Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työnhakija on lihava. Tiedä, että lihaviakaan ei saisi syrjiä, mutta ymmärtävätkö ihmiset miten itsensä lihottaminen vaikuttaa... 🍔🍕🍟

Vierailija
30.03.2026 |

...työllistymismahdollisuuksiin?

Henkilöstöihmisenä en saisi mennä stereotypioihin, mutta kyllä olen ihan itse havainnut, että lihavat ovat liikkeissään hitaampia ja sairastelevat enemmän.

Ymmärtävätkö työtä hakevat lihavat, että nykyään samassa jonossa on paljon myös hoikkia? Siis ymmärtäkää miten itsensä lihottaminen on työllistymisen vastainen teko.

Tiedän, että osa ihmisistä ei halua kuulla tätä tosiasiaa. Syytä olisi. Teidän parastahan tässä ajattelen.

Henkilöstöpäällikkö

Vantaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikaskin voi olla lihava. Annan sulle laihdutusohjeita kahvitauolla, kun tulen työkokeiluun.

Vierailija
2/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävätkö työttömät palstailijat, että minun elämäni suurin sisältö on huudattaa muita vauvapalstalla? Siis ymmärtäkää, miten raivosyöttiin tarttuminen on minun mielihyvääni edistävä teko.

Tiedän, että osa teistä ei reagoi trolleihin. Syytä olisi. Omaa huvitustani tässä ajattelen.

Elämäänsä kyllästynyt AV-mamma

Porvoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo varmasti tykkää siitä, että "henkilöstöpäällikkö" palstailee työajalla.

Vierailija
4/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtävätkö työttömät palstailijat, että minun elämäni suurin sisältö on huudattaa muita vauvapalstalla? Siis ymmärtäkää, miten raivosyöttiin tarttuminen on minun mielihyvääni edistävä teko.

Tiedän, että osa teistä ei reagoi trolleihin. Syytä olisi. Omaa huvitustani tässä ajattelen.

Elämäänsä kyllästynyt AV-mamma

Porvoo

Eli tiedät, että olet rikas ruma lihava ihminen. Gurttu mummo.

Vierailija
5/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en palkkaisi einesten tai lihansyöjää. Kertoo ihmisen työetiikasta ja -moraalista.

Vierailija
6/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en palkkaisi einesten tai lihansyöjää. Kertoo ihmisen työetiikasta ja -moraalista.

Itse en palkkaisi henkilöä joka luule toisen ihmisen ruokatottumusten saatika ulkonäön vaikuttavan millään tavalla sen työn tekemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi