kun sain valitusta, niin mietin kävelylläni, että minäpä hoidan koiran ruokkimisen, madotukset, ja punkkilääkkeet. Minä hoidan lasten vaatteiden hankinnan, hiusten ja kynsien leikkuun. Minä hoidan lasten synttäreiden järkkäämisen, kaikkien muiden synttäri- yms. lahjojen hankinnan. Hankin myös kaikki joululahjat lukuunottamatta miehen perhettä. Järjestän kyläily- yms. aikataulut, lomareissut jne. Hoidan päiväkodin ohjelmat, viestittelyn puheterapeutin kanssa. Mies hoitaa koiran kynsien leikkuun (liian harvoin) ja monen viikon painostamisen jälkeen koiran trimmaajan. Autoasiat hoitaa, samoin suurimman osan laskuista. Jotenkin tuntuu epäreilulta. Sitten vielä nää siivous- ja pyykkäyshommat joihin mies osallistuu, mutta vähemmän.

Täytyis varmaan laittaa tää lista miehellekin, niin vois tajuta jotain. Olen monesti miettinyt, että pitäis oikeasti kirjottaa joka ikinen asia ylös pari viikkoa ja näyttää sitten miehelle, jos lopulta tajuais mistä puhun.

Menen räyhäämästä. Lohduttavaa, vaikkei toivottavaa, etten ole ainoa.

T: Ynis

Vierailija
44/45 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsis jakamaan ärsytystään muiden kanssa:) Onko porukka lähdössä? Mun täytyy varmaan jättää väliin, kun nyt perjantaina on työpaikan kevätjuhla ja ensi viikon lauantaina toisen mammaporukan kanssa illastaminen.

T: Ynis

Vierailija
45/45 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella mikä paniikki sulla oli!!Onneksi oli enkeli paikalla!Hali!

Luin että Pyörsky on kipee..tai pesussa niinkuin....Mietin et mikäköhän tauti lie kun pesuksi itse mieltää ;-D Tokalla kerralle meni oikein...

Tahtosin niin mukaan ensviikolla,saattaa vaan keskiviikko olla liian vaikee päivä...Ois tarpeenki!

jatu